Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal LBC - SAE

Ga naar beneden 
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1586
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal LBC - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Deal LBC - SAE   Deal LBC - SAE Emptyza 1 dec - 13:39:41

Naar LBC; Gallopin + Bonifazio + Owen
Naar Saeco; Trentin + Mareczko + Pantano + 10milj

Een deal die begonnen is met de interesse van Robin in Logan Owen. Na meerdere pm berichten, leek het erop dat we er niet uit zouden komen. Uiteindelijk bleken interesses wederzijds waardoor we tot deze deal konden komen.

Ik kies met Trentin ipv. Gallopin voor een rappere man. Imo. zijn ze aan elkaar gewaagd al heeft Gallopin een hogere SV. Bonifazio vertrekt, hetgeen ik echt heel jammer vind omdat ik nog steeds veel vertrouwen in hem heb. Voor deze rappe man, komt misschien de nog rappere Mareczko terug. Jakub is intrinsiek de snellere terwijl Boni makkelijker een heuvel overkomt. Daarnaast vertrekt Owen. Daar had ik meer van verwacht maar het talent wil er nog niet uitkomen. Aangezien ik dit jaar laatste eindig, wilde ik daarvoor iemand terug hebben, die makkelijker punten scoort. Mijn interesses lagen eigenlijk elders in het team van Robin, maar uiteindelijk tevreden ook met de centjes met oog op de neo verkoop.

Wie van ons tweeën de beste deal maakt, zullen we volgend jaar zien. Ik hoop dat Robin veel plezier zal beleven aan met name Bonifazio, want dat is echt een renner waar ik vanaf het begin op aasde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Gast
Gast




Deal LBC - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LBC - SAE   Deal LBC - SAE Emptyza 1 dec - 15:19:41

Klopt.

Met het aantrekken van Gallopin willen we meespelen in de Franse wedstrijden in combi met rondes tot een week. Gallopin's manier van koersen, spreekt mij enorm aan. Afgelopen jaar kende hij de nodige pech met de nodige ziektes oa in Parijs - Nice en een zware val voor de Tour. 
Destijds op WK1 Bonifazio de overstap laten maken van belofte naar prof. De eerste twee jaren vertaalde zich dat in mooie uitslagen. Hij heeft de overstap naar UAE niet goed verteerd, nu met zijn overstap naar Direct Energie moet hij zichzelf maar hergaanuitvinden. 
Het team rijdt een mooi programma waar Niccolo een key rider kan worden met zijn sterke eindsprint.

De overstap naar de profs valt voorlopig nog tegen voor Owen. Zijn voorlaatste belofte jaar was van wereld niveau, in 2017 die lijn niet kunnen doortrekken door blessure en ziekte. 

Met Trentin laten we een goede renner gaan, zijn rijstijl past bij het team. Hij kende een fantastisch laatste jaar bij QST, afgelopen jaar bij Michelton was minder door een vervelende val in de voorbereiding op het voorjaar. Na Benoot is het mijn tweede voorjaar renner die vertrekt, maar ik ga liever voor een uitgebalanceerd team, die op meerdere terreinen kan scoren. 
Het vertrek van Mareczko is jammer, afgelopen jaar was niet goed, het is afwachten wat zijn overstap naar de WT brengt. Hij is intrinsiek bijzonder snel aan de finish, maar hij zal werk moeten maken van zijn zwakke punten. 
Pantano is nu op de sukkel met een vervelend virus, en persoonlijk heb ik niets met hem. 
De cash was om rond te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal LBC - SAE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: