Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Bakelants!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Bakelants! Empty
BerichtOnderwerp: Bakelants!   Bakelants! Emptyma 6 jan - 21:54:03

Ik lees vandaag dat Bakelants een contract heeft getekend bij Wanty. Ook zie ik in het reglement dat ik ervoor mag kiezen hem aan het einde van p1 terug te kopen, quote uit 5.1.4 uit het reglement:

"Je kan aangeven te willen wachten met de definitieve aankoop in de eerstvolgende periode waar de transfers verwerkt worden (na de periodedeadline). Dit kan enkel wanneer je op dat moment niet over de financiën beschikt om de renner per direct terug te laten keren in je team. Heb je dan het geld nog niet, dan gaat hij alsnog naar de FT-lijst. Uitzondering wanneer je deze regel eveneens mag toepassen ondanks je wel de financiële middelen hebt is als de renner weer in het spel komt in de periode vanaf de woensdag voor week 1 van de FT-verkoop tot en met het einde van week 2 van de FT-verkoop."


Graag spreek ik hierbij de intentie uit van het management van Liquigas om Bakelants aan het einde van p1 terug te laten keren voor zijn stopvergoeding van 65 miljoen. We gaan er alles aan doen de 65 miljoen op dat moment beschikbaar te hebben.

Groeten, namens het management van team Liquigas,
Rico

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
 
Bakelants!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: