Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TLK - RAL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal TLK -  RAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal TLK - RAL   Deal TLK -  RAL Emptywo 16 jan - 16:58:43

RAL 14-1 -10 TLK Sbaragli, Gatto
TLK 14-1 10  RAL Aberasturi, Baska
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal TLK -  RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - RAL   Deal TLK -  RAL Emptywo 16 jan - 17:08:16

Met Aberasturi haal ik een sprinter binnen die vorig jaar voor de nodige punten heeft gezorgd en mij zeker in de Vuelta postitief heeft verrast. Of dat dit jaar ook gebeurt is natuurlijk afwachten. Sbaragli en Israel cycling zijn voor mij een groot vraagteken. Wie, waar en wanneer gaat sprinten is onduidelijk en daarom denk ik met Aberasturi wat meer zekerheid te hebben op punten.

Gatto, laat al een aantal jaar zien niet meer het niveau van weleer te halen en ook zijn overstap naar Bora gaat volgens mij niet voor een ommekeer zorgen. Van Baska verwacht ik dat hij nog wel een stapje gaat maken. Alhoewel hij een aantal grote sprinters voor hem heeft in de pikorde, is Bora wel een opleidingsinstituut geworden voor sprinters en hoop ik dat Baska de volgende is die daar gebruik van maakt.

De 10 miljoen overbrugt het verschil tussen de stopvergoedingen van Sbaragli en Gatto. Die aanzienlijk hoger liggen dan die van Baska en Aberasturi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal TLK -  RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - RAL   Deal TLK -  RAL Emptydo 17 jan - 0:56:31

Deal klopt. Durfde het wel aan met Sbaragli omdat hij ook goed een heuvel over kan en daar dus hopelijk weer veel punten gaat scoren komende jaren. Gatto is een gokje na een beroerd jaar bij Astana. Ik hoop dat hij in het kielzog van Sagan een goed voorjaar kan rijden en leuke heuvelritjes wat punten gaat scoren, hij heeft het zeker in hem. Abera een sprinter, niet veel meer dan dat. Zal prima scoren en rate ik gelijk-ish met Sbaragli. Baska heb ik heel weinig mee, en zie hem ook niet uitgroeien tot een goede sprinter/scorer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal TLK -  RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - RAL   Deal TLK -  RAL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TLK - RAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: