Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal HTC - PAN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal HTC - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal HTC - PAN   Deal HTC - PAN Emptywo 5 dec - 11:29:02

Naar HTC: CALMEJANE L. + VENDRAME A. + 15 miljoen
Naar PAN: BENNETT G. + JARAMILLO D.

Met Bennett raak ik in korte tijd mijn tweede renner (Boivin) kwijt die al vanaf het begin bij mijn team zit. Hiermee hou ik alleen Teuns en Craddock nog over van het originele HTC.

Uitleg deadline topic:

Ik kies voor het bod van PPF.

Calmejane is bijna 26 jaar oud en daarmee ruim twee jaar jonger dan Bennett. Calmejane maakt een groot aantal van de punten die ik met Bennett verlies goed. Daarnaast zie ik nog groei potentie bij Calmejane, wie weet maakt hij nog een Voeckler-achtige stap. 

Vendrame + 15 geeft de doorslag ten opzichte van het bod door Kokkie. Met Vendrame haal ik een tweede jonge renner hij heeft een iets minder jaar gehad, maar ik denk het er zeker nog potentie in zit.

Almeida bod uiteindelijk niet gewonnen doordat er meer zekerheid is met Calmejane.

Ook het geld bod van Ruud niet gewonnen omdat ik meer waarde in Calmejane + 15 zie, en nu krijg ik ook nog Vendrame voor Jaramillo.


Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 791
Join date : 26-08-18

Deal HTC - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal HTC - PAN   Deal HTC - PAN Emptywo 5 dec - 22:08:04

Panasonic had alleen Fuglsang als stabiele ronderenner en kon dus wel versterking op dat gebied gebruiken. Met Bennett haal ik deze versterking binnen. Hij scoort de laatste jaren in de schaduw van Kruijswijk en Roglic toch ruim 400 punten dus dit is voor Panasonic een mooi versterking. In zijn deal komt ook Jaramillo Panasonic versterken. Hij komt bij Manzana Postobon binnen als 1 van de kopmannen  dus hopelijk kan hij deze rol waar maken en de nodige punten halen.

Helaas gaat Calmejane weer weg bij Panasonic. Vind hem een leuke aanvallende renner die zeker nog groeipotentie heeft. Het zelfde geldt voor Vendrame, alleen bevindt hij zich natuurlijk nog op een lager niveau dan Calmejane.

+ 15 was als compensatie voor de hogere stop en hogere puntenaantal van Bennett.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal HTC - PAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: