Cycling Classics

cycling classics

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  Stopvergoeding  

Share | 

Deal ONC - BAN

Go down 
AuthorMessage
FietsPanKrukVor

PostSubject: Deal ONC - BAN   Wed 28 Nov - 11:58:47

Naar ONC: Filippo Pozzato + Konstantin Sivtsov
Naar BAN: Rui Costa

Met Pozzato en Sivtsov gaat kapitaal mijn team verlaten, in totaal zijn ze 150 miljoen waard. Sivtsov lijkt er op zeker uit te gaan door zijn doping schorsing (zelfs als hij binnen 1 maand nog onschuldig bevonden word, zal hij niet zomaar een team vinden) en Pozzato zal er denk ik ook uit gaan, zijn prestaties zijn ondermaats en zijn laatste interview klonk niet meer positief.
Ik heb dus besloten (een tijdje terug al) niet meer echt voor de neos te gaan maar juist voor wat zekerheidjes in punten wat Costa is.

Costa had niet zijn beste jaar maar scoorde toch nog 281 punten. Nu kan het dat hij niet meer op zijn oude niveau gaat terug komen (en het verval begonnen is) maar toch denk ik dat hij nog een stukje beter kan dan dit jaar en hoop dat hij weer richting de 400 punten gaat in 2019. Met zijn punten kan ik een gooi doen naar het podium of eventueel de winst.
Back to top Go down
View user profile
Mitrohimovic

PostSubject: Re: Deal ONC - BAN   Wed 28 Nov - 18:17:30

Deal klopt.

Voor uitleg zie deadline. In het kort: Costa is op zijn retour en hiermee cash ik flink voor de neo's.
Back to top Go down
View user profile
kschiffmacher

PostSubject: Re: Deal ONC - BAN   Wed 28 Nov - 19:49:43

Verzoek om voortaan hieronder je uitleg te kopieren vanuit de deadline topic. Met het nazoeken van deals kan er anders verwarring ontstaan.
Back to top Go down
View user profile http://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Sponsored content

PostSubject: Re: Deal ONC - BAN   

Back to top Go down

Deal ONC - BAN
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Trafigura strengthens ties with Rosneft with Asian crude deal
» Casey Anthony Trial Day 2: Testimony of Roommates, Ex-BoyFriend Anthony Lazzaro, And Neighbor Brian Burner
» What is BDP
» Online forum Etiquette. How to deal with a bully
» What's the deal with the ads on Forumotion forums?