Cycling Classics

cycling classics

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  Stopvergoeding  

Share

deal EUS - FOR (Na P1)

Go down 
AuthorMessage
Noud

Noud

deal EUS - FOR (Na P1) Empty
PostSubject: deal EUS - FOR (Na P1)   deal EUS - FOR (Na P1) EmptyWed 2 Jan - 7:57:51

Naar EUS: Nacer Bouhanni
Naar FOR: Bauke Mollema + 7,5

Ook weer een deal waar die verschillen niet enorm groot zijn denk ik. Persoonlijk heb ik dan gewoon net iets meer met Mollema, al vind ik het badguy gedrag van Bouhanni soms ook wel grappig. Anyway Bouhanni is toch wel een beetje een wisselvallige renner, die het na een paar jaar in de wereldtop in 2016 & 2017 al wel steeds meer moest hebben van de kleinere koersen en minder van de grote wedstrijden. Ik denk dat hij wel weer ver boven zijn puntenaantal van 2018 uit gaat stijgen, maar of hij met Laporte in de gelederen nog dezelfde puntenaantallen als in 2017 gaat halen betwijfel ik een beetje.

Mollema zit ook al jaren zo rond de 500 punten, en ik heb heel veel respect voor de werklust van Bauke. Bovendien vind ik het leuk om op WK2 wat meer klassementsmannen te hebben, omdat ik die juist op WK1 wel een beetje mis. Nu heb ik met Mollema, Majka, Barguil, Fuglsang en Gaudu toch al wat leuke namen die in de achtergrond een klassement kunnen rijden.

De 7,5 miljoen was nodig om het verschil in leeftijd een beetje op te vangen.

Last edited by Noud on Thu 10 Jan - 16:53:55; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
joske47

joske47

PostSubject: Re: deal EUS - FOR (Na P1)   deal EUS - FOR (Na P1) EmptyThu 3 Jan - 15:06:42

Deal klopt. Mollema heeft zo uiteindelijk nooit een wedstrijd voor Euskaltel gereden wat jammer is. Ik wou echter naar de toekomst toe wat gaan verjongen en dat kon ik met deze transfer doen. 

Mollema is een heel stabiele puntenpakker en is voor Noud een zekerheid aan punten in de komende jaren. Bouhanni had dit jaar een minder jaar maar pakt normaal gezien ook zijn punten. Zeker in de talloze Franse wedstrijden, waar ik nog niet echt een renner voor had, zie ik hem nog jaren punten pakken. Vond Bouhanni in zijn beginjaren een heel groot talent en schatte hem hoger in dan bijvoorbeeld ploeggenoot Démare dat lijkt er echter niet uit te komen maar ik hoop toch dat hij in 2018 zichzelf kan herpakken.

7,5 miljoen inderdaad nog voor het verschil in leeftijd naast het risico dat bij Bouhanni met zijn explosief karakter wat groter is dan bij Mollema.
Back to top Go down
View user profile
joske47

joske47

PostSubject: Re: deal EUS - FOR (Na P1)   deal EUS - FOR (Na P1) EmptyThu 3 Jan - 15:07:10

Deal klopt. Mollema heeft zo uiteindelijk nooit een wedstrijd voor Euskaltel gereden wat jammer is. Ik wou echter naar de toekomst toe wat gaan verjongen en dat kon ik met deze transfer doen. 

Mollema is een heel stabiele puntenpakker en is voor Noud een zekerheid aan punten in de komende jaren. Bouhanni had dit jaar een minder jaar maar pakt normaal gezien ook zijn punten. Zeker in de talloze Franse wedstrijden, waar ik nog niet echt een renner voor had, zie ik hem nog jaren punten pakken. Vond Bouhanni in zijn beginjaren een heel groot talent en schatte hem hoger in dan bijvoorbeeld ploeggenoot Démare dat lijkt er echter niet uit te komen maar ik hoop toch dat hij in 2018 zichzelf kan herpakken.

7,5 miljoen inderdaad nog voor het verschil in leeftijd naast het risico dat bij Bouhanni met zijn explosief karakter wat groter is dan bij Mollema.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: deal EUS - FOR (Na P1)   deal EUS - FOR (Na P1) Empty

Back to top Go down

deal EUS - FOR (Na P1)
Back to top 
Page 1 of 1