Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal LIQ - TLJ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 635
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal LIQ - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Deal LIQ - TLJ    Deal LIQ - TLJ  Emptydi 5 maa - 14:49:33

Liquigas : Barbero + Bilbao + Busato + Docker
Team Lotto Jumbo : G Izagirre + Vlasov + Areruya + Wyss

Liquigas kwam bij me voor de interesse van de B-renners Bilbao,Barbero en Busato daarbij krijgt hij er ook nog Docker bij

Vlasov als grote talent in Andalucia mooie top 10 plek behaald ,wat tog wel enigszins zijn talent bevestigt + G Izagirre winnaar in de Provence dit jaar , stuk minder in UAE Tour helaas stuk minder maar heb genoeg vertrouwen in hem + Areruya afrikaans talent , ben benieuwd of hij buiten afrika nog kan groeien de komende jaren + Wyss die elk jaar ook wel zijn kansen krijgt en wat punten scoort
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 968
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal LIQ - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LIQ - TLJ    Deal LIQ - TLJ  Emptydi 5 maa - 15:25:13

Deal klopt!

Een mooie transfer voor beide partijen.

We nemen afscheid van een viertal renners. Van Areruya had ik hoge verwachtingen tijdens de twee Afrikaanse rittenkoersen, maar daar heeft hij niet helemaal aan kunnen voldoen. Ik had echt gedacht dat hij een niveautje hoger stond dan de meeste renners daar. Wyss was gekomen om een deal rond te maken en vertrekt nu eigenlijk op dezelfde manier. Hij gaat ongetwijfeld nog wat puntjes sprokkelen ergens dit seizoen.

Daarnaast vertrekken ook nog twee hoger aangeschreven renners. Gorka Izagirre is erg sterk in rondjes van een week met een tijdrit. Dat heeft hij dit jaar al weer laten zien en dat gaat hij vast nog even blijven doen, maar het is de vraag of hij in de grote rondes ook zelf wat mag laten zien en het is ook geen zekerheid dat hij weer Spaans kampioen wordt. Vlasov heeft dit seizoen weer een stap gemaakt en is op weg een sterke ronderenner te worden. Daar heb ik eigenlijk ook vertrouwen in, maar hoe sterk hij precies wordt, vind ik moeilijk te zeggen.

Er komen ook 4 renners. Busato vind ik een leuke renner die nu eindelijk ook bij een enigszins stabiele Italiaanse ploeg zit, dus hopelijk gaat dat gepaard met wat puntjes. Bilbao vond ik ijzersterk in de afgelopen weken, samen met Fuglsang de sterkste Astana-klimmer in de rondjes die Astana domineerde. Vorig seizoen was hij minder constant, maar als hij nu constant dit niveau vast weet te houden, verwacht ik mooie dingen van hem in de komende seizoenen. Hij is ook pas net 29 geworden, dus heeft nog behoorlijk wat jaren voor zich. Barbero is bijna 28 en is in vele koersen inzetbaar. Van hem verwacht ik dat hij gedurende het hele seizoen zijn puntjes binnenbrengt. Hij mag vaak voor eigen kans rijden, dus Movistar heeft net als ik veel vertrouwen in hem. Ook hij kan nog jaren mee.

Tot slot komt Docker naar Liquigas. Die heeft een indrukwekkende snor.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
 
Deal LIQ - TLJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PHO - CMA
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: