Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Geld beschikbaar

Ga naar beneden 
AuteurBericht
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Geld beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Geld beschikbaar   Geld beschikbaar Emptyzo 17 nov - 17:05:19

Wil je nog geld scoren voor de neos? Dat kan, ik sta open om geld uit te geven. Ik ben op zoek naar renners die ook daadwerkelijk wat toevoegen aan mijn team. Liefste heb ik renners waarvan de waarde op 150+ ligt. Mocht je iemand hebben die mogelijk te koop is stuur mij een PM met renner (en wanneer het kan de kosten).
Terug naar boven Ga naar beneden
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Geld beschikbaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld beschikbaar   Geld beschikbaar Emptyvr 29 nov - 12:18:00

FietsPanKrukVor schreef:
Wil je nog geld scoren voor de neos? Dat kan, ik sta open om geld uit te geven. Ik ben op zoek naar renners die ook daadwerkelijk wat toevoegen aan mijn team. Liefste heb ik renners waarvan de waarde op 150+ ligt. Mocht je iemand hebben die mogelijk te koop is stuur mij een PM met renner (en wanneer het kan de kosten).
Ik sta nog altijd open om geld te investeren, naast grote renners (150+ waarde), heb ik ook wel interesse in nog wat jongere gasten (onder 26) die wel kunnen scoren. Mocht je iemand hebben die je eventueel wilt verkopen voor geld die mogelijk aan de criteria voldoet dan hoor ik het graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geld beschikbaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Geld beschikbaar bij Banesto
» TL Columbia | P2 | Renners beschikbaar voor geld
» Geld beschikbaar Team Lotto Jumbo
» Stoppers beschikbaar
» Neoplekken beschikbaar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Oude TL's-
Ga naar: