Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal RCS - BWB (P1 2022)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Deal RCS - BWB (P1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Deal RCS - BWB (P1 2022)   Deal RCS - BWB (P1 2022) Emptywo 25 aug - 20:12:59

Naar RCS: Laurens de Plus
Naar BWB: Nick Schultz+Steff Cras+C. Noppe

De combinatie heeft mij overgehaald. Laurens de Plus heb ik ook op wk1 en alhoewel ik veel verwacht van hem blijft het een risico. Zie hem op den duur wel naar Lefevere gaan. 1x De Plus vind ik dan genoeg.

Schultz doet het in kleinere koersen met goede tegenstanders het gehele jaar al goed. Beetje een laatbloeier maar leuk om te gaan volgen.
Steff Cras is een renner die niet echt hot is qua resultaten maar die ik toch wel leuk vind koersen. In het kielzog van Kron heeft hij nog een klein zetje nodig om echt wat resultaten te gaan behalen.
Christophe Noppe moet denk ik terug naar zijn oude ploeg. Bij Sport Vlaanderen kan hij excelleren. Maar goed ook nu behaalt hij nog wel eens een top klassering. Contract loopt af dus hopelijk zien we hem elders koersen volgend jaar en dan verwcht ik wel weer de resultaten van 2019.

Melvin bedankt en succes met de Plus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 747
Join date : 11-09-18

Deal RCS - BWB (P1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RCS - BWB (P1 2022)   Deal RCS - BWB (P1 2022) Emptyzo 29 aug - 10:06:55

Deal klopt. Ik hoop op de terugkeer van De Plus. Hij heeft veel pech gehad met blessures maar heeft bij Ineos top begeleiding om weer maximaal terug te keren. Crass was een leuk talent, maar lijkt volledig te stagneren. Hierom laat ik hem gaan. Noppe is een leuke Belgische renner maar krijgt bij Arkea nauwelijks kansen. Als laatst laat ik Nick gaan. Schultz toont veel progressie en pakt zo leuk punten bij een. Wel zie ik hem geen kopman worden bij bike exchange en mag daarom vertrekken. Door de 3v1 deal maar ik wat ruimte voor de neos komend jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal RCS - BWB (P1 2022)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal AHB - FDJ (per p1 2022)
» Deal FAS - MUN (Per P1 2022)
» Deal FDJ - RAL (per P1 2022)
» Deal DSM - RCS (P1 2022)
» Deal BWB - FDJ ( per P1 2022 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: