Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Overzicht nog te verwerken deadlines

Ga naar beneden 
+2
FaustoCoppi
Ceramiche Ariostea
6 plaatsers
AuteurBericht
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Emptyza 1 sep - 11:54:16

Hieronder een overzicht nog te verwerken deadlines. Volgt z.s.m. Mocht er iets niet kloppen of onvolledig zijn laat het even weten.

Deadlines P3

Sasha Weemaes - Panasonic - 7,9 miljoen - V
Daniel Savini - Colombia Selle Italia - 1 miljoen - V
Johannes Frohlinger - Colombia Selle Italia - 1 miljoen - V
Dmitri Gruzdev - Colombia Selle Italia - 1 miljoen - V
Frederik Frison - Euskatel -  2 miljoen - V
Ben Perry - Saeco - 1 miljoen - V
Jonathan Brown - Sunweb - 1 miljoen - V
Clement Chevrier - Fortuneo - 1 miljoen - V
Victor Lafay - Bianchi - 16 miljoen - V
Aurelien Paret Peintre - Saeco - 3 miljoen - V

Verwerkt Ariostea 22 september 2018

Deadlines P4

Kevin Deltombe - Colombia Selle Italia - 1 miljoen - V
Yoan Bagot - Colombia Selle Italia - 1 miljoen - V

Verwerkt Ariostea 25 september 2018


Laatst aangepast door Ceramiche Ariostea op di 25 sep - 19:04:03; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Emptyza 1 sep - 16:59:34

Ik heb dus gewoon de deadline op het vorige forum gemist!!

Er is t.z.t. het volgende geschreven door Ceramiche in het topic met deadline voor Lafay:

"Na overleg hebben we besloten om de deadlines voorlopig op te schorten en te wachten op het nieuwe forum".

Ik ben toen amper meer actief geweest op Talpatalk en heb helemaal niet meer in het deadline topic gekeken, want er zouden pas deadlines gesteld kunnen worden op het nieuwe forum.

Ben er dus zwaar teleurgesteld over dat er wel deadlines zijn geweest op het vorige forum...

Kunnen we die niet ongeldig verklaren en op dit forum ze opnieuw plaatsen?? Als ik de verkoopprijzen ook zo zie dan denk ik dat meerdere managers deze deadline hebben gemist!!
Terug naar boven Ga naar beneden
FaustoCoppi

FaustoCoppi


Posts : 675
Join date : 25-08-18

Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Emptyzo 2 sep - 11:04:10

Peter Post Forever schreef:
Ik heb dus gewoon de deadline op het vorige forum gemist!!

Er is t.z.t. het volgende geschreven door Ceramiche in het topic met deadline voor Lafay:

"Na overleg hebben we besloten om de deadlines voorlopig op te schorten en te wachten op het nieuwe forum".

Ik ben toen amper meer actief geweest op Talpatalk en heb helemaal niet meer in het deadline topic gekeken, want er zouden pas deadlines gesteld kunnen worden op het nieuwe forum.

Ben er dus zwaar teleurgesteld over dat er wel deadlines zijn geweest op het vorige forum...

Kunnen we die niet ongeldig verklaren en op dit forum ze opnieuw plaatsen?? Als ik de verkoopprijzen ook zo zie dan denk ik dat meerdere managers deze deadline hebben gemist!!

Ze hebben destijds inderdaad de deadlines voorlopig stilgezet, echter kwam er daarna ook netjes de melding dat het nu wel weer mogelijk was. Aangezien de tijden aangepast konden worden.

Om alle deadlines nu in 1x ongeldig te verklaren lijkt me niet terecht. De mensen die dus wel actief zijn worden dan gestraft.
En de mensen die dus niet actief zijn, net als jij, die krijgen vervolgens nog een tweede kans. Want als je ook maar enigszins actief was geweest had je dit dus gewoon meegekregen.
Wat mij betreft lekker laten staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Emptyzo 2 sep - 14:43:37

FaustoCoppi schreef:
Peter Post Forever schreef:
Ik heb dus gewoon de deadline op het vorige forum gemist!!

Er is t.z.t. het volgende geschreven door Ceramiche in het topic met deadline voor Lafay:

"Na overleg hebben we besloten om de deadlines voorlopig op te schorten en te wachten op het nieuwe forum".

Ik ben toen amper meer actief geweest op Talpatalk en heb helemaal niet meer in het deadline topic gekeken, want er zouden pas deadlines gesteld kunnen worden op het nieuwe forum.

Ben er dus zwaar teleurgesteld over dat er wel deadlines zijn geweest op het vorige forum...

Kunnen we die niet ongeldig verklaren en op dit forum ze opnieuw plaatsen?? Als ik de verkoopprijzen ook zo zie dan denk ik dat meerdere managers deze deadline hebben gemist!!

Ze hebben destijds inderdaad de deadlines voorlopig stilgezet, echter kwam er daarna ook netjes de melding dat het nu wel weer mogelijk was. Aangezien de tijden aangepast konden worden.

Om alle deadlines nu in 1x ongeldig te verklaren lijkt me niet terecht. De mensen die dus wel actief zijn worden dan gestraft.
En de mensen die dus niet actief zijn, net als jij, die krijgen vervolgens nog een tweede kans. Want als je ook maar enigszins actief was geweest had je dit dus gewoon meegekregen.
Wat mij betreft lekker laten staan.

Ik snap dat je dat zegt, Lafay is natuurlijk een koopje geweest :-)

Maar ik leg me er bij neer hoor en wil gewoon lekker dit spelletje spelen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Emptyma 3 sep - 15:39:10

Heb ook wat deadlines gemist maar eens met Fausto. Gewoon laten staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 519
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Emptywo 5 sep - 11:20:13

We have decided to maintain all the deadlines from taptalk. The reason is that we believe it promotes active managers who visited the forum often and noticed that the deadline freeze was withdrawn.

In future we will try to make sure communications is better so no managers are left without information. Hopefully with new forum this kind of issues won't happen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 747
Join date : 11-09-18

Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Emptyza 15 sep - 0:21:02

Ceramiche Ariostea schreef:
Hieronder een overzicht nog te verwerken deadlines. Volgt z.s.m. Mocht er iets niet kloppen of onvolledig zijn laat het even weten.

Sasha Weemaes - Panasonic - 7,9 miljoen
Daniel Savini - Colombia Selle Italia - 1 miljoen
Johannes Frohlinger - Colombia Selle Italia - 1 miljoen
Dmitri Gruzdev - Colombia Selle Italia - 1 miljoen
Frederik Frison - Euskatel -  2 miljoen
Ben Perry - Saeco - 1 miljoen
Jonathan Brown - Sunweb - 1 miljoen
Clement Chevrier - Fortuneo - 1 miljoen
Victor Lafay - Bianchi - 16 miljoen
Aurelien Paret Peintre - Saeco - 3 miljoen
Kevin Deltombe - Colombia Selle Italia - 1 miljoen
Yoan Bagot - Colombia Selle Italia - 1 miljoen


zijn deze deadlines allemaal al voorbij?
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Emptyza 15 sep - 1:01:57

Ja Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overzicht nog te verwerken deadlines    Overzicht nog te verwerken deadlines  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overzicht nog te verwerken deadlines
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nog te verwerken transfers P4 - Aangekondigd op Tapatalk Forum
» Overzicht waarschuwingen
» Overzicht waarschuwingen
» Overzicht deadlines Neo-Verkoop 2020
» Overzicht FT-aankopen per ploeg 2019

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Deadlines-
Ga naar: