Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb

Ga naar beneden 
+13
kschiffmacher
Melvinbraam
FietsPanKrukVor
FaustoCoppi
joske47
Wallenquist
Flowtosti
kunske
Peter Post Forever
Zwartebroekengeletrui
BryanC
Noud
Ceramiche Ariostea
17 plaatsers
AuteurBericht
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 989
Join date : 26-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:26:43

Zoals eerder besproken gaan we de opleidingsrenners inluiden met een 1e ronde draft waar ieder voor 3 miljoen 1 opleidingsrenners mag kiezen. De draft zal op basis van loting in 3 groepen van het eindklassement 2018 bepaald worden. 

1e groep nummers 30-21 
2e groep nummers 20-11
3e groep nummers 10-1 

Posities worden bepaald door loting maar voor we gaan loten willen we van iedereen weten wie er aan deze draft mee wilt doen voor een 1e opleidingsrenner Graag horen we dit uiterlijk 17 januari 2019 met wie we rekening kunnen houden voor de draft van de 1e serie opleidingsrenners uit 2001 en jonger. Geen bericht wordt gezien als geen deelname aan de draft. !

Deelnemers Draft:

1.   Ceramiche Ariostea - 14
2.   Fortuneo Oscaro - 11
3.   Team Sky - 23
4.   Saunier Duval - 15
5.   Panasonic - 8
6.   TVM - 26
7.   Cervelo - 9
8.   Axeon Hagens Berman - 2
9.   Euskaltel Euskadi - 20
10. Fassa Bortolo - 16
11. Bianchi - 12
12. Team Columbia - 3
13. Team Milram - 1
14. Banesto - 5
15. Roompot Charles - 29
16. Saeco - 30
17. Kelme Costa Blanca - 19
18. Telekom - 22
19. Tinkoff Saxo - 17
20. Colombia Selle Italia - 28
21. Radioshack Leopard - 10
22. Team Sunweb - 21
23. Agritubel - 24
24. Carrera Jeans Vagabond - 18
25. Landbouwkrediet Colnago - 25
26. MTN Qhubeka - 7

Geen Deelnemer Draft

1. Liquigas - 6
2. Omega Pharma Quickstep - 4
3. Skill Shimano - 27
4. Team Lotto Jumbo - 13


Laatst aangepast door Ceramiche Ariostea op vr 18 jan - 21:47:47; in totaal 29 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 989
Join date : 26-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:26:54

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:28:58

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 545
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:29:47

Ik meld mij aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwartebroekengeletrui

Zwartebroekengeletrui


Posts : 283
Join date : 01-09-18
Age : 25
Location : Meppel

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:30:41

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 791
Join date : 26-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:35:52

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:38:23

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1409
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:48:53

I am in

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 519
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 14:54:33

I'm in
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
joske47

joske47


Posts : 704
Join date : 06-09-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 15:08:28

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 15:27:17

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
FaustoCoppi

FaustoCoppi


Posts : 670
Join date : 25-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 15:28:49

ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 16:23:36

+1
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 17:16:46

Ik doe ook mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 19:24:00

ik doe ook mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 740
Join date : 11-09-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 20:28:48

ich mache mit
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1586
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 20:37:36

ik ben erbij!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydo 3 jan - 21:50:50

Ik doe mee! Al snap ik nog steeds niet waarom er geloot moet worden tussen 10 plaatsen, maar dat komt vast doordat ik 19 mee ben geworden ben en zo naast een slecht seizoen ook nog een als 20ste aan de beurt kan komen voor de opleidingsrenners

Sent from Topic'it App
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
Gast
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyvr 4 jan - 16:41:14

Ik doe ook mee!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyvr 4 jan - 17:57:39

Ik doe mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyvr 4 jan - 18:15:05

Ik doe mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyvr 4 jan - 23:05:31

Ik doe mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 5 jan - 2:01:34

i'm inn
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 5 jan - 12:04:27

Ik
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1031
Join date : 10-10-18
Age : 34

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyma 7 jan - 8:33:18

meedoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptywo 9 jan - 8:18:25

Present
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 989
Join date : 26-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 12 jan - 14:58:41

Nog 5 dagen voor de managers die zich nog willen aanmelden voor de draft wat betreft opleidingsrenners
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 12 jan - 16:24:50

hoe l ang heeft een manager om te reageren en wanneer is de loting (denk de 17e)?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 989
Join date : 26-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 12 jan - 16:28:22

FietsPanKrukVor schreef:
hoe l ang heeft een manager om te reageren en wanneer is de loting (denk de 17e)?
Reageren mag tot en met de 17e. De intentie is er om ergens tussen de 18e en 31e te loten en de draft te starten per 1 februari 2019
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 12 jan - 16:34:58

Ceramiche Ariostea schreef:
FietsPanKrukVor schreef:
hoe l ang heeft een manager om te reageren en wanneer is de loting (denk de 17e)?
Reageren mag tot en met de 17e. De intentie is er om ergens tussen de 18e en 31e te loten en de draft te starten per 1 februari 2019
Met reageren bedoelde ik eigenlijk wanneer de draft begonnen is, bijv 24 uur nadat de vorige manager heeft gereageerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 989
Join date : 26-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 12 jan - 16:41:54

FietsPanKrukVor schreef:
Ceramiche Ariostea schreef:
FietsPanKrukVor schreef:
hoe l ang heeft een manager om te reageren en wanneer is de loting (denk de 17e)?
Reageren mag tot en met de 17e. De intentie is er om ergens tussen de 18e en 31e te loten en de draft te starten per 1 februari 2019
Met reageren bedoelde ik eigenlijk wanneer de draft begonnen is, bijv 24 uur nadat de vorige manager heeft gereageerd?
Reageren zal inderdaad vermoedelijk op 24 uur liggen maar moet nog even definitief worden afgestemd. Onder voorbehoud voorlopig dus
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydi 15 jan - 10:18:18

Ik doe ook wel gewoon mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 960
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptydi 15 jan - 17:18:36

Ik heb nog eens gekeken, maar ik ken echt nul renners uit 2001 of jonger, dus ik laat dit feest aan me voorbijgaan. Hopelijk is het makkelijke geld er na de eerste 25 namen toch wel uit.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 989
Join date : 26-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyvr 18 jan - 21:57:15

Oké, 26 teams gaan meedoen aan de draft. Kelvin zal binnenkort de volgorde van 9 teams uit de groep 30-21, 9 teams uit de groep 20-11 en 8 teams uit de groep 10-1 loten. 1 februari 2019 18.00 zal de draft starten en heeft het 1e team in de rij 24 uur de tijd om een keuze door te geven. Als het 1e team zijn keuze door heeft gegeven zal vanaf het moment van doorgeven de tijd voor team 2 gaan lopen en ook in dit geval 24 uur. Dit herhaalt zich tot het laatste team waarna vanaf 1 maart 20.00 de opleidingsmarkt definitief open gaat en iedereen vrij is om iedere twee maanden 1 opleidingsrenner uit het jaar 2001 of jonger te kiezen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Gast
Gast




Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 19 jan - 21:25:21

Ik heb heel veel vertrouwen in Kelvin, maar ik denk dat je in de loting ook transparant moet zijn. Voorstel is om de 26e de loting te houden, omdat er dan al een aantal van ons bij de Flitswielmeeting zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 989
Join date : 26-08-18

Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Emptyza 19 jan - 22:04:29

Jorik112 schreef:
Ik heb heel veel vertrouwen in Kelvin, maar ik denk dat je in de loting ook transparant moet zijn. Voorstel is om de 26e de loting te houden, omdat er dan al een aantal van ons bij de Flitswielmeeting zijn?

In principe gaat Kelvin een video-opname van de loting maken en verspreiden onder een aantal managers. De 26e is een flitswielmiddag en moet WK 2 gewoon een klein beetje buiten blijven wat mij betreft
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Gesponsorde inhoud





Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb   Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draft 1e serie opleidingsrenners jan/feb
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Loting Draft jeugdrenners 2019

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Aankondigingen :: Jeugdrenners-
Ga naar: