Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal AHB - SUN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 519
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Deal AHB - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Deal AHB - SUN   Deal AHB - SUN Emptydi 13 nov - 20:48:23

Naar AHB: Kristoff + Santaromita
Naar SUN: Majka + Almeida


Decided to sell one of my team leaders, Rafał Majka to bring a more certain rider. Majka is a very good climber but he didn't bring results in GT which caused less amount of points. With growing competition in Bora he may reach a point when only stage wins in GTs are a possiblity.

Kristoff is more crtain and even with Gaviria coming, I'm sure he will ride for himself in every race he starts. His contract with UAE expires in 2019 so I expect him to show great form in spring.

I had to let go Almeida to make a deal. It's a pity as I think he will become a solid GC rider in few years. But meanwhile, I can find another, younger Almeida Smile

Santaromita gives me back some money and maybe even some points, it was fine to accept him as an addition
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
Guest
Gast




Deal AHB - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AHB - SUN   Deal AHB - SUN Emptywo 14 nov - 2:06:26

Deal Klopt !

Zal later vandaag de uitleg posten.

( wil nu alvast wel kwijt dat ik het een evenwichtige deal vind die voor en door beide partijen ook als zodanig beoordeelt is )


Ik heb lang zitten twijfelen of ik kristoff zou laten gaan. De komst van Gaviria naar UAE en zijn wat mindere jaar in vergelijking tot de laatste 4 seizoenen maakte de keus wat makkelijker. Ik verwacht dat hij de aankomende jaren zeker nog goed zal zijn voor een hoop punten, maar hij is niet meer de absolute kopman en zal daardoor denk ik toch wat minder scoren.

In ruil voor hem krijg ik Majka binnen. Een aanvallend ingestelde klimmer die ook in de grote rondes zijn uitslagen kan rijden en zodoende elk jaar goed is voor een zeker aantal punten. Hij is jonger dan Kristoff en heeft al een stop van 95 miljoen , wat de stop van kristoff al voor een groot deel compenseert.

Daarnaast komt een groot talent naar ons toe. Ik heb de afgelopen transfer periodes er bewust voor gekozen om een aantal talenten te laten gaan, om een iets evenwichtiger team te krijgen. Hierdoor was er nu plek voor weer een toppertje in spe. En ik denk dat Joao Almeida dat is. 
Hij was al behoorlijk in de wat zwaardere eendagswedstrijden en heeft dit jaar laten zien dat hij ook het ronde werk goed aan kan. Ik ben benieuwd of hij mijn verwachtingen kan waarmaken.

Ivan Santaromita is aan de deal toegevoegd om het verschil in de te verwachte waardes van Majka en Almeida ten opzichte van Kristoff te compenseren
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AHB - SUN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal CSI-SKY

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: