Cycling Classics

cycling classics

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  Stopvergoeding  

Share | 

Vooraankondiging LBC - FOR

Go down 
AuthorMessage
Gast
Guest

PostSubject: Vooraankondiging LBC - FOR   Fri 4 Jan - 16:23:29

Deal: Pernsteiner = Barbier 

Met Pernsteiner vertrekt er een degelijke renner, die een goed eerste jaar reed. Ik heb best wel hoge verwachtingen van hem, enkel zijn de plekjes schaars bij UAE. 
Barbier kende een zwak jaar itt het jaar 2017. Hij is een type sprinter, die nog ontbrak in de selectie. Rudy is in staat om te scoren in de Europese wedstrijden (eendaags en ook in de rondes).
Back to top Go down
Noud

Noud

PostSubject: Re: Vooraankondiging LBC - FOR   Fri 4 Jan - 16:31:08

Deal klopt. 

Afgelopen week een interview gelezen met Barbier waarin hij aangaf dat hij overal als eerste man mag gaan starten bij Israel. Op dat moment eigenlijk besloten hem te houden voor 2019.

Maar toen kwam Robin langs, en die heeft best wel een aantal hele leuke renners die ik graag wou hebben. Pernsteiner is één van de twee renners uit zijn team die ik echt heel heel graag op wou pikken, dat komt vooral omdat ik hem vorig jaar opgepikt heb op WK1 en uiteindelijk voor een goed bod heb verkocht. Wel ben ik hem gewoon blijven volgen en ik vind het een hele leuke coureur die denk ik nog wat mooie stappen kan gaan maken.

Snelste onderhandeling ooit. Wink
Back to top Go down
View user profile

Vooraankondiging LBC - FOR
Back to top 
Page 1 of 1