Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal SKS-CER

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1409
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal SKS-CER Empty
BerichtOnderwerp: Deal SKS-CER   Deal SKS-CER Emptydi 15 jan - 20:21:56

CER 15-1 Wurtz Schmidt Mads + Norsgaard Mathias
SKS 15-1 Stybar Zdenek + Reijnen Kiel

Wurtz is in mijn ogen een groeibriljant die stiekem al wat jaren aardig meefietst op de WT. In de giro heb ik al mooie dingen gezien net als in rondjes van een week als BInckBank en Tour of Britain. Hij zal nog een stap moeten zetten, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Rappe man die op beel terreinen uit de voeten kan. Komend seizoen nog wat knechten voor Politt en Jens, maar daarna kan ie los!

Met Norsgaard haal ik nog een neo binnen via een omweg. Ditmaal een tijdrijder. We gaan zien waar hij toe in staat blijkt de komende jaren.

Stybar mocht vertrekken en Reijnen al helemaal. Voor 18 miljoen SV zou die nog jaren een plek bezetten in mn team. Nooit gedacht dat Kiel me zou helpen een deal rond te krijgen. stybar scoort het hele jaar door en is nu weer terug bij Glomser, waar zijn WK2-avontuur begon. Eigenlijk was ik gelijkertijd rond met Glomser en Kelvin en is dit de oplossing geworden, tot ieders tevredenheid.

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Gast
Gast




Deal SKS-CER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SKS-CER   Deal SKS-CER Emptydi 15 jan - 23:43:58

De deal klopt

Stybar keert inderdaad terug op het nest waar zijn avontuur van WK2 begon. Ik heb hem destijds verkocht omdat ik er veel geld voor kon krijgen en een oudere renner met een redelijke SV. Toch geloof ik nog steeds in hem en nu een renners als Terpstra weg is bij Deceuninck zie ik nog meer mogelijkheden voor hem in het voorjaar. Moet voor komend seizoen garant kunnen staan voor een flink pak punten. Reijnen is inderdaad niet de allergrootste topper, maar ik hoop toch dat ie nog eens iets kan laten zien in de Amerikaanse koersen. Daar had ik sowieso geen renners voor in mijn team. Daarnaast is zijn stop ook wel meegekomen.

Wurtz is inderdaad een groeibriljant, die ik zeker nog wel een stuk zie groeien. Kan volgens mij uitgroeien tot een sterke klassiekerrenner, die ook nog eens een sterk eindschot heeft. Ik zie hem echter niet de status van Stybar halen. Norsgaard haalde ik binnen omdat ik zijn resultaten bij de junioren goed vond. Je wint niet zomaar de Chrono des Nations tot 23 jaar of wordt derde op het WK tijdrijden tot 23. Ik heb echter met Mullen al zo'n type renner en daarom kon Norsgaard voor de juiste prijs wel weg. Daarnaast is het afwachten of hij naast het tijdrijden ook nog stappen maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SKS-CER
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PHO - CMA
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: