Cycling Classics

cycling classics

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  Stopvergoeding  

Share

Deal CMA - AGR

Go down 
AuthorMessage
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea

Deal CMA - AGR  Empty
PostSubject: Deal CMA - AGR    Deal CMA - AGR  EmptyThu 10 Jan - 23:07:25

Naar Agritubel: Alexey Lutsenko 
Naar Ceramiche Ariostea: Fabio Felline + 15 miljoen 

Tsja lang getwijfeld over deze deal na veel en lang aandringen van Rubio ben ik uiteindelijk overstag gegaan. Ik besef me terdege dat het een deal met risico is maar ik vind Felline een fijne renner om te volgen en afgelopen najaar toonden teken van verbetering. Of dit gaat doorzetten zal moeten blijken. Als dit doorzet ben ik ervan overtuigd dat Felline minimaal gelijkwaardig is aan Lutsenko. Tevens was de cash nodig om een andere deal ronde te maken.

Last edited by Ceramiche Ariostea on Fri 11 Jan - 17:31:36; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Mitrohimovic

Mitrohimovic

Deal CMA - AGR  Empty
PostSubject: Re: Deal CMA - AGR    Deal CMA - AGR  EmptyThu 10 Jan - 23:08:22

Bevestigd uitleg volgt.
Back to top Go down
View user profile
Mitrohimovic

Mitrohimovic

Deal CMA - AGR  Empty
PostSubject: Re: Deal CMA - AGR    Deal CMA - AGR  EmptyFri 11 Jan - 9:04:57

Felline binnengekregen met het binnenhalen van Velasco en al snel bleek er vanuit veel kampen interesse voor hem. Ik heb wel vertrouwen in zijn comeback en daarom heb ik hem niet goedkoop gehaald. Toch stond ik open voor zijn vertrek en dat bood mogelijkheden. Op deze manier heb ik Lutsenko binnengehaald na twee maanden onderhandelen. Het kwam gisteren opeens in een stroomversnelling en het ging plots heel snel. Met Lutsenko haal ik een renner binnen die een beschermde rol heeft binnen Astana en ook de Ardennenklassiekers als kopman gaat rijden. Ik ben benieuwd naar zijn ontwikkeling.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

Deal CMA - AGR  Empty
PostSubject: Re: Deal CMA - AGR    Deal CMA - AGR  Empty

Back to top Go down

Deal CMA - AGR
Back to top 
Page 1 of 1