Cycling Classics

cycling classics

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  Stopvergoeding  

Share | 

Deal FOR - SAU

Go down 
AuthorMessage
Zwartebroekengeletrui

PostSubject: Deal FOR - SAU   Sat 12 Jan - 15:45:45

Maronese + Kangert + 20 = Grossschartner + Senni

Voor zowel Großschartner als Senni was interesse. Ik heb voor deze deal gekozen omdat ik geloof heb ik Kangert. 
Großschartner rijdt dus maar 1 periode voor SAU maar ik heb toch net niet genoeg met hem, het is een goede renner die vorig jaar 166 punten pakte maar veel hiervan kwam door een 2e plek in Guangxi. Ook heeft hij veel tegenstand bij Bora, veel gelijkwaardige renners. Senni heb ik gekocht maar die kon niet laten zien wat ik van hem wilde. Het is niet het grootste talent en heeft bij eerste jaar pct niet erbovenuit kunnen steken. 

Kangert ben ik heel blij mee, hij rijdt voor EF wat wel minder is maar als hij kan laten zien wat hij deed tijdens de Giro van 2017 totdat hij tegen een verkeersbord reed. Ik denk dat hij de ruimte kan krijgen bij EF. Maronese is een nieuwe renner van Bardiani voor Saunier Duval. Hij heeft een goede sprint en ik verwacht dat hij dit nog kan verbeteren dit jaar. + 20 miljoen.
Back to top Go down
View user profile
Noud

PostSubject: Re: Deal FOR - SAU   Sat 12 Jan - 15:47:29

Deal klopt. Uitleg volgt.
Back to top Go down
View user profile

Deal FOR - SAU
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Trafigura strengthens ties with Rosneft with Asian crude deal
» How Do I Deal With a Proxy Server?
» Casey Anthony Trial Day 2: Testimony of Roommates, Ex-BoyFriend Anthony Lazzaro, And Neighbor Brian Burner
» What is BDP
» Online forum Etiquette. How to deal with a bully