Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Herverdeling WK2

Ga naar beneden 
+21
bbflood1
Wallenquist
joske47
kunske
FaustoCoppi
rage
Jappe666
Teela
Rawolf
Noud
Chris85
Peter Post Forever
rick steggerda
ben_pronk
Timodej
Rico
Flowtosti
Eddie
hartstikkebedankt
hofsje
kschiffmacher
25 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 16:25:42

Beste managers,

Het is erg spijtig dat een goeie manager/coach als Ruud bekend heeft gemaakt te stoppen met WK2. Heel veel succes met je bedrijf en wellicht zien we je hier nog eens terug!

Als admins zijn wij al eerder op de hoogte gebracht door Ruud en we gaan het volgende doen: de teams weer meer in balans te krijgen door een herverdeling om zo het spel weer van nieuw elan te voorzien.

Voor de herverdeling mag iedereen zich intekenen die nog nooit eerder is overgestapt. Deze herverdeling geldt als overstap. Alle renners van de deelnemende teams zullen door de admins zo gelijk mogelijk verdeeld worden over het aantal deelnemende teams. Vervolgens kunnen de deelnemende managers op volgorde (loting) een team kiezen. Al het geld dat in de herverdeling gestopt wordt, zal verdeeld worden onder de betreffende teams (peildatum eind P4).

We kiezen voor deze vorm in de hoop ook ná de herverdeling meer activiteit te genereren. Als elke manager z’n eigen team kan draften zit het spel namelijk weer sneller op slot.

Jeugdrenners deelnemende teams:
Deze renners blijven bij de teams en zullen verrekend worden met de te verdelen cash (elke jeugdrenner twv 3 miljoen)

Deadline voor het intekenen voor de herverdeling is: 12 augustus 2021 om 23.59uur en kan in dit topic. De bedoeling is dat de keuze/draft voor de teams voor P5 geregeld is.

Als er vragen zijn, dan kunnen jullie je bij ons melden.

Gr,
de admins

Edit: Uiteraard kan je vanaf dit moment geen deals meer doen als je mee wil doen aan de herverdeling.

Deelnemende teams: FDJ, DSM, RAL, MUN, BAN, FES, TVM, TEL, BWB, CAN,  TBV

NIET-deelnemende teams: MTN, SAE, EUS, CER, LIQ, AST, PAN, KEL, AGR, TIS, BIA, AHB, CMA, SAU, FAS, SKY

(nog) NIET gereageerd: OPQ, RCS,


Laatst aangepast door kschiffmacher op wo 18 aug - 21:26:31; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 16:41:50

Op dit moment wil ik wel meedoen
Terug naar boven Ga naar beneden
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 17:00:55

Ik meld hier alvast dat ik niet wil meedoen aan de herverdeling. Misschien goed om iedereen even te vragen om te reageren in dit topic (ook i.v.m. kat-uit-de-boom-kijkers), dan ontstaat er snel een beeld. 

Als bijvoorbeeld een admin wil meedoen aan de herverdeling en/of er hulp nodig is dan sta ik ervoor open om te helpen de renners/teams te herverdelen. Stuur dan even een berichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 17:10:16

Ik wil wel meedoen, maar zie wel erg graag Ayuso dan in mijn nieuwe team, weet niet of dit te realiseren is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 17:24:16

Eddie schreef:
Ik wil wel meedoen, maar zie wel erg graag Ayuso dan in mijn nieuwe team, weet niet of dit te realiseren is?
No

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens Online
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 17:24:24

hartstikkebedankt schreef:
Ik meld hier alvast dat ik niet wil meedoen aan de herverdeling. Misschien goed om iedereen even te vragen om te reageren in dit topic (ook i.v.m. kat-uit-de-boom-kijkers), dan ontstaat er snel een beeld. 

Als bijvoorbeeld een admin wil meedoen aan de herverdeling en/of er hulp nodig is dan sta ik ervoor open om te helpen de renners/teams te herverdelen. Stuur dan even een berichtje.
Bedankt voor het aanbod. We hadden het er meteen al over gehad en waren er vrij snel uit dat we alledrie niet mee gingen doen aan deze herverdeling. Met zijn 3-en denken we wel uit de samenstelling van de teams te gaan komen, maar ik sluit niet uit dat we nog even als check langs enkele ervaren managers waaronder jij gaan voordat we de teams definitief maken.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 17:25:37

hartstikkebedankt schreef:
Ik meld hier alvast dat ik niet wil meedoen aan de herverdeling. Misschien goed om iedereen even te vragen om te reageren in dit topic (ook i.v.m. kat-uit-de-boom-kijkers), dan ontstaat er snel een beeld. 

Als bijvoorbeeld een admin wil meedoen aan de herverdeling en/of er hulp nodig is dan sta ik ervoor open om te helpen de renners/teams te herverdelen. Stuur dan even een berichtje.
De admins doen alledrie niet mee. Mocht er van onze kant behoefte zijn aan extra input melden we ons. Thanks voor het aanbod!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens Online
Timodej

Timodej


Posts : 191
Join date : 19-02-20
Age : 33
Location : Rotterdam

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 17:31:26

Ik doe mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 19:35:58

Ik doe niet mee! Dan raak ik Wilco kwijt Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 20:22:42

Ik doe mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 20:42:14

Ik doe niet mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 330
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 21:17:05

Ik doe niet mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 21:42:48

Ik doe mee, eens kijken of ik op die manier mijn activiteit wat kan verhogen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 21:57:22

Ik twijfel nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 22:12:17

Ik doe niet mee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
Jappe666

Jappe666


Posts : 161
Join date : 24-09-20

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 28 jul - 23:16:56

Ik doe niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 0:17:05

Mijn team heeft het zwaar nodig, maar als ik Ayuso dan niet erbij kan houden (desnoods ipv de best mogelijke optie), dan hebben de laatste maanden geen nut gehad. Dan doe ik dus ook niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 8:06:07

Ik doe mee. 
Op WK1 heb ik dergelijke opportuniteiten laten varen maar hier wil ik het wel proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
FaustoCoppi

FaustoCoppi


Posts : 675
Join date : 25-08-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 8:44:37

Ik doe niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 9:05:09

Flowtosti schreef:
Eddie schreef:
Ik wil wel meedoen, maar zie wel erg graag Ayuso dan in mijn nieuwe team, weet niet of dit te realiseren is?
No
Nog een keer de tekst bekeken, de teamvorming gaat wel dmv een draft? Dan is er dus wel een keuze door de manager zelf, of zijn jullie degene die draften?
Als het dmv een draft wordt, dan heb ik nog wel een goede kans voor Ayuso, aangezien andere eerder voor Pogacar en Van Aert enzo gaan lijkt mij.
Als we dus zelf mogen draften, dan wil ik de gok wel maken en meedoen, naast Ayuso en Gaudu is het namelijk maar weinig bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 9:16:07

Eddie schreef:
Flowtosti schreef:
Eddie schreef:
Ik wil wel meedoen, maar zie wel erg graag Ayuso dan in mijn nieuwe team, weet niet of dit te realiseren is?
No
Nog een keer de tekst bekeken, de teamvorming gaat wel dmv een draft? Dan is er dus wel een keuze door de manager zelf, of zijn jullie degene die draften?
Als het dmv een draft wordt, dan heb ik nog wel een goede kans voor Ayuso, aangezien andere eerder voor Pogacar en Van Aert enzo gaan lijkt mij.
Als we dus zelf mogen draften, dan wil ik de gok wel maken en meedoen, naast Ayuso en Gaudu is het namelijk maar weinig bij mij.
Wij gaan als admins ons best doen om zo gelijk mogelijke teams te maken, er is dus geen draft.

Na het maken van de teams wordt er geloot in welke volgorde de deelnemers een compleet team kunnen kiezen.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 9:29:57

TVM doet ook mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 10:00:40

FAS doet ook mee
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 10:14:16

Ik doe niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 10:22:44

Rico schreef:
Eddie schreef:
Flowtosti schreef:
Eddie schreef:
Ik wil wel meedoen, maar zie wel erg graag Ayuso dan in mijn nieuwe team, weet niet of dit te realiseren is?
No
Nog een keer de tekst bekeken, de teamvorming gaat wel dmv een draft? Dan is er dus wel een keuze door de manager zelf, of zijn jullie degene die draften?
Als het dmv een draft wordt, dan heb ik nog wel een goede kans voor Ayuso, aangezien andere eerder voor Pogacar en Van Aert enzo gaan lijkt mij.
Als we dus zelf mogen draften, dan wil ik de gok wel maken en meedoen, naast Ayuso en Gaudu is het namelijk maar weinig bij mij.
Wij gaan als admins ons best doen om zo gelijk mogelijke teams te maken, er is dus geen draft.

Na het maken van de teams wordt er geloot in welke volgorde de deelnemers een compleet team kunnen kiezen.
Gemiste kans om ook een leuke draft te houden dan denk ik, maar ok, ik accepteer de beslissing, maar ik doe dan niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 519
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 10:28:01

I'm not participating.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 11:04:57

Eddie schreef:
Rico schreef:
Eddie schreef:
Flowtosti schreef:
Eddie schreef:
Ik wil wel meedoen, maar zie wel erg graag Ayuso dan in mijn nieuwe team, weet niet of dit te realiseren is?
No
Nog een keer de tekst bekeken, de teamvorming gaat wel dmv een draft? Dan is er dus wel een keuze door de manager zelf, of zijn jullie degene die draften?
Als het dmv een draft wordt, dan heb ik nog wel een goede kans voor Ayuso, aangezien andere eerder voor Pogacar en Van Aert enzo gaan lijkt mij.
Als we dus zelf mogen draften, dan wil ik de gok wel maken en meedoen, naast Ayuso en Gaudu is het namelijk maar weinig bij mij.
Wij gaan als admins ons best doen om zo gelijk mogelijke teams te maken, er is dus geen draft.

Na het maken van de teams wordt er geloot in welke volgorde de deelnemers een compleet team kunnen kiezen.
Gemiste kans om ook een leuke draft te houden dan denk ik, maar ok, ik accepteer de beslissing, maar ik doe dan niet mee.
Om nog 1x dit te verduidelijken, we hebben hier bewust voor gekozen. Doordat wij de teams samenstellen, krijg je ongeveer gelijkwaardige teams. Maar je krijgt dus ook renners waar je misschien niks mee hebt. Die kun je zodoende weer verhandelen, dit zou het spel ook weer nieuw elan geven doordat er weer 'actie' komt. Het staat je dus vrij om mee te doen, dat is helemaal aan jezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 11:46:05

Kleine tussenstand wellicht wie wel en niet meedoen en wie nog mag laten weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 12:01:27

rick steggerda schreef:
Kleine tussenstand wellicht wie wel en niet meedoen en wie nog mag laten weten?
Zie eerste post voor deelnemende teams.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 29 jul - 17:08:42

Ach, bij nader inzien en overleg met mijn nu nog coach  Herverdeling WK2 1f600 
Ik doe toch wel mee en zie wel wat het gaat brengen, mijn team is naast Gaudu en Ayuso ook te zwak om echt te kunnen handelen.
Mijn activiteit blijft wel, wat de uitkomst ook gaat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 30 jul - 11:27:09

Doe mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 30 jul - 12:57:20

Ik denk dat mijn team erop achteruit zal gaan. Maar ik merk dat ik qua activiteit momenteel wat kan verbeteren. Wellicht brengt een nieuw team dat. Meeste renners die ik heb vind ik lastig om mee te handelen. Ook heb ik weinig renners waar ik echt fan van ben. 

Oftewel, ik schrijf me in voor deze herverdeling Wink. Hopelijk brengt het wat leven in het spel. Ik denk dat het voor mij er iig voor zorgt dat het echt als mijn eigen team gaat voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 30 jul - 12:59:22

Ik doe ook mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 30 jul - 13:52:30

Tis blijft intact, voor mij geen herverdeling
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwartebroekengeletrui

Zwartebroekengeletrui


Posts : 285
Join date : 01-09-18
Age : 25
Location : Meppel

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 30 jul - 16:40:33

Ik heb even getwijfeld, maar ik kies er voor om niet mee te doen aan de herverdeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 30 jul - 23:17:37

OPQ twijfelt nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 30 jul - 23:20:42

Nog een mogelijke aanpak: admins maken poules van "gelijkwaardige renners" en loten een volgorde voor ploegleiders. Deze mogen nadien kiezen volgens:

Poule 1: 1-2-3-4-5-6
Poule 2: 6-5-4-3-2-1
Poule 3: 1-2-3-4-5-6
Poule 4: 6-5-4-3-2-1
...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 30 jul - 23:27:16

charelke schreef:
Nog een mogelijke aanpak: admins maken poules van "gelijkwaardige renners" en loten een volgorde voor ploegleiders. Deze mogen nadien kiezen volgens:

Poule 1: 1-2-3-4-5-6
Poule 2: 6-5-4-3-2-1
Poule 3: 1-2-3-4-5-6
Poule 4: 6-5-4-3-2-1
...
Bedankt voor het meedenken, maar we gaan de manier waarop de herverdeling wordt gedaan, niet meer op grote punten aanpassen.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyzo 1 aug - 16:35:19

Ik schrijf me bij deze toch uit voor de herverdeling, er doen nu zoveel teams mee dat ik het voordeel niet echt meer zie en hou dan liever mn huidige team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyma 2 aug - 1:30:27

Ik blijf het wel een rare regel vinden dat als je al een keer overgestapt bent, je dan niet mee zou kunnen doen bij een herverdeling. In mijn ogen kies je bij een overstap heel bewust voor bepaalde renners (iets dat ik heb gedaan), maar bij een herverdeling is het een loterij. Iets waar je dus amper invloed op hebt. Dat laatste zou imo geen reden moeten zijn om teams uit te sluiten voor een herverdeling.

Je zou ervoor kunnen kiezen de deelnemende teams gewoon hun teamnaam te laten behouden, zodra de teams met renners zijn gekozen. Dan is er namelijk geen daadwerkelijke overstap van team, alleen de renners zijn veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyma 2 aug - 3:23:22

Ik had het op WhatsApp al aangegeven aan een admin. Geen idee of ik het hier nog officieel moet doen aangezien ik mijn teamnaam erbij zie staan. Maar ik doe niet mee met de herverdeling. Succes aan de rest, goede oplossing zo overigens @admins.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyma 2 aug - 8:33:14

Hop hop de berg op schreef:
Ik blijf het wel een rare regel vinden dat als je al een keer overgestapt bent, je dan niet mee zou kunnen doen bij een herverdeling. In mijn ogen kies je bij een overstap heel bewust voor bepaalde renners (iets dat ik heb gedaan), maar bij een herverdeling is het een loterij. Iets waar je dus amper invloed op hebt. Dat laatste zou imo geen reden moeten zijn om teams uit te sluiten voor een herverdeling.

Je zou ervoor kunnen kiezen de deelnemende teams gewoon hun teamnaam te laten behouden, zodra de teams met renners zijn gekozen. Dan is er namelijk geen daadwerkelijke overstap van team, alleen de renners zijn veranderd.
Een herverdeling kent vele vormen, deze keer valt hij midden in een seizoen en kies je voor een heel team, maar vaak is de herverdeling aan het einde van een seizoen en is er door een draft meer keuzevrijheid. Feit blijft natuurlijk dat de meeste teams kiezen voor een herverdeling om met een beter team te eindigen en daarom geldt de regel dat het telt als overstap. 

Deelnemende teams gaan wel gewoon hun teamnaam behouden, geen enkele reden om daarin te switchen.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 4 aug - 15:04:34

i.v.m. vakantie... Wat is de verwachting wanneer de draft zal zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptywo 4 aug - 15:36:28

Mochie07 schreef:
i.v.m. vakantie... Wat is de verwachting wanneer de draft zal zijn?
Dit willen we voor einde P4 doen. Dus uiterlijk de laatste week van de Vuelta.

Er zijn nog twee teams die niks kenbaar gemaakt hebben. Als die dat zsm. doen, dan kunnen wij beginnen met de teams vormen, dan zou het misschien sneller kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 5 aug - 11:28:42

Alleen nog wachten op QPQ ,torsten weet kennelijk wat RCS gaat doen
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 5 aug - 14:06:06

hofsje schreef:
Alleen nog wachten op QPQ ,torsten weet kennelijk wat RCS gaat doen
RCS doet niet mee
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptydo 5 aug - 14:56:46

hofsje schreef:
hofsje schreef:
Alleen nog wachten op QPQ ,torsten weet kennelijk wat RCS gaat doen
RCS doet niet mee
onbegrijpelijk bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 6 aug - 9:31:46

hofsje schreef:
Alleen nog wachten op QPQ ,torsten weet kennelijk wat RCS gaat doen

Zonder stenen te willen werpen maar geeft dit ook niet wat aan dat een manager amper betrokkenheid toont?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 6 aug - 10:17:39

rage schreef:
hofsje schreef:
Alleen nog wachten op QPQ ,torsten weet kennelijk wat RCS gaat doen

Zonder stenen te willen werpen maar geeft dit ook niet wat aan dat een manager amper betrokkenheid toont?
OPQ heeft gewoon tot de deadline natuurlijk. Heeft ook al aangegeven nog te twijfelen. Lijkt me beste om gewoon daarop te wachten.

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens Online
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Emptyvr 6 aug - 10:23:51

rage schreef:
hofsje schreef:
Alleen nog wachten op QPQ ,torsten weet kennelijk wat RCS gaat doen

Zonder stenen te willen werpen maar geeft dit ook niet wat aan dat een manager amper betrokkenheid toont?

Er is een deadline op 12/8 maar vooruit OPQ doet niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herverdeling WK2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herverdeling WK2   Herverdeling WK2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herverdeling WK2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Keuzetopic herverdeling 2021

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Adminberichten-
Ga naar: