Cycling Classics

cycling classics

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  Stopvergoeding  

Share

Deal LBC - FAS

Go down 
AuthorMessage
Queso

Queso

Deal LBC - FAS Empty
PostSubject: Deal LBC - FAS   Deal LBC - FAS EmptySun 6 Jan - 4:14:28

Naar LBC: Xandro Meurisse
Naar FAS: Alex Aranburu + 5

Meurisse heeft een uitstekend jaar gehad maar mag toch vertrekken. Lastig is het vertrek wel omdat ik denk dat hij flink wat punten gaat pakken. Of hij nog een stap maar ten opzichte van vorig jaar? Ik hoop het voor Robin.

Naar FAS komt Aranburu, een jonge talentvolle renner. Veel Spanjaarden zijn er niet bij FAS dus we hopen dat hij zich thuis voelt. En voor punten zorgt uiteraard. Op korte termijn ga ik er iets achteruit qua punten, vandaar 5mln compensatie, maar ik hoop dat hij nog wat stappen kan zetten en gezien zijn leeftijd zit dit er zeker in. Verder is Aranburu 3.5jaar jonger dan Meurisse en daarmee past deze deal prima in de verdere verjonging van het team.
Back to top Go down
View user profile
Gast
Guest

Deal LBC - FAS Empty
PostSubject: Re: Deal LBC - FAS   Deal LBC - FAS EmptySun 6 Jan - 19:16:26

Klopt.

Terug een snel beklonken deal. 
Met Xandro halen we een talentvolle heuvelrenner binnen, die jaar na jaar progressie maakt.
Afgelopen jaar heeft hij zich laten gelden, mijn verwachting is dat hij een nieuwe stap voorwaarts zet aangevuld met een Tour deelname.

Jammer dat Aranburu gaat, want we hebben veel voor hem betaald. Ik geloof enorm in hem, zeker na afgelopen jaar.
Back to top Go down

Deal LBC - FAS
Back to top 
Page 1 of 1