Cycling Classics

cycling classics

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  Stopvergoeding  

Share

Deal LBC - LIQ

Go down 
AuthorMessage
Gast
Guest

Deal LBC - LIQ  Empty
PostSubject: Deal LBC - LIQ    Deal LBC - LIQ  EmptyFri 4 Jan - 16:31:46

Deal: Sosa + 8 mil = Cavendish + De Bie + Montaguti

Sosa hebben we nog niet zo heel lang geleden binnengehaald. Hij is een veel belovende klimmer, die op jonge leeftijd al heel wat heeft laten zien. Komend jaar zal uitwijzen of zijn transfer de beste keuze zal zijn. 
Het is nu al bekend dat hij in de schaduw zal rijden van Bernal, waardoor ik niet direct de grootte sloot punten verwacht. 

Met Cavendish halen we een topsprinter binnen, de voorbije 2 jaren enorm geleden door de ziekte van Pfeiffer. Ik ben niet meteen overstag gegaan, maar uit zijn social media posts blijkt dat 2019 een comeback jaar wordt. En ik geloof dat iedereen naderhand wel weet wat dat betekent? Wink 
De Bie is een type renner die nog ontbrak in de selectie, namelijk een sterke jonge Belgische renner die goed uit de verf komt in het heuvelwerk. Sean is dan nog eens snel aan de meet wat een extra troef is in het moderne wielrennen. 
Montaguti op zijn beurt, ik geloof dat ik sinds mijn intrede als manager al achter hem aanzit. De voorbije jaren bij AG2R eerder gefungeert als knecht, en nu verwacht ik toch dat ie bij Androni een prominentere rol zal krijgen. Er zijn heel wat Italiaanse wedstrijden waar hij in het verleden mooie ereplaatsen haalde. 

De 8 mil zijn jammer, maar waren nodig om er Montaguti bij te krijgen.

Last edited by Robin on Sat 5 Jan - 20:48:50; edited 1 time in total
Back to top Go down
Rico

Rico

Deal LBC - LIQ  Empty
PostSubject: Re: Deal LBC - LIQ    Deal LBC - LIQ  EmptyFri 4 Jan - 16:43:04

Deal klopt.

We hebben Cavendish voor cash gekocht en ruilen hem nu in voor iemand die hopelijk de verwachtingen waar gaat maken. Montaguti hadden we graag gehouden voor de reden die Robin beschrijft en Sean de Bie kan volgens mij ook wel wat puntjes binnenbrengen, maar dat gaat hij in p1 hopelijk nog met veel succes voor ons doen!

Deal LBC - LIQ
Back to top 
Page 1 of 1