Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal Euskatel - Bora

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Deal Euskatel - Bora Empty
BerichtOnderwerp: Deal Euskatel - Bora   Deal Euskatel - Bora Emptyvr 21 sep - 21:25:33

Naar Bora: Kittel
Naar Euskatel: Cavendish + Frank

Ik had in het begin van het jaar nog vertrouwen in Cavendish maar dit jaar door alle tegenslagen toch ver afgezakt. Het lijkt erop dat hij niet meer durft in de sprint en power te kort komt. Hij sukkelt nu ook met zijn ziekte. Hij heeft wel een mooie stopvergoeding dus daar had ik nog wel wat mee kunnen doen als hij na dit jaar zou stoppen.

Frank is veel al een knecht. Scoort zijn puntjes wel maar dit was nodig om de deal over de streep te trekken.

Kittel is toch nog altijd 1 van de top sprinters in het peloton. Indien het weer gaat draaien scoort hij toch tussen de 400 a 500 punten in een jaar en dit zie ik een Cavendish toch niet meer doen. Kittel is daarbij nog iets jonger dan een Cavendish. Dus we gaan het zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 706
Join date : 06-09-18

Deal Euskatel - Bora Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal Euskatel - Bora   Deal Euskatel - Bora Emptyza 22 sep - 11:52:08

Deal klopt. Ik verwacht inderdaad ook dat Kittel de komende jaren heel wat punten gaat scoren daarom had ik hem binnen gehaald. Anderzijds is er bij Kittel toch ook wat twijfel over zijn motivatie. Cavendish heeft een hogere stop en ik verwacht dat hij getergd gaat zijn om zich zelf nog eens te bewijzen en dan zou het punten kunnen opleveren. Als hij niet meer zijn niveau haalt zie ik hem de eer aan zichzelf houden en dan strijk ik een mooie stopvergoeding op. Frank is ook voor zijn stopvergoeding ter compensatie van de punten die Kittel op korte termijn gaat scoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal Euskatel - Bora
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Transferlijst + Actueel Team Bora Hans-Grohe
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: