Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Seizoen 2021 Astana Premier Tech

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptyma 18 jan - 22:03:09

Met groots onthaal is op 01-01-2021 getoost op een nieuw seizoen. Dit nieuwe seizoen begon al meteen op een ludieke wijze omdat Team Carrera Vega Jeans besloten had zich terug te trekken uit de wielrennerij. Ze hebben zoveel jaren gediend als hoofdsponsor, het werd nu echt tijd om iets anders te gaan doen. Omdat dit al veel eerder intern bekend was hadden de directeuren al een hengeltje uitgegooid bij een andere aantrekkelijke hoofdsponsor. Astana Pro Team was het die al een team sponsorde in een andere klasse. Zij waren gelukkig bereid deze talentvolle lichting te sponsoren en zo was een deal heel snel beklonken!
 
Transfers - de vertrekkers
Om de nieuwe sponsors meteen een kickstart te geven heeft het management besloten wat renners van de hand te doen. Zo werd kopstuk Vlasov voor een redelijk hoog bedrag verkocht, zonder er wat voor terug te krijgen. Op het eerste gezicht fronste veel betrokkenen hun ogen, maar Pronk gaf aan nieuwe plannen te hebben.
 
 'Warme broodjes mogen wat ons betreft altijd vertrekken, wij zijn en blijven een opleidingsploeg die jonge renners willen klaarstomen, om hen zo een mooie transfer te gunnen'. 
 
Vlasov was een van de revelaties van 2020, maar wie zegt dat dit ook in 2021 gaat gebeuren? Wij hebben iets vernomen dat hij onder een vergrootglas licht, met name vanwege zijn extreme groeicurve die niemand aan zag komen. Een prima kerel hoor, maar voor nu kozen we voor een grote zak geld.
 
Twee andere vertrekkers waren Mollema en Naesen. Naesen is natuurlijk een leuke goedlachse vent die aardig wat pech kende afgelopen seizoen. Maar met de komst van 2 - 3 kanonnen in het peloton zien we hem niet meer als een van de favorieten voor grote overwinningen. Molema blijft een oude krijger die we liever binnenboord hadden gehouden, maar een andere ploeg had veel over voor deze oudere renner. We besloten het bod te accepteren.
Andere noemenswaardige vertrekkers waren: Covi, Declercq en Consonni. Het feit dat Covi ineens vertrok zag toch niemand aankomen, deze renner deed het goed bij zijn huidige team en had zijn neus al aan het venster gestoken. Deze renner kende een superdag tijdens een van de Waalse Klassiekers en kon de grote heren volgen. Deze renner is voorbestemd voor het heuvelwerk, enorm jammer dat die is vertrokken.
 
Transfers - de nieuwkomers
Tegenover de vertrekkers staan natuurlijk ook nieuwkomers die gepresenteerd moeten worden. Allereerst mogen we met trots melden dat Pascal Ackermann (27) heimwee kreeg naar ons team en met hangende pootjes is teruggekomen. Hij heeft ons een behoorlijke duit gekost maar Acky kan toch wel geschaard worden onder de beste sprinters ter wereld.



´Acky is niet zomaar een sprinter, hij is er eentje die ook inhoud heeft en een bergje kan overleven. Natuurlijk was 2020 voor hem licht teleurstellend, maar we zijn er zeker van dat hij bij ons zijn oude niveau zal evenaren en de overwinningen aan elkaar gaat rijgen´.


Het mooie is dat onze selectie ook bestaat uit wat sprintaantrekkers die hem zullen kunnen helpen voor de massasprint. Denk aan een Ballerini, Mareczko of Jasper de Plus die deze rol zouden kunnen gaan innemen.
 
Een andere nieuwkomer die met veel bombarie is binnengehaald is de meest grappige Ier uit het peloton, namelijk Dan Martin (34). Hij verdedigt samen met zijn Ierse buddy Dunbar de oranje,witte en groene kleuren van het land. Leuk dat Eddy nu een buddy heeft. We denken dat hij enorm veel kan leren van Martin, waardoor Eddy dat stapje extra kan zetten naar de top! Waarom is Dan Martin gekocht?
De reden was ten eerste dat er een ploeg kwam die met weinig tevreden was en dus een redelijk bod accepteerde.
 
'Ons inziens konden we hem voor een relatief prikkie aanschaffen, hoe mooi is het om zo'n ervaren man binnen te halen met een schat aan ervaring die vooral onze jonge jongens verder kunnen helpen met hun ontwikkeling. Een schot in de roos!'
 
De volgende aanwinst is het supertalent uit Nederland, genaamd Thymen Arensman (21). Net 21 jaar geworden en nu al laten zien van hoge huizen te komen. Die jonge renner mag dit jaar lekker rijpen en leren van de ervaren meesters als Kelderman en D. Martin. Beide renners kunnen Thymen helpen instinctief te koersen.
 
'We hopen dat als Arensman 24 jaar is, hij echt al mee kan doen voor de klassementen. Hij heeft laten zien tijdens de Vuelta dat het een man is van de lange adem, graag de koers hard maakt en er vol invliegt. Wij van Astana zijn altijd op zoek naar dit soort renners, dus Thymen is meer dan welkom bij onze ploeg'. De ploegleiding liet meteen zien erg veel vertrouwen te hebben want Arensman verkreeg meteen een driejarig contract.
 
Verwachting van de kopmannen
Deze ploeg bestaat dit seizoen uit meerdere kopmannen. De uitgesproken kopmannen zullen zijn:
Pascal Ackermann (27) voor de sprints en de semi-klassiekers
- 6 WT etappe overwinningen
- 1 Semiklassieker
- 3 1./2.PRO overwinningen

Wilco Kelderman (29) voor de Tour de France
- Top 5 in de Tour
- Podium 1-weekse koers WT

Verder mogen Senechal (27) en Dan Martin (34) laten zien wat ze in huis hebben. Voor hen zijn verder weinig verwachtingen, maar hoopvol zijn we wel over hun. Martin had een heerlijk einde van 2020 en Senechal is al jaren met een opmars bezig. De verwachting is dat dat almaar gaat groeien.
 
 
De neo-talenten voor 2021
Team Astana gaat elk jaar op zoek naar nieuw talent tijdens de neo-sale. Elk team mag een poging doen en hun bod neerleggen per renner. Met het geld dat we voor Vlasov hadden ontvangen waren er dit jaar meer plannen dan anders. Vooraf werden twee duidelijke targets aangewezen. Astana zou de toekomstige jaren geleid moeten worden door renners die erg goed kunnen tijdrijden maar ook heel goed konden klimmen. Na veel dagen van spanning kwamen daar dan eindelijk de twee namen die Astana de komende jaren glans moeten gaan geven. De pas 19-jarige Andrea Piccolo komt onze gelederen versterken. Een jonge renner die in de jeugd ontzettend veel gewonnen heeft en waar we geloof in hebben. Piccolo is gekomen voor de toekomst. Samen met kompaan Arensman (20) hoopt hij over een jaar of vier het proftoneel glans te gaan geven. Een derde toekomstige klassementsman is Mathias Vacek (18). Een zeer jonge renner waar niets van verwacht wordt de eerstkomende jaren. Ook hij mag rustig gaan rijpen en zo af en toe in de kleinere 1.1 koersen zijn kans gaan. We hebben enorm veel vertrouwen in hem  Tomas Trainini (19) komt ook als jonge sprinter onze equipe versterken. Bij de junioren heeft hij al erg veel gewonnen, dus hij mag zich nu tonen op een hoger niveau.



Opbouw van de selectie
Hieronder de opbouw van onze selectie die we voor u samenstellen.
Klassementsmannen                  Sterke Sprinters               Sprinters
T. Arensman                               D. Ballerini                        P. Ackermann
W. Kelderman                            J. Restrepo                       J. Mareczko
A. Piccolo                                                                            T. Trainini
N. Powless                                                                          M. Aristi
M. Vacek



Aanvallers                                  Klassieke mannen            Klimmers
D. Rubio                                    F. Senechal                       S. Buitrago  
J. Lastra                                    S. Battistella                      J. Cepeda
A. Ghebreigzabhier                     S. Dewulf                        M. Kudus     
                                                 J. Steimle                           O. Rodriquez



Hardrijders                                 Heuvelmannen
J. de Plus                                   E. Dunbar
H. Houle                                     K. Geniets
L. Owsian                                   D. Martin
C. Quarterman



Onze verwachting is dat we bij een normaal seizoen 3250 punten zullen behalen.


Laatst aangepast door ben_pronk op zo 7 nov - 11:19:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptydi 2 maa - 15:30:35

Deal 1. 22-01-2021
Naar EUS: D. Martin + D. Ballerini
Naar AST: A. Valverde + J. Milan

Opnieuw een deal met Joris en wel een hele leuke die twee kanten op kan gaan. De binnenkomst van Dan Martin was veelbelovend, maar na wat gesteggel in het team moest hij dan toch het pand verlaten. Er wilde namelijk een Spaanse Oude Veteraan komen, genaamd Alejandro Valverde. En waar Valverde is, daar is oorlog! Valverde die aangekondigd heeft waarschijnlijk te stoppen (maar met Valverde weet je het nooit) zou mooi zijn voor onze talentenfabriek. In korte tijd zijn er zo heel wat binnengekomen, en naar verwachting kunnen wij met het geld dat vrijkomt dus weer een slag slaan in 2022. 

Daarnaast vertrekt Ballerini. Ik vind het spijtig dat hij vertrekt omdat ik denk dat hij een beetje dezelfde weg kan bewandelen als Senechal. Het is een redelijke sprinter maar denk dat hij veel meer kan dan dat. Ik hoop dat ze bij Deceuninck eens inzien dat z'n renner gewoon alle (semi) klassiekers moet rijden. Zo sterk als een beer dat die is, en zo snel dat die is aan de meet. Dat is meteen ook het vraagteken, want wat is Deceuninck met hem van plan? 

Voor de vertrekkers Ballerini en Dan Martin komt dus naast Valverde ook een jong beest uit Italië, genaamd Jonathan Milan. Hij heeft vorig seizoen al bewezen enorm snel te zijn, maar heeft daarnaast ook een keurige tijdrit in de benen. Wat mij betreft zijn dat ingrediënten om succesvol te worden. Daarnaast heeft Bahrein Victorious niet heel veel snelle mannen in 2021, dus ik denk dat zijn kans wel gaat komen, wat goed is komt snel zien we de laatste jaren wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptydi 2 maa - 15:31:17

Deal 2. 26-01-2021
Naar Saeco : P. Ackermann + 15 mil
Naar Astana : A. Yates + K. Vacek

Nadat Mathias Vacek met veel gejuich was binnengehaald kwamen er meteen stemmen dat zijn oudere broer ook maar eens snel onze kant op zou moeten komen. Dat zou zogenaamd goed zijn voor de moraal. Voor z'n 18-jarige jongen is het altijd goed om iemand te hebben die bekend voor hem is.

Meteen na de neo-sale had ik al contact met Kelvin voor een eventuele overstap van Karel Vacek. Ik ben erg gecharmeerd van deze Tsjechische jongen. Hij heeft vooral in 2018 laten zien heel goed te kunnen klimmen, evenals het tijdrijden. Hij was toen de grote rivaal van REV, dat is niet voor niets natuurlijk. Maar hoe komt het dat hij z'n grote vormdip kende in de jaren erna? Het antwoord lijkt vooral een mentale kwestie. Veel privé omstandigheden hebben hem parten gespeeld. Naar eigen verwachting kan hij in 2021 dus een echte nieuwe start maken en zich meteen meten in de World Tour. Hij is nog altijd maar 20 jaren jong, dus genoeg tijd om een ontwikkeling door te maken aan de hand van 'pechvogel' Aru bij Team Qhubeka. En zo is er weer een nieuw potentieel toptalent toegevoegd aan de selectie van Astana! We zien uit naar zijn ontwikkeling de komende jaren. 
Daarnaast komt Adam Yates onze gelederen versterken. Ik ben altijd groot fan van Yates als het gaat om rondjes van een week. Daar is hij gewoon heel sterk. ik kan mij de UAE tour nog heugen van 2020, dat was echt ongekend goed. Hopelijk blijft hij zich daar nog jaren op richten, dan voorzie ik Yates als een grote puntenpakker... Of Yates bij ons blijft, ligt aan de interesses die zullen ontstaan. Want oud is die natuurlijk wel voor ons team Seizoen 2021 Astana Premier Tech Icon_wink

Ackermann gaat het schip weer verlaten, helaas sneller dan verwacht. Maar gelukkig mogen we nog even genieten van hem tijdens de eerste periode waar hij een poging gaat doen om wat klassiekers te rijden. Gezien zijn programma wat nu staat lijkt hij zijn focus meer te gaan leggen op de grotere koersen in de WT-kalender. Ik ben benieuwd wat hij daar kan en of zijn puntenaantal nog steeds zoveel blijft als afgelopen seizoenen. 

Kelvin wilde graag wat cash erbij om de deal rond te maken, nou bij deze. Nu maar hopen dat we 7 miljoen prijzengeld zullen harken om niet in de (-) te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptydi 16 maa - 10:45:20

Tussenstand aantal overwinningen 2021:

D. Ballerini - 11-02-2021 - Tour de La Provence Etappe 1
D. Ballerini - 12-02-2021 - Tour de La Provence Etappe 2
D. Ballerini - 27-02-2021 - Omloop het Nieuwsblad
J. Mareczko - 03-03-2021 - Trofej Umag
J. Mareczko - 23-03-2021 - Coppi e Bartali Etappe 1a
J. Restrepo - 08-05-2021 - Tour du Rwanda Etappe 7
A. Valverde - 04-06-2021 - Dauphine Etappe 6
J. Cepeda - 18-06-2021 - National Championchip Equador
N. Powless - 31-07-2021 - Classica San Sebastian
F. Senechal - 27-08-2021 - Vuelta Etappe 13
J. Steimle - 17-09-2021 - Tour de Slowakije Etappe 2
F. Senechal - 18-09-2021 - Primus Classic
S. Battistella - 17-10-2021 - Veneto Classic
R. Herregodts -24-10-2021 - Ronde van Drenthe


Laatst aangepast door ben_pronk op zo 7 nov - 11:28:55; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptyma 29 maa - 10:14:32

Eindstand seizoenen
2022 - 4e - 3615 pnt 
2021 - 4e - 3523 pnt 
2020 - 4e - 2527 pnt
2019 - 3e - 3902 pnt

Manager geworden per 18-10-2018.
2018 - 18e - 2587 pnt (vorige eigenaar)


Laatst aangepast door ben_pronk op ma 17 okt - 10:24:29; in totaal 14 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptyma 17 mei - 12:09:42

Deal 3. 13-05-2021
Naar FDJ : J. Lastra + 7,5
Naar Astana : J. Simon

Lastra maakt de laatste tijd een goede ontwikkeling door en dat komt vooral tot uitdrukking in de wat lichtere koersen. Leuk dat die het zo goed doet en dat z´n klimcapaciteiten verbeteren. Ik kies echter voor een lekkere stop die ik hopelijk eind van dit jaar kan gebruiken. Simon is al wat ouder en mag van mij zijn biezen pakken om van zijn pensioen te gaan genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptyza 5 jun - 20:32:29

Deal 4. 02-06-2021
Naar ABS: H. Houle
Naar AST: K. Reijnen

Deal klopt! Ik heb er geen geheim van gemaakt om mijn talentenfabriek wat verder uit te breiden. Helaas moet ik er een sterke beer voor laten gaan, maar Houle is te oud gebleken voor dit team en was nog te jong om te stoppen. Reijnen mag lekker zijn biezen pakken en hopelijk genieten van zijn pensioen. Mocht hij niet stoppen dan is dit alvast een voorbode op het seizoen erop. 

Chris, ik heb geprobeerd er meer uit te halen maar soms moet je tevreden zijn. Dank ervoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptyza 5 jun - 20:33:31

Deal 5. 02-06-2021
Naar BAN: M. Aristi + 13
Naar AST: E. Capecchi

Deal klopt. Capecchi mag zijn ervaring gebruiken in ons jonge talententeam. Hopelijk komt zijn mooie stop van 30 snel vrij en kunnen we die herinvesteren in een veel betere versie van Aristi Seizoen 2021 Astana Premier Tech Icon_smileSeizoen 2021 Astana Premier Tech Icon_smile

Aristi zat vanaf het begin in ons team, dus die mocht sowieso al sneller weg dan ieder ander. Hij kan wel aardig sprinten in kleine Spaanse Koersjes maar verwacht niet perse wonderen van hem.

Ruud dank, en succes met het snelle geld wat je binnenhaalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptydo 22 jul - 15:01:20

Deal 6. 20-06-2021
Naar Panasonic: D. Rubio + S. Dewulf
Naar Astana: M. Sobrero + R. Herregodts + 10

Met pijn in het hart verlaat mijn oogappeltje Dewulf ons team. Ik heb 3 seizoenen geduld getoond maar mocht bij een leuk bod toch vertrekken. Bij vlagen heeft die best leuke dingen laten zien maar echt constant lijkt die niet te zijn. Daarnaast zal het voorlopig knechten zijn in de ploeg van Greg. 

Diego Rubio had ik er 3 jaar geleden gratis bijgekregen toen ik Carrera overnam. Op een paar uitschieters na is het niet een renner waar ik heel enthousiast van wordt. Deze mocht voor een laag bod weg. 

Herregodts wilde ik eigenlijk al tijdens de neo sale hebben omdat ik in hem een soort Ska zie. Hij is sterk, kan een heuvel over en heeft ook nog een straffe tijdrit. Zijn debuutjaar bij de profs vind ik in ieder geval hoopgevend voor de toekomst. 

Alles wat Astana is staat groot op de radar in ons scoutingswerk. Sobrero is daar eentje van. Vorig jaar in de giro liet hij zien een zeer sterke tijdrit te bezitten terwijl hij recent ook nog klimcapaciteiten liet zien. Die twee ingrediënten zijn ideaal voor lichte rondjes van een week ofzo. Ik ben heel benieuwd wat het plan is met hem en denk hierbij een leuke slag te slaan. Mocht het zo zijn dat Vlasov weggaat zullen dit soort jongens azen op kansen. 

Het is een gok maar soms moet je die nemen, dan blijft het spelletje leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptyma 20 sep - 11:23:22

Deal 7. 23-08-2021
Naar MUN: E. Capecchi
Naar AST: G. Brussenskiy + 5

Ik had Eros gekocht met het idee om van de eventuele vrijgekomen stop een leuk nieuw jong rennertje te halen. Dat is in dit geval iets eerder gelukt dan gepland en heb nu ook nog een leuke nieuwe Astana renner erbij. Is nog heel erg jong en kan nog alle kanten uit. Nu vooral een aanvallertje die ook nog leuk kan aankomen. Ik heb geduld en ben benieuwd waar die toe in staat is. Die 5 is welkom om met de neos alsnog een leuk slagje te slaan. Hopelijk voor Noud stopt Capecchi ook daadwerkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptyzo 7 nov - 11:21:28

Deal 8. 29-09-2021
Naar SAE: A. Valverde
Naar AST: D. Navarro + 125 mil

Net zoals vorig jaar verlaat er weer eens een kopman ons team voor een grote zak geld. Na Vlasov in 2020 dan nu Valverde in 2021. 
Ik had niet verwacht aan het begin van dit seizoen dat ik in de bovenste regionen zou eindigen na de transfer van Vlasov. Toch kwam het ten goede, mede omdat Bala gewoon steady zijn puntjes binnenhaalde. 

Omdat die constructie dus goed was bevallen heb ik besloten Kelvin verder te helpen aan hopelijk meer punten. Ik vind het gaaf om verschillende strategieën te volgen en op WK2 heb ik daar een heel duidelijke. Zoveel mogelijk talenten zien doorgroeien om die uiteindelijk succesvol door te verkopen. 
Aangezien er een geweldige lichting aankomt dit jaar vond ik het van belang om een grote zak geld op te halen, dit om mijn talententeam nog wat meer glans te geven. Hopelijk stromen de oudere dan door zodat ze weer aantrekkelijk worden in de markt.

Kelvin, ik denk dat je een goede gooi doet naar winst komend seizoen. Succes ermee!
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Emptyzo 7 nov - 11:22:31

Deal 9. 05-10-2021
Naar AST: Porte + de la Parte +15M
Naar BWB: Powless + Owsian

Powless stond eigenlijk al een hele tijd op de transferlijst maar niemand wilde ervoor geven wat ik voor ogen had. In principe heb ik met deze deal meer waarde gekregen dan een paar maanden geleden gehoopt. De meeste managers vonden hem nooit meer waard dan een schamele 70 mil. Ik vond dat altijd jammer omdat je gewoon bij vlagen kon zien dat Powless heel veel in zich heeft. Hij heeft een tijdrit, kan rondjes aan van een week en blijkt nu ook nog een keurige eendagsrenner te zijn die meedoet tot het eind. Kortom, dat zijn eigenschappen die veel punten op kunnen gaan leveren. Powless is nooit mijn eigen ontdekking geweest omdat hij er al zat toen ik manager werd, maar toch vond ik het wel een leuke renner. Desalniettemin mocht hij daarom wel vertrekken bij een leuk bod.

Richie Porte vond ik dit jaar echt steengoed bij Ineos, en lijkt daar ook echt op zijn plek te zitten. Mocht regelmatig voor zichzelf en haalde nog een leuke sloot punten ook. Hij vertegenwoordigt daarnaast ook een mooie stop van 125mil. Wie weet kan ik dat volgend jaar gebruiken om nieuwe talenten te werven! De cash en het stopgeld van De La Parte waren nodig om het bod passend te maken.

Sidenote: Owsian is een van mijn grootste miskopen ooit, die mocht liever gisteren dan vandaag vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seizoen 2021 Astana Premier Tech   Seizoen 2021 Astana Premier Tech Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seizoen 2021 Astana Premier Tech
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TL P1-2022 Astana Premier Tech
» Seizoen 2023 Astana Qazaqstan Team
» Seizoen 2024 Astana Qazaqstan team
» Kalender seizoen 4 2021
» Eindstanden Astana 2018 t/m heden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Teams :: Astana Qazaqstan Team (AST)-
Ga naar: