Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal SAE - SKS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal SAE - SKS Empty
BerichtOnderwerp: Deal SAE - SKS   Deal SAE - SKS Emptyvr 8 feb - 0:56:15

SAE  08-02  -15  STYBAR, Zdenek
SKS  08-02  +15 KEUKELEIRE, Jens

Stybar is zijn 2e periode bij Skil erg kort gebleven, maar ik kan in Keukeleire een redelijk vergelijkbare renner binnenhalen die een stuk jonger is. Stybar pakt meer punten dan Keukeleire maar heeft ook een leeftijd waardoor er niet al te veel jaren meer bij gaan komen. Natuurlijk is zijn SV van 70 mooi meegenomen, maar ik weet niet zeker of ik ook komend jaar weer veel geld nodig heb om een neo aan te trekken. In ieder geval laat ik hem gaan omdat ik op termijn meer aan Keukeleire heb. Daarnaast zou ik Stybar ook pas krijgen halverwege het klassiekerseizoen, al geldt dat nu dus voor Keukeleire.

Keukeleire is ook niet meer de jongste, maar kan zeker nog een jaar of 4 tot 5 verder. Dat houdt ook in dat ik dus de komende jaren verzekerd ben van een redelijk aantal punten. Op zich zie ik Keukeleire ook nog wel iets stijgen in SV al haalt hij niet de SV van Stybar. Vandaar ook dat ik er een bedrag bij wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1586
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal SAE - SKS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SAE - SKS   Deal SAE - SKS Emptyvr 8 feb - 8:57:57

Deal klopt. Ik blijf Stybar een leuke renner vinden om te volgen. Uiteindelijk gaat hij de ploeg dus na P1 niet verlaten want via een omweg blijft hij nu toch bij Saeco.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
 
Deal SAE - SKS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal AGR - PAN
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: