Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal Team Sky --> CSI

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Guest
Gast




Deal Team Sky --> CSI Empty
BerichtOnderwerp: Deal Team Sky --> CSI   Deal Team Sky --> CSI Emptyma 13 jan - 18:59:29

Volgende Wielrenners naar Team SKY:
Osorio Alejandro
Henao Sergio

Volgende wielrenners naar CSI:
Verwilst Aaron
Valter Attila
+ 5 miljoen van Sky naar CSI

verklaring volgt
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal Team Sky --> CSI Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal Team Sky --> CSI   Deal Team Sky --> CSI Emptyma 13 jan - 19:06:38

Deal overlegd en goedgekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal Team Sky --> CSI Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal Team Sky --> CSI   Deal Team Sky --> CSI Emptyma 13 jan - 19:14:37

Volgende 2 renners nemen afscheid van mijn team Csi en gaan naar Team Sky.
(is al de tweede deal): Osorio . Osorio is een veelbelovend talent . Dus het is moeilijk afscheid nemen van deze renner . Ook Henao verlaat mijn team ; hij haalt wel nog wat punten . Maar is toch over zijn hoogtepunt
heen .
In de plaats komen 2 veea Valterlbelovende jonge renners : Aaron Verwilst en Attila Valter
In Attila Valter zie ik een goeie toekomstige ronderenner en Aaron Verwilst zal zich vooral verder als
klassiek renner ontwikkelen . Ondertussen is mijn team al goed verjongd
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal Team Sky --> CSI Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal Team Sky --> CSI   Deal Team Sky --> CSI Emptyma 13 jan - 19:21:28

Deal klopt.

Valter was wat mij betreft een koopje bij de neo's. Er waren veel managers die bijna exact hetzelfde boden als ik, maar ik kon hem net winnen. Na de neo's waren er al gelijk aardig wat gegadigden om Valter over te nemen, uiteindelijk is RenardFox de gelukkige geworden. Hij was voor zijn jonge leeftijd al extreem constant het hele jaar door, ook tussen de profs. Hij sloot het seizoen goed af met een 4e plaats in de Piccolo Lombardia. De overstap naar CCC vind ik een slimme overstap, hij zal daar vast genoeg kansen al vanaf het begin af aan krijgen. Er wordt ook al over gesproken dat hij de Giro van dit jaar zou gaan rijden. Ik vind het dus jammer dat Valter Team Sky gaat verlaten, maar het was nodig om de deal rond te krijgen.
Verwilst was bij de junioren erg goed, vooral in vlaanderen (1e en 2e). Daarna heeft hij een beetje een terugslag gekend. In zijn 2e beloftejaar werd hij nog wel 2e in de Omloop en 11e in de Giro. Eind 2019 was hij er ineens weer en wist hij bijvoorbeeld een prima resultaat te rijden in Paris Tours, ondanks zijn valpartij toen de finale ontvlamde. 

Osorio was bij de neosale van 2019 mijn grootste target. Destijds wist Othello mij af te troeven. Achteraf ben ik daar wel blij mee, want afgelopen jaar was geen topjaar voor Osoroio, dus voor mij is hij in waarde gezakt. Echter is het nog steeds een renner waar ik veel in zie en ik hoop dan ook dat hij samen met Jhojan (zit bij Team Sky op wk3) een goed jaar bij Caja tegemoet gaat. 
Met Henao heb ik weinig, maar door zijn sv vertegenwoordigd hij een prima waarde. 

De 5 miljoen was nodig om de deal compleet te maken.

Bedankt voor de snelle en duidelijke onderhandeling. Hopelijk brengen Valter Osorio en Verwilst wat we van ze verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal Team Sky --> CSI Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal Team Sky --> CSI   Deal Team Sky --> CSI Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal Team Sky --> CSI
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TL Team DSM
» TL Team Sky P5
» TL Team DSM P3
» TL Team Sky
» TL Team SKY

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: