Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deadline Jurgen Roelandts

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1031
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deadline Jurgen Roelandts Empty
BerichtOnderwerp: Deadline Jurgen Roelandts   Deadline Jurgen Roelandts Emptydo 15 aug - 8:59:45

Een mooi moment voor een nieuwe deadline Smile
Nadat Jurgen gisteren knap 4e werd in een chaotische sprint van de BB-tour liet hij weer een schim van zijn kwaliteiten zien. Eerlijk gezegd ben ik in hem teleurgesteld geraakt dit seizoen en zou ik hem willen adviseren weer terug te gaan naar zijn vaderland. Ik weet niet wat ik moet vinden van zijn transfer naar Movistar. Al met al heeft hij wel een mooie stop van 65 mil bij elkaar geschraapt. Stopt hij of stopt hij niet? Dat is de vraag die ons nog rest.

Na de tragische gebeurtenis van Lambrecht was ik vastbesloten weer een nieuw talent te zoeken. Ik zocht op de Tour de L'Avenir 2017, daar waar het allemaal begon voor Bjorg en kwam uit op plekje 3 bij Niklas Eg. Melvin wilde niet geven wat ik voor Roelandts vroeg, een mooie tussenoplossing was dus een deadline.

Melvins bod is: Eg = Roelandts

Wat zoek ik? 
- Een nieuw jong talent die de plek van Lambrecht 'een beetje' kan opvullen. Natuurlijk snap ik dat je bij lange na niet aan zijn waarde zal komen.
- Pure cash om een mooie neo te kopen
- Eventueel een zekere stop die ook weer geld genereert
- Een iets jongere renner dan Roelandts die ook iets meer punten geeft gehaald.

Ik denk dat ik het voor jullie allen aanlokkelijk heb gemaakt om mee te doen met deze deadline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 740
Join date : 11-09-18

Deadline Jurgen Roelandts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Jurgen Roelandts   Deadline Jurgen Roelandts Emptydo 15 aug - 11:04:03

bod klopt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Jurgen Roelandts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Jurgen Roelandts   Deadline Jurgen Roelandts Emptydo 15 aug - 14:29:19

Ventoso + 5 = Roelandts
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deadline Jurgen Roelandts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Jurgen Roelandts   Deadline Jurgen Roelandts Emptyzo 18 aug - 19:58:50

Howson + 5 = Roelandts
Gogl + 5 = Roelandts
Fernandez + 5 = Roelandts
Zijlaard + 5 = Roelandts 
Rosskopf + 5 = Roelandts
Ventoso + 5 = Roelandts
Guernalec + 5 = Roelandts
Carretero + 5 = Roelandts
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 960
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deadline Jurgen Roelandts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Jurgen Roelandts   Deadline Jurgen Roelandts Emptyzo 18 aug - 19:59:55

Roelandts = Bookwalter + 27
Roelandts = Molard + 7

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1031
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deadline Jurgen Roelandts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Jurgen Roelandts   Deadline Jurgen Roelandts Emptyma 19 aug - 14:13:07

Na wikken en wegen ga ik voor het bod van Rico.

Bookwalter + 27 = Roelandts

Eg leek het leuk te doen maar valt me toch wat tegen in Utah. Met het bod van Rico kan ik met die 27 mil mijn budget wat opbouwen waardoor ik zeker een andere jonge renner kan halen. In principe pak ik zo 67 miljoen waarvan een deel ervan dus al eerder.

Dat bod van Molard vond ik mooi maar kies een andere weg, ik heb geen zin in een 30-er die redelijk 
scoort. In het licht van mijn doelstelling voor dit seizoen hoef ik die punten niet perse, dus kies ik liever voor geld voor een mooie renner voor de toekomst. En met al dat aanstormend talent gaat dat vast en zeker lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deadline Jurgen Roelandts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deadline Jurgen Roelandts   Deadline Jurgen Roelandts Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deadline Jurgen Roelandts
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DEADLINE: Jurgen Roelandts, zaterdag 10 november 21:00

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Deadlines-
Ga naar: