Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Empty
BerichtOnderwerp: Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?   Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Emptydi 6 okt - 13:49:11

Wat een ontzettend knotsgekke Giro zeg.... Wie zijn jullie starters en hoe verwachten jullie dat dit zal eindigen?

Vooraf zou ik met een zeer sterke equipe starten; namelijk met: Dunbar, Vlasov, Kelderman, Ballerini, Cepeda, Consonni en Amanuel. Ik dacht misschien nog mee te kunnen strijden voor een nieuwe podiumplek op WK2. 

Echter gooide al heel gauw een zure val van Eddie Dunbar roet in het eten. Vlasov weten we inmiddels ook van hoe dat is afgelopen. Met een beetje geluk rijdt hij nog de Vuelta, maar volgens mij mag dat volgens het reglement niet om tijdens de Giro elders te starten. Op een podiumplek hoop ik dus allang niet meer, maar 4e is ook prima zoals het er nu uitziet Wink

Toen de etappe van gisteren naar de Etna verreden werd stond ik te stuiteren, niet alleen vanwege de straffe prestatie van Wilco Kelderman maar ook gewoon vanwege de koers. Topfavoriet Thomas naar huis, Simon Yates op dik 4 minuten. Wat een dag!  Kruijswijk en Pozzovivo waren overigens wat mij betreft de grootste verassingen van de dag, ik zag niet aankomen dat die zo sterk zouden zijn na die valpartijen. Stiekem hoop ik dat zich de Giro van 2016 opnieuw zal gaan afspelen en dat Steven de Ultieme kroon op zijn carrière zal behalen door de Haai in de laatste tijdrit er van langs te geven en zo alsnog de Giro te winnen, wat zou dat mooi zijn voor Steven die niet weet wat winnen is. Side-note verdient ook Harm Vanhoucke, toch wel een groot talent zoals we gisteren zagen. Wat gaat hij ons brengen? Wat weten de Belgen van deze jonge klimmer? Zit er een top 10 in?

Wat is jullie verwachting? Wie wint de Giro? Heeft Wilco Kelderman een kans met zijn tijdritcapaciteiten? Hij gaf aan sterk te zijn tijdens de tijdrit, ook al zagen we dat niet aan de tijd vanwege de weersomstandigheden. Ik ben benieuwd naar jullie verwachtingen over je team, maar ook in z'n algemeen. 

Wie zijn er gestart namens jouw team in de Giro?
Wie wint de Giro? 
Wie zie jij als verrassing of renner die we zeker in de gaten moeten gaan houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?   Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Emptydi 6 okt - 14:31:36

Naja... verwachting uitspreken vind ik lastig... als ik kijk naar mijn eigen renners dan ben ik wel blij dat Kruijswijk vrij goed oogt. Daarbij talentje Vanhoucke die gisteren al wat punten raapte. Bilbao staat nog hoog in het klassement, in dit veld ben ik benieuwd waar hem dat brengt. Knox valt wat tegen, maar wie weet moet ie nog groeien...

Misschien kan Paret-Peintre nog wat puntjes sprokkelen in etappes... al met al een hoop jonge renners die het voor mij moeten doen. En natuurlijk forza Kruijswijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?   Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Emptydi 6 okt - 16:38:19

Een compleet Giro team aanwezig maar liefst. Qua rolverdeling zou het zelfs een 'echte' afvaardiging kunnen zijn:

Démare
Richeze
Zabel
Haas

Ciccone
Serry
O'Connor
Edet

De eerste millimetersprint is binnen met man in vorm Démare! 

Verder Ciccone, die oogt niet fris na zijn coronabesmetting. Misschien een kleine conditie-achterstand, zou kunnen dat ie beter wordt, of dat ie afstapt.

Richeze zou wellicht nog wat kunnen sprokkelen in het aantrekken voor Gaviria, net als Rick Zabel als onderdeel van de ISN-trein. O'Connor hoop ik op een mooie ontsnapping, misschien morgen wel al. Serry zou dat ook moeten kunnen, maar niet als zijn team de roze trui heeft. Ook Haas zou in een heuveletappe misschien iets kunnen. Edet is volgens mij gevallen en heeft ook de Tour in de benen, dus daar verwacht ik niets meer van.

Verder verwacht ik nu voor eindwinst Giro:

**** Nibali
*** Kruijswijk, Fuglsang
** Majka, Kelderman, Almeida
* Yates, McNulty, Konrad, Bilbao, Pozzovivo
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?   Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Emptydo 8 okt - 20:19:02

Ik denk dat je weleens in de buurt zou kunnen komen @hartstikkebedankt. Demare doet het trouwens wel bijzonder goed voor je zeg Wink

McNulty kunnen we wel wegstrepen, maar verder ligt alles nog flink open!
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?   Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Emptyza 10 okt - 16:42:11

Een ritzege :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?   Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Emptyza 24 okt - 17:08:45

En bijna een 2de met Campenaerts
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?   Wat verwachten jullie van deze Giro 2020? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat verwachten jullie van deze Giro 2020?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Giro d'Italia
» Giro d'Italia
» Giro dell'Emilia (1.HC)
» Giro della Toscana (1.1)
» Sparkassen Munsterland Giro (1.HC)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: