Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal Eus-Pan

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
joske47

joske47


Posts : 706
Join date : 06-09-18

Deal Eus-Pan Empty
BerichtOnderwerp: Deal Eus-Pan   Deal Eus-Pan Emptyma 25 maa - 17:28:43

naar teamdatum aankondigingBedrag in miljoenen, betalende partij krijgt -van teamrenner 1renner 2renner 3renner 4
PAN25/mrt10EUSKreuziger RomanClarke Simon  
EUS25/mrt-10PANPoels WoutRäim MihkelRowe Luke 

Kreuziger en Clarke verlaten team Euskaltel. Voor Kreuziger komt Poels in de plaats, hij is zo terug in het team waar hij zijn wk2 carrière begon. Kreuziger en Poels zijn vergelijkbare puntenpakkers maar ik heb iets meer vertrouwen in Poels, vooral omdat Dimension Data het maar niet voor mekaar krijgt om zijn renners echt goed te doen presteren. Poels moet veel knechten maar pakt toch regelmatig zijn punten.

Ook Clarke vertrekt, hij is dit jaar echt goed aan het presteren en ik wou hem dus niet makkelijk laten gaan. Ik krijg met Raïm en Rowe echter twee goede renners in de plaats die ook nog wat jonger zijn. De +10 is om de deal rond te krijgen.



2.9.1.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 794
Join date : 26-08-18

Deal Eus-Pan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal Eus-Pan   Deal Eus-Pan Emptyma 25 maa - 19:09:43

Deal klopt. Met Kreuziger haal ik een kopman binnen terwijl Poels vooral knecht is. Wat Joske zegt over Dimention Data klopt, hopelijk verandert dat snel. Kreuziger 1 jaar ouder maar heeft ook een veel hogere stop dan Poels.

Clarke is dit seizoen weer helemaal terug, hij was ook de voornaamste reden voor deze deal. Wel op leeftijd maar haalt in deze vorm nog veel punten.

Rowe gaat helaas weg (zal in mijn team vanaf de start) maar hij scoort vooral in P1 punten en dan heb ik hem gelukkig nog. Verder miet hij vooral knechten.

Raim had ik vooral gehaald om mee te handelen dus bij deze.

Plus 10 wilde ik hebben om een deal te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal Eus-Pan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: