Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal LBC - RCS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Guest
Gast




Deal LBC - RCS Empty
BerichtOnderwerp: Deal LBC - RCS   Deal LBC - RCS Emptyza 18 mei - 20:57:58

RCS       18-5        -5         Patrick Müller
LBC       18-5        +5        Jonas Rickaert + Adam Blythe

Met Patrick Müller verlaat een getalenteerde renner mijn team. Ik zag in hem redelijk wat potentie, met misschien in de toekomst wel wat leuke resultaten in de Ardense klassiekers of een leuke bergrit in een GT. De keerzijde is natuurlijk dat deze potentie er ook niet uit zou kunnen komen.
Met deze deal kies ik daarom voor wat meer zekerheid, voeg ik één extra renner toe voor een wat grotere selectie en kan Melvin die van hem wat verkleinen.

Adam Blythe is een renner die zich allang bewezen heeft. Deze oud-Engelse kampioen heeft al een leuke stopvergoeding van 30 miljoen. Bij Lotto-Soudal zal hij misschien wat minder punten pakken dan eerst, maar hij zal zeker nog wel wat punten gaan sprokkelen.
Jonas Rickaert is een nog redelijk jonge renner bij Corendon, die zijn kansen krijgt wanneer MvdP niet aanwezig is. Vorig jaar heeft hij dan ook een paar leuke resultaten neergezet, die dit jaar door een blessure helaas nog uitblijven. Ik verwacht dat hij zich wel herpakt en volgend jaar zijn groei weer door gaat zetten, om zo uiteindelijk ook rond de 30 miljoen waard te zijn.

Beide heren mogen zichzelf binnenkort komen presenteren bij het LBC trainingskamp in de Limburgse heuvels. Welkom Jonas en Adam!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 744
Join date : 11-09-18

Deal LBC - RCS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LBC - RCS   Deal LBC - RCS Emptyzo 19 mei - 9:54:26

Deal klopt,
Ik wou Patrick muller heel graag hebben, vandaar dat er zo veel voor neer leg. Rickaert en blythe mochten weg, ondanks dat ik rickaert iets hoger inschat hoop ik voor landbouw dat hij nog een stap gaat maken. Ook hoop ik dat/ moet muller echt door gaan breken. Patrick zal samen met rouiller als landgenoten hirschi bij staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Deal LBC - RCS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LBC - RCS   Deal LBC - RCS Emptyzo 19 mei - 10:06:00

Approved!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal LBC - RCS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LBC - RCS   Deal LBC - RCS Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal LBC - RCS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal FOR-SKY
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: