Cycling Classics

cycling classics

HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  Stopvergoeding  

Share | 

Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.

Go down 
AuthorMessage
Gast
Guest

PostSubject: Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.   Sun 13 Jan - 20:52:14

Zouden jullie de transfers in het vervolg op deze manier kunnen aankondigen. Het lijkt mij een kleine moeite om even de tabel te kopiëren en in te vullen. Dit scheelt weer voor de verwerking. Hieronder volgt een voorbeeld van hoe de tabel ingevuld moet worden.
In het onderstaande voorbeeld ruilt Feyenoord Toornstra + 20 miljoen met Ajax voor Blind en Huntelaar.

De verantwoording mag natuurlijk nog wel steeds op dezelfde manier.

naar teamdatum aankondigingBedrag in miljoenen, betalende partij krijgt -van teamrenner 1renner 2renner 3renner 4
AJA13-120FEYToornstra
FEY13-1-20AJABlindHuntelaar
In het bijzondere geval dat je in 1 transfer meer dan 4 renners van een team verhandeld, mag je deze er achter plaatsen.

Als je de tabel niet kunt kopiëren in het goede format, moet t door het kopiëren van de hieronderstaande reactie ook kunnen.

Last edited by Jorik112 on Sun 13 Jan - 21:07:40; edited 4 times in total
Back to top Go down
NathanCT

NathanCT

PostSubject: Re: Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.   Sun 13 Jan - 20:57:02

Kan aan mij liggen maar ik zie niks.
Back to top Go down
View user profile http://cyclingclassics.forumotion.com/f45-team-csc-csc
Gast
Guest

PostSubject: Re: Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.   Sun 13 Jan - 21:04:42

Naar team, datum aankondiging, Bedrag in miljoenen betalende partij krijgt -, van team , renner 1 ,      renner 2,       renner 3 ,     renner 4 ,

AJA                   13-1                                           20                                      FEY          Toornstra        
FEY                   13-1                                          -20                                      AJA          Blind              Huntelaar
Back to top Go down
ben_pronk

ben_pronk

PostSubject: Re: Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.   Wed 16 Jan - 12:40:22

Gaan we gauw over op het oude? Ik vind het echt niet werken, managers zijn heel onvolledig. Ik vind dat ze de volledige naam moeten noteren
Back to top Go down
View user profile Online
Gast
Guest

PostSubject: Re: Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.   Wed 16 Jan - 13:19:25

ben_pronk wrote:
Gaan we gauw over op het oude? Ik vind het echt niet werken, managers zijn heel onvolledig. Ik vind dat ze de volledige naam moeten noteren
Ik snap niet precies wat je bedoelt, kun je dit iets beter uitleggen?
Back to top Go down
ben_pronk

ben_pronk

PostSubject: Re: Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.   Wed 23 Jan - 12:24:00

Jorik112 wrote:
ben_pronk wrote:
Ik snap niet precies wat je bedoelt, kun je dit iets beter uitleggen?
men schrijft teksten op het onderwerp waardoor het heel onoverzichtelijk wordt, we moeten wel echt rechtlijnig zijn in het noteren. Zoals ik het laatst heb genoteerd vond ik wel prima
Back to top Go down
View user profile Online
Rico

Rico

PostSubject: Re: Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.   Wed 23 Jan - 12:36:05

ben_pronk wrote:
men schrijft teksten op het onderwerp waardoor het heel onoverzichtelijk wordt, we moeten wel echt rechtlijnig zijn in het noteren. Zoals ik het laatst heb genoteerd vond ik wel prima

Dat is toch precies zoals Jorik het vroeg?
Back to top Go down
View user profile http://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Sponsored content

PostSubject: Re: Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.   

Back to top Go down

Hoe transfers aankondigen nieuwe sheet.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Problems with RPG sheet in profile
» cannot connect to RPG sheet (only 2 ID)
» How to put user's Character Sheet into a widget?
» Zane Bedinger -- Found Alive 7/9/10
» Chatbox CSS Stylesheet