Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Meldingstopic 2021

Ga naar beneden 
+22
Wallenquist
Timodej
Rico
Mochie07
Melvinbraam
hartstikkebedankt
Noud
Chris85
hofsje
kunske
Jappe666
rick steggerda
Ceramiche Ariostea
FaustoCoppi
joske47
Teela
rage
ben_pronk
kschiffmacher
bbflood1
Flowtosti
FietsPanKrukVor
26 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyzo 6 dec - 11:42:28

Beste managers,

Sinds een aantal jaar hebben we inmiddels een meldingstopic op het einde van het jaar.
Hierin vragen wij terugkoppeling over het afgelopen jaar aan de managers, maar geeft ons de mogelijkheid de activiteit ook weer eens te meten.

De gevolgen van missen van deze melden zijn net als voorheen, uitsluiting van de Neo verkoop voor week 1. Bij het vaker missen of meerdere waarschuwing kan dit zelfs leiden tot ontslag.

De deadline staat op 31 december 2020 23:59:59.

Hierbij vragen wij wel nadrukkelijk om hier kritisch naar te kijken, vooral richting het stukje activiteit!

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

- Wat vond je goed gaan?

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?


Alvast bij voorbaat dank!

P.s. Om hier het overzicht te houden wil ik jullie vragen alleen de reacties hier te posten en niet op elkaar te gaan reageren.


Laatst aangepast door kschiffmacher op vr 1 jan - 20:42:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyzo 6 dec - 14:18:54

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja Smile

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ja ik zie mezelf als een actieve manager. Denk dat er tijden zijn dat iedereen wat minder actief is, en ook mijn eigen activiteit komt in golven, al heb ik denk ik nog nooit een PM of App berichtje langer dan een dag onbeantwoord gelaten. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Een actieve manager.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Een raar jaar natuurlijk, gelukkig kregen we op het einde wel veel meer koers wat het spel natuurlijk ook veel leuker maakt. Ook zeer veel grote koersen gewonnen (TdF, WK, MSR, RVV, SB), dus qua persoonlijk succes ging het ook wel lekker. 

- Wat vond je goed gaan?
Ik vind dat dingen vrij snel opgepakt worden op WK2, waardoor er vaak meer duidelijkheid is dan op andere WKs. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Ik ben over het algemeen tegen strenger optreden tegen inactiviteit. Al moet ik zeggen dat het op WK2 wel goed meevalt qua inactieve managers. 
In de WhatsApp groep zou de sfeer soms wat beter kunnen, denk ook niet dat het bevorderlijk is voor het spel als bij deals constant gezegd word die is scheef voor die, dat manager X het weer voor elkaar heeft, of niet met die manager handelen want die maakt altijd scheve deals etc. Dit is overigens niet alleen voor WK2. 
Denk dat het constant gezeur schadelijker voor het spel is dan veel van die deals zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyzo 6 dec - 15:44:15

Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik zie mezelf als actieve manager. Check dagelijks het forum, ben actief in de wk-app, wil graag handelen maar dat wordt met mijn Viking-project steeds lastiger. Dat is een groot nadeel van deze tactiek. 


Verder vooral als admin heel actief met het verwerken van alle resultaten en transfers. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Meer dan nu kan niet denk ik

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Leuk jaar toen er eenmaal gekoerst werd. Enkele van mijn jonge renners hebben leuke dingen laten zien waardoor ik gesterkt ben in mijn ingeslagen weg. Kron, Bjerg, C Pedersen en Honore hebben me op dat gebied vooral positief verrast. Ook de bevestiging met Asgreen en SKA is fijn. 


Als manager ook druk met andere wk’s dus minder ‘last’ gehad van inactiviteit hier. Ik denk namelijk dat het met golven gaat. Zodra managers bereid zijn hun ‘parels’ beschikbaar te stellen voor redelijke prijzen komt het wel weer goed is mijn overtuiging. 

- Wat vond je goed gaan?
Ondanks rare jaar toch veel plezier beleefd aan de koersen en het supporteren van mn eigen renners 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Voor de activiteit is het beter als managers hun renners vaker beschikbaar hebben. Maar eerlijk gezegd vind ik dat zelf ook heel moeilijk of zelfs moeilijker gezien de beperking die ik mezelf opleg. Misschien eens over nadenken voor komende jaren

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyzo 6 dec - 16:34:19

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jazeker


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Kan wel beter. Zit voornamelijk te wachten op einde coaching. Gaat zeker niet om de coaching die ik krijg, maar meer om het feit dat ik wel denk het te begrijpen. Vanaf 11 januari ben ik coach vrij en wil dan meer handelen zoals op de andere wk's.
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Als ik ergens mee kan assisteren dan wil ik dat wel doen. Wedstrijden bijhouden misschien?
- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Vind dit spel enorm leuk. Heb hier nou niet meteen het team gekregen wat ik wenste, maar voor lange termijn kan ik hier wel wat mee. Heb nu het team op wk3 wel voor elkaar. Planning is nu hier wat meer te gaan ondernemen.
- Wat vond je goed gaan?

Werkwijze admins. Mooi op tijd met alles verwerken
- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?

Activiteit in het algemeen. Mag wel iets meer gehandeld worden, deels eigen schuld natuurlijk. Ook de opmerking van Ruud kan ik wel beamen over opmerkingen over deals van andere managers.Laat iedereen in zijn waarde zou ik willen zeggen. Als we allemaal dezelfde mening zijn toegedaan wordt het ook maar saai hé.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyzo 6 dec - 21:51:16

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Prima actief geweest. Reageer altijd vlot en vaak.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Naast speler ben ik ook admin. Daarin probeer ik toegankelijk te zijn en probeer het spel, met de mede admins, in goede banen te leiden.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Bizar jaar... jammer dat er veel kleinere koersen niet door gingen. Mede daardoor hebben veel kleinere namen niet het aantal punten gehaald dat ze zouden moeten halen. Wellicht heeft dit de activiteit nadelig beinvloed.

- Wat vond je goed gaan?
Ik denk dat we op WK2 snel en duidelijk beslissingen nemen. Daardoor weet iedereen waar hij/zij aan toe is. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Op de een of andere manier sluipt er altijd iets van inactiviteit in het spel na de vuelta. Ik zou dit graag anders zien, maar heb ook geen idee hoe. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Guest
Gast




Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 7 dec - 0:08:49

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeker! 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Vrij matig qua handelsactiviteiten. Verder wel veel van mijn renners en wielrennen in het algemeen gevolgd. Ik verwacht dat die handelsactiviteiten weer toe gaan nemen, naarmate ik weer terug kan richting een normalere routine met meer vrije tijd. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Een gezonde combinatie van humor en kritiek

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Voor zover het ging dit jaar, leuk. Maar relatief gezien door corona niet optimaal. 

- Wat vond je goed gaan?
De gemaakte transfers (ook al zijn ze schaars) pakten veelal goed uit. Dat is leuk om te zien en te volgen. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Ik mis Casperge en Renard


Laatst aangepast door Kasjaar op ma 7 dec - 0:09:30; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Kan niet helemaal vinden waarom de opmaak zo raar is.)
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 7 dec - 10:20:37

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jazeker

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben erg actief ja.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Door snel te reageren als iemand op mij reageert. Ik denk dat dat het spel optimaal zal helpen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Ik vond het een gaaf jaar, mede omdat sommige kopmannen er heel goed doorheen kwamen. Denk aan een Vlasov, Kelderman en Senechal. Anderzijds kende ik ook wel mijn dosis pech, maar dat heeft iedereen wel in meer of mindere mate. 

Waar ik de laatste tijd ook heel erg tegenaan liep is het feit dat sommige managers heel lang niets laten horen middenin een onderhandeling. Ik merk dat dat mij frustreert. Als er echt boden worden gedaan vind ik dat je gewoon in 24 uur moet kunnen reageren, maar niet weken wachten op een reactie. Mocht je niet kunnen reageren in een onderhandeling vind ik dat je dit vooraf moet doorgeven en zo nodig zelfs waarschuwingen gegeven kunnen worden. Het belemmert denk ik het spelplezier van de wederpartij. 

- Wat vond je goed gaan?
De app-groep van WK2 viel dit jaar volgens mij mee qua festiviteiten. Daarnaast hebben de admins goed gereageerd op dit rare kalenderjaar.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
De neo's waren in 2020 echt niet best geregeld. Absurd lage prijzen voor achteraf gebleken goede renners. 1 Miljoen voor Jorgenson is echt van de gekke bijvoorbeeld. Hier moet echt wat aan gedaan worden. Wat dachten jullie ervan om met minimale prijzen te gaan werken? Natuurlijk is dat lastig in te schatten maar misschien is er iets te verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 7 dec - 13:59:25

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja, ik blijf doorgaan. 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik denk dat mijzelf als een actieve manager mag beschouwen. iedereen heeft wel eens momenten dat hij meer actief is dan anders, maar doorsnee ben ik steeds bereikbaar voor onderhandelingen. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
De toegevoegde ligt hem in de jaren spel ervaring. Ik ben niet de beste manager en zal dat nooit worden. Maar ik geloof dat ik de trainees voldoende opleid zodat ze nadien zelfstandig kunnen opereren. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het COVID virus heeft een zware impact gehad op het niet WT niveau. De renners van het niveau B/C/D kwamen amper aan bod. 
De races die werden verreden waren op het scherpst van de snee. 
Als manager was het enorm moeilijk om handelen omdat je amper referenties had. 

- Wat vond je goed gaan?
De verwerking van wedstrijden, transfers, .. gaat hier enorm snel en geeft managers altijd een accuraat beeld van hun team plus bank saldo. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Ik denk dan vooral de sfeer, het gaat er soms heel bitsig aan toe. Maar goed, hard zijn is ook een aspect van een spel spelen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 7 dec - 14:33:50

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
ene periode wat actiever als de andere. Ik reageer snel op App en PM.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Wanneer er een keer wat handjes nodig zijn dan moeten de admins dat maar laten weten.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Ik had vooral een heel jong team waarmee je geduld moet hebben. De deal met REV helpt om eindelijk weer wat met mijn team te kunnen. Wat ik merk is dat na een periode van veel activiteit en er weer wat meer wisselingen zijn geweest de boel daarna weer even stil valt. Dit geldt voor het gehele spel. Wat wisselingen van de wacht helpen dan om weer activiteit in het spel te krijgen.

Wel was ik dit jaar volledig de draad kwijt met welke punten in welke periode vielen en in welk team de renners dan zaten.

- Wat vond je goed gaan?
Ik heb het gevoel alsof de deals wat sneller worden verwerkt.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
1.) In hoeverre zou het mogelijk zijn om niet te werken met periodes maar gewoon een deal direct na plaatsen in te laten gaan. Of datum aangeven wanneer de deal start.

2.) Van mij hoeft de FT lijst niet dicht. Je mag x-plekken per jaar. Sommige hebben veel verstand van de neo's en besteden meteen al hun plekken hieraan. Andere zijn wat voorzichtiger, waarom zou je de FT lijst niet openhouden (ook wanneer mensen al aangekondigd hebben te stoppen). Dit geeft administratief misschien iets werk, maar met de sheet valt het tegenwoordig wel mee). Maar zorgt er wel voor dat men actiever blijft en dat er dus ook loont om actief te blijven, zodat je geen deadlines mist. Levert misschien een 5-10m winst op, maar aangezien je de plek nog hebt kan je op deze manier wel iets waarde toevoegen aan je team. Het rendement op een neo is groter, maar wel met meer risico.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 7 dec - 16:01:07

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan? Ja.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen? Ik beschouw mezelf als een actieve manager. Ik denk dat ik quasi altijd binnen de 24 uur reageer op een pm. Ik maak niet enorm veel deals maar zit zeker boven het gemiddelde. Moeilijkste voor mij is om ook deals te maken met kleinere (jongere) renners, vaak ken ik ze onvoldoende om daar goede waardes op te plakken. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum? Een betrokken manager zijn.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren? Persoonlijk deed mijn team het niet zo goed dit jaar, had gehoopt op top 10 maar met een 15e plaats niet echt in de buurt. 

- Wat vond je goed gaan? Ik vind dat de admins op wk2 het heel goed doen. Ze nemen doordachte beslissingen en hebben het spel probleemloos door een heel moeilijk jaar gebracht, dikke pluim daarvoor! Ik vind het daarnaast ook leuk om te zien dat bepaalde managers vol voor een bepaalde strategie gaan: Rico voor een topbudget, sommige teams uit 1 nationaliteit, Ceramiche vol risico voor verjonging. Zulke zaken zijn heel goed voor de activiteit. Nationaal team heeft dan wel weer als nadeel dat eens je team volledig 1 nationaliteit heeft, je redelijk beperkt zit qua mogelijkheden aan deals.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)? Activiteit van een aantal managers maar dat zal altijd zo zijn. Daarnaast: iets respectvoller zijn qua communicatie bv bij het bespreken van bepaalde deals. We delen allemaal een passie voor de koers laat dat vooral voorop staan.


Laatst aangepast door joske47 op ma 7 dec - 18:26:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
FaustoCoppi

FaustoCoppi


Posts : 675
Join date : 25-08-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 7 dec - 16:03:12

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik zie mezelf als een actieve manager, de pm's die ik krijg beantwoord ik snel en informeer ook regelmatig bij managers om tot een deal te komen.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Mijn activiteit als managers.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het was natuurlijk een raar jaar, maar ben erg tevreden over mijn team in sportief opzicht. Echter merk je wel dat dit vreemde jaar ook wel zijn invloed heeft gehad op onderhandelingen/deals.

- Wat vond je goed gaan?
De duidelijkheid en directheid in handeling van zaken. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Ik zit zelf niet in de app, maar desondanks krijg ik bepaalde zaken wel mee die Ruud ook al benoemt. Er wordt toch al (on)bewust een bepaalde sfeer gecreëerd op de app die zijn invloed heeft op alle WK's. Helaas niet ten goede voor het spel.


Daarnaast merk ik dat sommige managers, misschien doordat zij juist zo actief zijn in de app, vergeten/of heel traag reageren reageren op pm's. Heb al een aantal keer gehad dat ik soms niks meer hoor van een manager en hier weer zelf achteraan moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 7 dec - 16:10:46

e vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Uiteraard

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ja, al ben ik natuurlijk pas later manager geworden op wk2

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Gewoon actief zijn

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Prima, ben pas net manager, dus kan pas over een korte periode oordelen

- Wat vond je goed gaan?
Heb geen punten die ik niet goed vond gaan


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Idem
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 7 dec - 17:01:21

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja, uiteraard.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Lijkt mij meer dan voldoende  Very Happy

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Actief als speler en af en toe een helpende hand met het verwerken in de sheet als het nodig is

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Als admin heb ik een klein half jaar besloten een stap terug te doen. De overgebleven admins pakken het wat mij betreft voortreffelijk op. Een enkele keer bied ik nog wat ondersteuning als het om verwerken gaat. 

Als speler wilde ik de strijd aangaan om de titel met Ruud, dit heb ik lang kunnen volhouden maar uiteindelijk heeft Banesto mij ook afgeslacht. Dit gezegd hebbende besefte ik ook gelijk dat mijn team met een 2e plaats aan zijn plafond zat dus was het tijd om wat nieuws te gaan proberen. Dat is nu het project voor 2021

- Wat vond je goed gaan?


De overname van taken van mijn mede admins en het verwerkingsproces blijft het beste en snelste van de wk's

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?


Regelmatig is de activiteit wat mij betreft ver te zoeken. Ik verwacht zeker niet dat iedereen zo actief als ik ben maar tussen mij en veel andere managers zit wat betreft activiteit nog een heel groot gat.


Het afschaffen van thema teams. Natuurlijk is het een leuk idee om allemaal dezelfde nationaliteiten te hebben maar het bevordert het spel en de activiteit van het spel in mijn ogen niet. Zeker als er teveel themateams komen.


Kappen met dat gezeik op deals van helaas vaak dezelfde personen. In sommige gevallen zelfs admins van andere wk spellen. Je zou verwachten dat ze dan een klacht via PM bij een admin indienen, maar blijkbaar al is het een ander WK dan vliegen ze er vol in de appgroep in.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptydi 8 dec - 11:15:31

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeker!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik was in de tijd dat ik hier zat middelmatig actief. Ga actiever worden.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Zie bovenstaand.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Prima. Lekker management hier.

- Wat vond je goed gaan?
Zie boven.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 161
Join date : 24-09-20

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptydi 8 dec - 17:22:23

Aangezien ik pas nieuw ben kan ik het eerder beknopt houden:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja
Terug naar boven Ga naar beneden
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptywo 9 dec - 14:51:25

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Natuurlijk

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Probeer zo actief mogelijk te zijn alleen soms lukt het niet.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Proberen meer te handelen en mijn team te gaan wijzigen. Was aan het denken om over te stappen naar een ander team maar ik kan het niemand aandoen om dit team te runnen. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Prima

- Wat vond je goed gaan?
Alles wordt snel en correct gedaan

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Momenteel komt er niets in mij op.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptywo 9 dec - 22:23:23

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
ja ik ben van plan om door te gaan 
- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
vind mezelf best wel actief geweest me team aardig veranderd 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
actief bezig zijn 


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
kwa stand is het enorm tegengevallen hopen op een beter jaar komend jaar 

- Wat vond je goed gaan?
 transfers verwerken ,zowat iedereen durfde ook wel hun beste renners te verkopen vond ik ook wel mooi om te zien 
- Wat kon beter (
zou het niet weten 
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyvr 11 dec - 4:00:05

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jazeker, vind het spel na 3 jaar nog altijd erg leuk en het vergroot ook mijn kijkplezier als wielerliefhebber

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik denk dat ik over algemeen middelmatig actief ben maar dit jaar was het nog iets minder. Deels door het rare seizoen en deels ook doordat werk vanwege corona veel drukker was. Dat is gelukkig grotendeels voorbij dus zal mij inzetten actiever te zijn, meer te handelen, voorbeschouwingen voor seizoen/grote rondes schrijven etc.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Zie boven

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Door de lockdown periode en periode zonder koers leefde het spel minder bij. Ook het door elkaar lopen van de verschillende periodes was niet overzichtelijk.
Verder heb ik bewust een team gemaakt van jonge renners waarbij ik hoop over een aantal jaar bovenin mee te doen. Dit jaar enorme progressie gemaakt en was leuk om te zien.

- Wat vond je goed gaan?
ondanks bovenstaande over de door elkaar lopende periodes denk ik dat dit de beste oplossing was en de admins hebben het knap gedaan om het seizoen zo goed mogelijk in te richten.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Gezeik op deals. Inschatten van wielertalent, verwachtingen etc is geen exacte wetenschap dus vanzelfsprekend dat men er anders over denkt. Bv. veel te doen geweest over mijn Sajnok deal. Prima, niet iedereen zou die maken en is vast ook niet een van mijn beste transfers geweest. Maar als deze volledig de grond in wordt geboord geeft dat weinig motivatie om andere deals te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 330
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyvr 11 dec - 7:04:31

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Absoluut

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Heel actief geweest en heel inactief geweest. Moet constanter worden!

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ik sta altijd open om te helpen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Vreemd seizoen door Covid. Toen de koers weer een beetje op gang kwam was de motivatie ook direct terug. Zin in volgend seizoen!

- Wat vond je goed gaan?
Leuke deals gemaakt, en de admins op WK2 hebben het in mijn ogen meer dan prima gedaan. De duidelijkheid is in mijn ogen verreweg het beste van alle WK's, net als de snelheid van verwerken etc.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Er kunnen altijd dingen beter, maar het is niet aan mij om andere managers op dingen te wijzen als ik zelf ook niet foutloos geweest ben. Gewoon met z'n allen er voor zorgen dat het gezellig blijft en dat we kunnen genieten van de koers en al het leuke wat de WK spellen daar aan toevoegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 14 dec - 12:26:50

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja, heb wel wat getwijfeld, maar wil in principe wel doorgaan. Wel weet ik dat ik hier minder actief ben dan op WK1. Dus mocht er een moment komen dat anderen vinden dat ik niet actief genoeg ben dan wil ik het stokje uiteraard gewoon doorgeven.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Zoals gezegd ben ik niet zo actief als op bijvoorbeeld WK1. Ik ben denk ik wel gewoon vrij goed te benaderen via dit forum en via de app voor deals. Maar zelf ben ik niet heel erg proactief bezig met mijn team verbeteren hier. Toch kom ik ook dit seizoen wel aan 7 deals, wat niet heel weinig is. En met het vertrek van o.a. Gaudu, Carthy, Vanmarcke, Stannard, Knox, Jungels en de Plus laat ik ook wel zien dat iedereen beschikbaar is. 

Dus al met al wel net aan voldoende denk ik.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Buiten het spelen niet heel veel. Ik heb natuurlijk wel vrij veel kennis van het spel, dus mensen kunnen altijd een beroep op me doen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Door Corona een vreemd seizoen. Ik ben heel laag geeindigd hier dit jaar, wat ik gezien de kwaliteit in mijn selectie ook niet meteen zou verwachten. Ik hoop volgend jaar wel weer meer rond de middenmoot te staan.

- Wat vond je goed gaan?

Ik vind nog altijd dat WK2 heel goed geleid wordt. Heb wel het idee dat ook hier het spel al ietsje inactiever begint te worden soms. Daarnaast is het op zich jammer dat er al zo snel één team is dat er wel heel ver bovenuit lijkt te steken.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?


Ik vind dat er niet zorgvuldig is omgegaan met de economie van WK2 de afgelopen jaren. Er is meerdere neoverkopen op rij te veel geld in het spel blijven zitten door ongelukkige keuzes omtrent de neoverkoop. Dit jaar zijn er gelukkig aanpassingen gedaan, maar ik denk helaas dat door de kwaliteit van de lichting dit toch niet volledig de uitwerking gaat hebben die nodig is. Wellicht moet er op dit WK gekeken worden om richting volgend jaar toch wat meer geld uit het spel te laten verdwijnen.


Daarnaast heb ik echt een pestpokkenhekel aan de prijsafspraken die op WK2 en WK3 soms over een heel aantal managers heen gemaakt worden. Ik weet dat het mag, en ergens is het ook wel knap. Maar als je linksom het spel gaat beschermen door kromme deals af te keuren, maar het rechtsom wel kan gebeuren dat neo's ver onder de normale waarde gaan door constructies dan is het eindresultaat alsnog dat er enorm kromme verhoudingen ontstaan. Er is niks aan te doen denk ik, maar meer een beroep aan de managers zelf: Probeer het wel een beetje redelijk te houden als je prijsafspraken maakt, en ga niet met tientallen miljoenen zitten schuiven in constructies.
Terug naar boven Ga naar beneden
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptydi 15 dec - 9:34:49

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?


Ja natuurlijk


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?


Ik ben redelijk actief, had een aantal periodes waarin het beter kon en dan weer periodes met wat meer activiteit.


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?


Nog wat constanter actief zijn als speler


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?


Het is redelijk gelopen dit jaar, met name omdat Démare erg goed was.


- Wat vond je goed gaan?


Alles binnen WK2 op organisatorisch vlak gaat erg goed vind ik, dus hulde aan de admins/verwerkers.


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?


Ik sluit me aan bij het gedeelte geld. We moeten hier iets mee als het gaat om de neo's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 747
Join date : 11-09-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptydi 15 dec - 14:50:13

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jaa
- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Prima, tijdens koers bijna dagelijks actief
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Actief, kom met ideeen, sfeer.
- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Prima, waren natuurlijk wel wat lastige situaties of irritaties. Gelukkig gingen er nog veel koersen door ondanks Corona, dus viel het spel niet helemaal dood. 
- Wat vond je goed gaan?
Actieve behulpzame admins, goede verwerking van alle uitslagen en transfers. 
- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
In bepaalde opzichten kunnen de leden er nog wat meer bij betrokken worden. Zoals het maken van bepaalde beslissingen. 


Beter uitleggen aan nieuwe managers hoe het waarde systeem werkt. 


Daarbij komt het economische aspect. Dit is al meermaals benoemd. En denk dat het vooral vanuit de grote budgetten zelf moet komen, als men wil dat er geen herverdeling komt over een paar jaar vind ik dat je gewoon zo fair mogelijk moet zijn. Gewone deals staan onder controle van de admins (deze kunnen afgekeurd worden) Bij de neo's is er geen controle... Op zich is dat wel enigzins prima, maar door afspraken kan een pidcock bijvoorbeeld 100+ mil onder zijn geschatte waarde weg gaan. Als de admins hier een beetje controle in nemen en bijvoorbeeld de eerste 10 neos al zelf plaatsen, in volgorde van geschatte waarde. Dan denk ik dat de admins er alles aan gedaan hebben in positieve zin, zonder het spel te beinvloeden. 


Daarbij denk ik dat het belangrijk is om renners(zoals Pidcock) die iets later dan de neos in het spel komen. Toch bij de januarie neos te plaatsen. In combinatie met wat ik voorheen zei voorkom je mogelijk dat alle grote budgetten weg zijn en pidcock voor een grap gekocht zal worden. 
Daarbij denk ik dat het van groot belang is om renners die iets na de neos in het spel komen, (zoals pidcock)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptydi 15 dec - 19:00:35

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja!


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik heb veel gehandeld en ben redelijk actief geweest. Als de koers stil lag werd het ooit wat minder.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ik doe niet graag moeilijk, hou de sfeer erin. Als WK3 admin kan ik natuurlijk altijd mee sparren over bepaalde dingen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het jaar was natuurlijk wat minder qua wielrennen. Als eerste jaar manager vond ik het wel prima. Mijn eerste deals waren wat minder maar daarna heb ik stabiele lijn aan kunnen houden. Wat me ontzettend hard tegenviel is het aantal managers dat bij een nieuwe manager de kans zagen om me te proberen af te zetten. Mogelijk is hun waarde bepaling anders, maar het voelde een beetje als ''de zwakste schakel uitbuiten''.

- Wat vond je goed gaan?
Leuke deals gemaakt, iedereen staat open om te handelen.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Eerlijkere prijzen voor neo's
Eerder genoemde afzetten van nieuwe managers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptydi 15 dec - 19:57:40

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Prima, genoeg mijn best gedaan om transfers van kleine en grote renners plaats te laten vinden.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Blijf met plezier admin

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Andere weg ingeslagen nu de eerste plek uit zicht was, gaat nog een paar jaar duren voor zich dat misschien uit gaat betalen.

- Wat vond je goed gaan?
Ik denk dat we er als admins goed in zijn geslaagd om zoveel mogelijk duidelijkheid te bieden in een vreemd seizoen. Uiteraard zijn er altijd managers die voor- of nadeel ondervinden van ons ingrijpen, maar ik denk dat we er in zijn geslaagd om dit redelijk evenwichtig te doen.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Ik zie veel comments over de economie en zou iedereen aan willen raden ook af en toe eens het reglement ter hande te nemen waarin staat: "Het spel heeft een eigen economie. Elke economie kan onderhevig zijn aan inflatie of deflatie. Het is aan elke manager om de economie te monitoren en hier zelf op in te spelen."

Dit neemt niet weg dat de neo-verkoop aan het begin van dit jaar uiteraard geen groot succes was. Daarom hebben we enkele veranderingen doorgevoerd en gaan we bekijken hoe het begin 2021 gaat. Ik kan alvast wel zeggen dat ik weinig zie in ingrijpen in de economie van wk2 zelf, omdat dat gewoon één van de belangrijkste onderdelen van het spel vormt.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Timodej

Timodej


Posts : 191
Join date : 19-02-20
Age : 33
Location : Rotterdam

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyvr 18 dec - 17:12:15

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Redelijk. Ik ben halverwege het seizoen ingevallen met een team waar ik nog weinig gevoel bij had, maar heb desondanks nog best wat leuke deals gemaakt. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Aan het forum weinig, behalve dat ik vanuit mijn admin taken op WK3 nog wel eens wat dingen door speel betreft incomplete lijsten. Als jullie interesse hebben in de WK3 google docs sheet kan dit uiteraard geregeld worden.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Ik vond het een enorm vertekend wielerjaar. Renners die op het verkeerde moment geblesseerd waren hebben vrijwel geen resultaten gereden, daartegenover hebben een aantal toppers exact op het juiste moment gepiekt, waardoor die onevenredig veel punten hebben gepakt. Laten we hopen dat er volgend jaar ook een hoop B en C koersen door gaan, zodat ook de laag onder de top zich wat meer kan onderscheiden.

- Wat vond je goed gaan?
De communicatie hier is altijd zeer snel en helder.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Ik ben denk ik vrij gematigd als het gaat om ontslagen en straffen. Ik geloof altijd sterk in twee kanten aan een verhaal. Het valt me op dat de admins hier vrij rigoureus zijn. Dat zou wat mij betreft wat minder kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 520
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 21 dec - 11:24:03

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Yes.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Yes, I'm an active manager, visiting forum on daily basis.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Not much, I'm an active manager and that's the value I add here, unfortunately I dont have enough time to spent more time on this.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Covid ruined my chances to score better and also lots of bad luck for my riders. Slowly rebuilding my 2019 team which was suppose to score as much as possible into balanced team built around Bernal and Bagioli

- Wat vond je goed gaan?
Games runs smoothly thanks to admins and I'm more then happy to see that. Also, we have less sketchy deals then in wk1 which is also a good news.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Nothing from my side. All went well.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
Zwartebroekengeletrui

Zwartebroekengeletrui


Posts : 285
Join date : 01-09-18
Age : 25
Location : Meppel

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptydi 22 dec - 14:19:19

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja ik wil graag doorgaan volgend jaar

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Zeker geen goed jaar als actieve manager en ik moet dit voor komend jaar gaan verbeteren. Ik hoop dat het wielerseizoen weer een beetje normaal zal gaan want ik denk dat dat mee zal helpen. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Allereerst wil ik mijn activiteit gaan verbeteren voordat ik daar op verder kan kijken. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Heel apart seizoen en gewoon jaar. Daardoor minder actief op het forum. Ik vind het ook lastig met het in perspectief plaatsen van gereden resultaten. 

- Wat vond je goed gaan?
Het spel wordt gewoon goed georganiseerd hier. Niks op aan te merken. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Geen.
Terug naar boven Ga naar beneden
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyvr 25 dec - 14:12:48

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik beschouw mijzelf wel als een actieve manager. Maar niet op WK2 tot nu. Ben nog aan het leren en heb WK3 aardig in mijn vingers. Heb werkgerelateerd een pittige tijd gehad. Dat is nu rustiger. Ik ga in 2021 structureler handelen op wk2.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Meer handelen, altijd in gesprek gaan.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Ik ben er denk ik als laatste bijgekomen, vrij vlot met een team op WK1. Dat was veel tegelijk. Ik moet me nog echt eigenaar gaan voelen van mijn team. Maar dat gaat vat gebeuren tijdens de start van het nieuwe seizoen.

- Wat vond je goed gaan?
Niets speciaals.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Kan ik niet veel over zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyza 26 dec - 13:35:09

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja zeker

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben een actieve manager. Niet qua plaatsen berichten op het forum maar wel qua onderhandelingen en deals. Aangezien ik via mijn telefoon ben ingelogd lees ik alle berichten en pm’s snel en ben ik ook in staat snel op pm’s te reageren.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Niet meer dan ik nu al lever. Mede ook doordat ik Admin op wk1 ben, alle 3 de WK’s speel, een drukke baan heb, een studie volg, getrouwd ben en 2 kinderen heb.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Door Corona een vreemd jaar natuurlijk. Qua team tevreden, vooral erg blij met de ontwikkeling van Gianni Vermeersch. Ik haalde hem binnen om een deal rond te krijgen, maar hij ontwikkeld zich boven verwachting. Wilde mijn team ombouwen en speciaal focussen op de kassei klassiekers, maar die strategie heb ik toch weer losgelaten. Focus is nu vooral op talenten en daar heb ik er een leuk aantal van inmiddels.

- Wat vond je goed gaan?
Admin’s zijn duidelijk en nemen ook snel hun beslissingen. Ook worden alle uitslagen, deals, standen etc. heel snel verwerkt. Dat is echt TOP!

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Zoals al door eerdere managers benoemd, de prijsafspraken die er zijn en de te lage prijzen waarvoor neo’s het spel in kwamen afgelopen jaar. Hopelijk gaat dat dit jaar beter. Verder niks te klagen :smile:
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptyma 28 dec - 17:19:47

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
zeker 


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben medium actief. Mijn activiteit in handelen komt enorm in fases. Soms heb ik 10 onderhandelingen lopen en dan stuur ik daarna weer een maand amper tot geen PMs. Daarentegen ben ik wel erg actief in het volgen van mijn team en in de groepsapp. Normaliter zorg ik er wel voor dat ik zeker elke paar dagen op zijn minst inlog. Nu was ik laatst automatisch uitgelogd op mijn telefoon waardoor deze inlogmomenten er niet waren met een meldingstopic tot gevolg. Helemaal terecht uiteraard, moet mij niet weer overkomen.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Een manager zijn

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
De stijging in posities op de ranglijst viel mij wat tegen, maargoed het was sowieso een beetje een vreemd jaar. Qua stijging van mijn teamwaarde wel mijn slechtste jaar op wk2, voornamelijk doordat ik niet echt veel (grote) deals heb gemaakt natuurlijk.

- Wat vond je goed gaan?
Vind zoals altijd dat de admins op wk2 weer topwerk geleverd hebben. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
Helaas zit er door de vorige rare neosale wat veel geld in de wk2 economie. Hopelijk zorgen de laatste aanpassingen ervoor dat dit snel wat minder wordt. 

Ook ben ik niet direct voor de huidige neo-opzet. De laatste jaren is er veel veranderd in het aantrekken van neo's bij de WT teams. Renners komen veel jonger, maar ook steeds vaker midden in het jaar in plaats van in de winter. Ik merk dat deze neo's vaak wat goedkoper gaan dan de winterneo's, Nu vallen de zomerneo's nog mee, maar ik vind vooral renners als Champoussin en Pidcock gevaarlijk. Zij komen net na de neosale en gaan dus zijn voor de managers die de neosale uitkomen met het meeste budget. Uiteraard is dit dezelfde manager als de manager die aan het begin van de neosale het meeste budget heeft (als ze het slim spelen), hierdoor hebben zij geen concurrentie van andere managers die geld overhouden en vrees ik dat deze renners echt veelte goedkoop gaan. Persoonlijk zou ik 2 neosalemomenten per jaar wel als een goede oplossing zien. 1 winter neosale en 1 zomer neosale. De renners worden dan individueel ingedeeld op basis van de aankondigingsdatum en de datum waarop het contract van de renner ingaat. 

Ook zit de wk2 neosale vol met prijsafspraken. Ik snap dat het gedaan wordt voor een deel van de managers. Maar ik vind het toch echt geen goede ontwikkeling voor wk2. Maargoed daar is natuurlijk via de regels niks aan te doen, dat zal van de spelers zelf moeten komen....

Ohja en ik vind de themateams een zorgwekkende opkomende hype binnen wk. Alleen Torsten vond ik erg leuk, maar te veel van deze themateams is in mijn ogen funest voor wk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: re:meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptydi 29 dec - 18:12:47

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Jazeker, ondanks dat het een bizar jaar was en het spel zo nu en dan op slot leek te zitten
voldoende plezier beleeft om er nog een jaar aan vast te plakken

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
die laat wellicht te wensen over, maar ik ben er misschien ook de persoon niet naar om te handelen om het handelen
Vind het ook leuk om te zien of een nieuwe renner kan brengen wat ik er van verwacht en dat gaat zeker bij jonge renners soms even duren.

Ondanks dat vind ik dat er toch wel wat wijzigingen bij Tinkhoff hebben plaats gevonden en denk ik dat ik nog een mooie balans heb binnen het team


nu wel een eerl
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Een manager zijn die nog altijd wat ervaring ontbeert maar langzaam aan de weg timmert

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Wel OK, maar ik merkte met de geboorte van WK3 dat het leven er hier een beetje uit ging, dit ligt ook aan mezelf
Heb eigenlijk van iedereen een vlot antwoord gehad na een pm, misschien had ik er zelf meer moeten versturen Neutral
qua resultaten ben ik medium tevreden, het jaar hiervoor was stukken beter maar ook niet mijn verdienste dus nu wel een eerlijker beeld van waar ik sta. Getracht om wat te verjongen dat is wel gelukt, ik beraad mij nog op een tactiek voor komend jaar, ik zat te denken om alleen maar Belgen te nemen Laughing

- Wat vond je goed gaan?
Zeer veel respect voor de organisatoren niks dan lof

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)?
 De spreiding van de wedstrijden over het seizoen, als jullie dat kunnen regelen  cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptywo 30 dec - 21:20:53

Citaat :


De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja graag

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Zeker niet de actiefste manager, maar kom meermaals per week kijken. Een aantal transfers gedaan dit jaar, maar de grote deal met Dumoulin bleef helaas uit. Ook de app volg ik.

Ik probeer volgend jaar nog iets meer op transfers in te zetten.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Denk dat ploegen met een bepaalde focus het peloton wel iets toevoegen. Verder moet ik de Belgische inbreng verdedigen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Zoals iedereen een vreemd jaar. Extra werk. Kinderen thuis. Tevreden dat er nog wat wedstrijden konden doorgaan in het najaar.

- Wat vond je goed gaan?

Prima spelleiding.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)

Weinig tot niets.

Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Emptywo 30 dec - 21:21:47

Zie boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meldingstopic 2021 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2021   Meldingstopic 2021 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meldingstopic 2021
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meldingstopic herstart WK2
» Meldingstopic 2023 + eindejaarsbericht
» Meldingstopic charelke
» Meldingstopic charelke
» Meldingstopic Hop hop de berg op

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Adminberichten-
Ga naar: