Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal TBV - FDJ  ( deal voor P1 2022 ) Empty
BerichtOnderwerp: Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )   Deal TBV - FDJ  ( deal voor P1 2022 ) Emptyza 28 aug - 1:57:57

Naar TBV:  Sergio Samitier + Colin Joyce 
Naar FDJ : James Piccoli + Tom Wirtgen 

Deal nr7 FDJ voor 2022 
In James Piccoli zie ik wel 1 van de kopmann bij zijn ploeg voor de 2.1 wedstrijden oa waar hij dit jaar best gegroeid in
 is 
Wirtgen ,hopelijk verlengt hij zijn contract bingoal en kan hij voor een paar puntjes per jaar zorgen 

Samitier vertrekt ,nog wel redelijk jong maar zit nog wel te vaak in de knechtenrol en Joyce kwa gevoel ook te weinig mee dus mocht ook wel gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 486
Join date : 27-12-19

Deal TBV - FDJ  ( deal voor P1 2022 ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )   Deal TBV - FDJ  ( deal voor P1 2022 ) Emptyza 28 aug - 1:59:20

Een deal die midden in de nacht nog valt. Ik haal twee renners die voor de herverdeling in mijn team zaten.

Ik ben vooral op zoek om mijn mindere renners te vervangen voor stabiliteit. Samitier en Joyce lijken nog wel prima te presteren. Bij movistar krijgt iedereen wel eens een kans en Joyce reed recent nog wat goede uitslagen en is vaak kopman.

Piccoli rijdt prima maar de stap naar wt is toch lastig. Wirtgen is een renner waar ik persoonlijk niks mee heb.

Adriaan bedankt voor de onderhandeling. Moge mijn renners bij jou lekker scoren (maar niet teveel Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Nieuwe TL maken voor 2022!
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: