Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht

Ga naar beneden 
+25
jack-caron
Wallenquist
hartstikkebedankt
rick steggerda
Peter Post Forever
BryanC
rage
Jappe666
Zwartebroekengeletrui
joske47
Melvinbraam
Timodej
Mochie07
Ceramiche Ariostea
hofsje
Patje
Flowtosti
Rawolf
Eddie
FaustoCoppi
Moragato
Hapsnurkers
ben_pronk
minerva
kschiffmacher
29 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyzo 10 dec - 20:00:49

Beste managers,

2023 is nu echt bijna ten einde. Dat betekent dat we ons gaan richten op de NEO verkoop en op het nieuwe jaar, 2024. 

Allereerst aandacht voor de neo verkoop die voor de deur staat. Vanaf vrijdag 12 januari 2023 19.30uur kunnen er deadlines geplaatst worden voor de dag daarna. Voor de volledigheid verwijzen we naar; https://cyclingclassics.forumotion.com/t2887-aankodinging-data-neo-verkoop-2024

Dan bij deze de oproep om je te melden voor volgend jaar. 
Hierin vragen wij terugkoppeling over het afgelopen jaar aan de managers, maar het geeft ons de mogelijkheid de activiteit ook weer eens te meten. Daarnaast kun je aangeven wat je graag anders had willen zien of waar je juist erg blij mee bent. Zie deze topic niet puur als opvulling, maar weet dat we komend jaar ook kritisch gaan kijken naar hetgeen managers hier beweren en vervolgens tijdens het seizoen tot uiting brengen.

De gevolgen van missen van deze melden zijn net als voorheen, uitsluiting van de Neo verkoop voor week 1. Bij het vaker missen of meerdere waarschuwing kan dit zelfs leiden tot ontslag.

De deadline staat op 31 december 2023 23:59.

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

- Wat vond je goed gaan?

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


Alvast bij voorbaat dank!

P.s. Om hier het overzicht te houden wil ik jullie vragen alleen de reacties hier te posten en niet op elkaar te gaan reageren


Laatst aangepast door kschiffmacher op ma 15 jan - 22:47:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
minerva

minerva


Posts : 127
Join date : 06-06-23

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 0:40:34

 Ik zal als nieuwste manager deze ook eens als eerst invullen Smile 




Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Absoluut, ben pas net begonnen! 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?


Ben vol enthousiasme begonnen, volgens mij zit mijn activiteit wel goed.



- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?


Activiteit, veel onderhandelingen maken deals maken. Renners in beweging zetten. 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?


Goede deals maken waarmee ik mijn team kan verbeteren. 



- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?


Absoluut, iedereen is beschikbaar bij mij. Sta altijd open voor onderhandelingen en volgens mij ben ik ook de moeilijkste niet.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?


Ik ervaar mijn start als zeer positief.

- Wat vond je goed gaan? 


Zeer warm welkom, goede sfeer.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


Ik snap dat niet iedereen dagelijks online kan komen. Wat ik jammer vind is dat er bij een aantal managers niemand beschikbaar is van waardevolle renners waarbij ik best de marktwaarde prijs zou willen betalen of er een waardevolle renner tegenover kan zetten. 


Ik vind het jammer dat ik bij meerdere managers meer dan 3 weken al ongelezen sta. Ik denk dat het voor het spel bevordelijk is als niet iedereen alle drie de WK’s speelt maar zich beperken tot 2.
Ik denk dat het goed is als er wat uniekheid komt per WK om zo wat verschil te krijgen in spelflow. 
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 10:36:57

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik blijf actief, logisch ook want dit spelletje is leuk.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Actief zijn 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Renners volgen die doorbreken of transfers die goed uitpakken

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Waarom niet? Ik sta altijd open voor onderhandelingen maar verkoop mijn renners alleen als ik de meerwaarde zie op dit WK.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Een jaar met vooral hoogtepunten wat resulteerde in een tweede plek.

- Wat vond je goed gaan?
De algehele verbetering van veel renners in 2023. Voorbeelden zijn: Cepeda, Dunbar, Zingle, van Tricht

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Voor mij persoonlijk was Piccolo op onverklaarbare wijze matig. Verder geen zaken. T loopt goed volgens mij ook met de admins.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurkers

Hapsnurkers


Posts : 129
Join date : 17-10-22

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 11:00:30

Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeker gaan we door. 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik vind mezelf een actieve manager, dm's of interesses krijgen altijd antwoord. Zal niet aan iedere discussie op het forum meedoen, maar als speler ben ik actief. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Deals maken en actief zijn. 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Renners binnen halen waar niet iedereen het meteen inziet en die vervolgens zien groeien en met winst verkopen. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Dat hoop ik wel, neem aan dat een actieve manager altijd bijdraagt. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Positief, team verjongd met aantrekken van Penhoet, Askey, Leemreize. Nu hopen dat deze jongens komend seizoen positief ontwikkelen. 

- Wat vond je goed gaan?
Door het hele jaar actief en daarbij ook deals gemaakt. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Hopelijk zijn de andere managers ook wat vaker actief, deals maken is geen must. Maar reageren op vragen moet binnen een aantal dagen wel lukken lijkt mij. Waarbij nee ook een antwoord is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Moragato

Moragato


Posts : 271
Join date : 26-06-22

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 15:50:24

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ik denk het wel, er is tijdens het jaar wel even twijfel geweest of ik door wilde gaan (vanwege inactiviteit andere), maar het spel zelf vind ik erg leuk. 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ja, ik reageer altijd op PMs en interesses op mijn TL. Daarnaast ga ik ook actief achter renners aan die ik zelf graag wil. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Een actieve manager.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Handelen en je team beter maken. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Hopelijk wel

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Ik heb mij wel redelijk wat geërgerd, zie verdere uitleg bij laatste antwoord 

- Wat vond je goed gaan?
De admins lijken het spel goed onder controle te hebben. Er wordt van zover ik kan zien respectvol met elkaar om gegaan, wat online niet overal het geval is. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ik vind dat de activiteit echt beter moet, dit heeft voor mij persoonlijk ook direct impact op mijn speelplezier. En heb het dan over verschillende aspecten.

  • Er zijn managers die op je TL reageren, en daarna nooit meer wat van zich laten horen (ook na verschillende reminders). Naast dat het niet voor activiteit spreekt, vind ik dit ook vrij onbeschoft. Je laat een andere manager moeite doen om jouw team te gaan bekijken om te zien in wie hij interesse heeft, om vervolgens niks meer te laten weten terwijl jij handel initieerde. 
  • Er zijn managers die überhaupt niet terugkomen op PMs, of ze pas na maanden(!) lezen , om vervolgens nog geen reactie te krijgen. 
  • Ik vind het persoonlijk ook wel netjes wanneer mensen nog 1x reageren als ze geen potentie (meer) in een onderhandeling zien. Een PM versturen duurt nog geen 10 seconde, en dan weet de andere manager in ieder geval waar hij aan toe is.  
  • Ik hoop dat er in de toekomst harder opgetreden zal worden tegen inactiviteit. Er zitten gewoon verschillende managers die erg weinig doen, bijna iedereen zal ze kunnen aanwijzen. Maar deze lijken vrolijk verder te kunnen spelen. Uiteraard moeten admins hierin ook geholpen wanneer ze klachten binnen krijgen, ik heb geen inzicht in hoeveel dit gedaan word, maar daar zouden actieve managers inclusief ikzelf misschien vaker aan de bel moeten trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
FaustoCoppi

FaustoCoppi


Posts : 675
Join date : 25-08-18

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 17:24:38

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja, blijf het een leuk spel vinden.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ja, ik reageer altijd op pm's, pas mijn transferlijst eens in de zoveel tijd aan en toon daarnaast ook regelmatig interesse bij verschillende managers, zowel via de TL and via pm. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Een actieve manager zijn.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Handelen en je team beter maken en daarnaast het extra volgen van de ontwikkelingen van enkele jonge gasten. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik denk het wel, al zullen sommige misschien vinden dat ik bepaalde renners niet makkelijk laat gaan.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Wisselend, dit jaar veelvuldig de onderhandeling gezocht met verschillende managers. Maar helaas kwam er niet altijd een reactie. 

- Wat vond je goed gaan?
Alles lijkt goed te lopen.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Dan kom ik toch weer op het aspect van activiteit, zoals sommige voor me ook al aankaarten. 


Soms krijg je van managers geen of een erg late reactie na een pm of een reactie op de tl. 
Daarnaast ben ik soms aan het onderhandelen en vervolgens hoor je niks meer, ook na een extra herinnering of 2. En dat telt ook wanneer iemand interesse toont in mijn TL en ik reageer hier vervolgens op, dat ik daarna niks meer hoor. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 372
Join date : 19-04-21

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 19:54:05

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben wel actief, ik reageer naar mijn weten ook op alle berichten

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Gok idee kwam van mij af, al komt dat niet heel erg van de grond, maar er is ook zeker niet voor alle grote wedstrijden een topic gemaakt.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Jeugd zien doorbreken

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik ben actief, al kan ik uit het af en toe gejank van andere niet opmaken dat het bijdraagt aan spelplezier voor andere. Als ik een renner niet wil laten gaan, respecteer het dan ipv te zeggen dat hij vast bij mij zit of ander kinderachtig gemekker. Als ik geduld heb met een renner die nog niet eens 25 is en wanneer hij dan doorbreekt, mag ik dan eerst zelf even van zijn prestaties genieten misschien???

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Wisselend, bovenstaand voorbeeld zorgt wel voor een negatief iets, die managers hoeven ook in de toekomst niet meer bij mij aan te kloppen.
Verder maakt mijn team zeker progressie, dus dat doet mij deugd.

- Wat vond je goed gaan?
Progressie van mijn team

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Nog altijd de algehele activiteit en minder gemekker via pm
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 19:56:35

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben wat meer reactief dan proactief geweest voor grote seizoensdelen. Wel log ik regelmatig in en probeer ik pms enz altijd te beantwoorden. Paar leuke (grote) transfers kunnen bewerkstelligen.
 
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Activiteit, evt Coach.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Team verbeteren op de lange termijn

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Door te onderhandelen, ja. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het WK2 forum is vrij rustig. 

- Wat vond je goed gaan?
Admins verschaffen veel duidelijkheid. En compliment voor vooral Torsten, snelle aanpassingen als er iets niet klopt op het forum. En updates uitslagen.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Activiteit op het forum. Ik denk dat er genoeg transfers zijn op wk2. Al mag dat ook ietsjes meer. Maar het forum is vrij stil. Een shoutbox toevoegen zoals WK1 zou ik een goede vinden. Of een gezamelijke discord server bijvoorbeeld. (wil ik evt opzetten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 20:08:23

Citaat :

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Gok idee kwam van mij af, al komt dat niet heel erg van de grond, maar er is ook zeker niet voor alle grote wedstrijden een topic gemaakt.
Van mij mag je alle topics zelf aanmaken in dat deel van het forum. Ik zal de uitkomsten wel verwerken in de sheet na afloop.

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Patje

Patje


Posts : 158
Join date : 28-02-22

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyma 11 dec - 20:31:20

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan? ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen? aantal leuke deals gemaakt en ik ben steeds bereikbaar voor te onderhandelen, als iemand dat anders ziet hoor ik het graag

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum? actieve manager zijn

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier? evolutie van mijn ploeg, zien hoe strategie uitpakt

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen? hopelijk

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren? positief, het is wel een heel traag spel mede doordat verschillende renners helemaal vast zitten bij bepaalde ploegen/managers

- Wat vond je goed gaan? spel in zijn geheel

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)! iets meer realisme en activiteit bij bepaalde managers
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydi 12 dec - 0:19:28

Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jazeker

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik heb me zeker niet verveeld ,mede door het aantal transfers ,ik beschouw me ,als een zeer actieve manager

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Transfers blijven maken oa

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Als een transfer die ik heb gedaan ,goed uitpakt
- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Lijkt me wel
- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Gezellig druk

- Wat vond je goed gaan?
Veel transfers gemaakt ,met mijn team ,een mooie 5de plek gepakt

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)
Sommige teams die maken maar 2 of 3 transfers in het jaar ,wat ik opzich wel weinig vindt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydi 12 dec - 9:05:28

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja, dit is wel de bedoeling.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Mijn reactietijd op berichten en aantal transfers om Kelme omhoog te brengen lijkt mij meer dan voldoende activiteit. Ook is in principe iedereen beschikbaar maar uiteraard alleen tegen het juiste bod.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Ben op dit moment coach van Minerva en in het verleden admin geweest. Voor nu is een coachingrol op zijn tijd wel voldoende.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Ik blijf dit vooral als een dynamisch spel zien en progressie te maken door middel van transfer. Het is jammer om te zien dat spel vooral als een statisch spel zien. Ik denk dat wielerflits bijvoorbeeld al genoeg statische spellen heeft waar transfers geen mogelijkheid zijn. Als iedereen statisch blijft of gaat worden blijft er geen spel meer over.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Het gaat er vooral om wat het met mijn spelplezier doet. Wat anderen van mijn tactiek/transfers vinden zal mij jeuken.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Volgens mij ben ik ergens in het voorjaar ingestapt met een team wat achteruit aan het hobbelen was maar waar ik ook voldoende potentie in zag om de uitdaging aan te gaan. Dit heb ik dan ook gedaan. Voor 2023 interesseerden mijn punten en een plaats op de ranglijst niet en was het vooral een verbeteringsproces van het team. Voor 2024 zal de doelstelling top 10 zijn.

- Wat vond je goed gaan?

Naja het admin zijn blijft een hondenbaan waar op de diverse wk spellen managers weinig respect hebben voor het vele werk en uren die admins in het spel steken en maar blijven zeiken om het zeiken. Gelukkig is dit op WK 2 best wel meegevallen dus dat verdient wel een compliment voor de huidige admins.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


Het gras is al een beetje voor mij voeten weggemaaid door met name Moragato. In zijn lezing kan ik mij grotendeels vinden. Ik heb ook het meldingstopic van vorig jaar gelezen en daar was activiteit ook al een doorn in het oog bij manager. Een jaar later lijkt hier nauwelijks iets mee gebeurd of laten managers hierin geen verbetering zien. De activiteit van een fors aantal managers blijft schandalig laag. Een aantal managers krijgt het wel voor elkaar om actief te zijn maar doen WK 2 er een beetje bij. Als je geen respect hebt voor dit WK en het niet kan opbrengen om dit WK te spelen net zoals andere WK's kijk dan lekker in de spiegel en flikker dan lekker op van dit WK daar help je hier de admins en het spel niet. De reactietijd op PM's is ook veel te lang in het algemeen op een aantal uitzonderingen na. Themateams zouden per direct verboden moeten worden omdat dit je maar jezelf een beperkte blik geeft en ook andere vastzet om met dit team te onderhandelen als je niet aan het thema voldoet. Het blijft lastig voor admins om de juiste activiteit te bepalen zeker omdat Wallonie Bruxelles ook nog geen nieuwe manager heeft maar van mij mag er hier veel harder worden opgetreden zeker omdat dit nu minimaal voor het 2e jaar is dat beperkte activiteit de boventoon voert  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydi 12 dec - 12:24:09

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeker! Ik haal veel plezier uit de WK spellen

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik beschouw mezelf als actieve manager. Ik log regelmatig in en beantwoord alle interesses die ik krijg. Helaas heeft het dit jaar slechts tot enkele deals geleid. Echter denk ik niet dat dit door mijn activiteit komt.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Afstemmen van verschillende WK's als admins. Input op reglementen. 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het volgen van mijn renners

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Zeker. Ik ben ook actief in de whatsapp groepen en meng me wel in de verschillende topics op dit forum

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Ik vond het een leuk jaar! Ik heb een plan gemaakt met mijn team en ben hier enthousiast over.

- Wat vond je goed gaan?
Stabiel jaar, geen gekke dingen. Geen nieuws is goed nieuws.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Admins mogen wat vaker in het zonnetje worden gezet! bij dezen!


Persoonlijk erger ik me wel eens aan de vele interesses die ik krijg op renners buiten mijn TL. Opzich is dit niet erg en kijk ik altijd naar mogelijkheden. Maar als ik na een tijd geen mogelijkheden zie wordt er vaak eindeloos doorgegaan terwijl ik er niks in zie en dit duidelijk aangeef.


Edit: Sluit me aan bij Timo. Vindt persoonlijk de verbeterpot geen sterke regel. Het is bedoelt als regel om slechte teams een handje te helpen maar geeft in praktijk ook juist cash aan teams die al goed zijn.


Laatst aangepast door Mochie07 op di 12 dec - 16:08:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 191
Join date : 19-02-20
Age : 33
Location : Rotterdam

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydi 12 dec - 14:31:26

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Absoluut

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik beschouw mezelf niet als een actieve manager, maar heb toch wel wat deals gemaakt en ook zelf wat managers benaderd met voorstellen, soms wel, soms niet succesvol. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ik ondersteun de admins zo af en toe met wat taken.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Vanaf de herverdeling ben ik bezig mijn team opnieuw vorm te geven. Vandaag met de deal waarin Wout vertrekt is daarmee het laatste deel van het nieuwe begin van start gegaan. Met Gregoire en hopelijk nog een tweede sterke neo van dit jaar als uithangbord, gaan we bouwen aan een nieuwe basis en daarmee een nieuw team. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Matig, maar mijn enthousiasme in de whatsappgroep maakt veel goed.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
De neo sale vorig jaar vond ik fantastisch. Eerst Gregoire op het juiste tijdstip plaatsen, vervolgens maar blijven wachten en alle andere budgetten zien zakken, om hem voor een hele mooie prijs binnen te kunnen halen. Dit jaar vooral weer budget gecreeerd om dit jaar weer zaken te kunnen doen bij de sale. 

- Wat vond je goed gaan?
Ik vind de "voorspel hier" topics erg leuk. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ik weet nog niet wat ik van de verbeterpot vind. De waardes van renners veranderen er door, en dat halverwege een spel invoeren vind ik niet persé gunstig. Wellicht dat het vanaf 2025, wanneer het zo draait zoals jullie bedoeld hebben, beter tot zijn recht komt. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 747
Join date : 11-09-18

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydi 12 dec - 20:54:57

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zekers


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik beschouw mijzelf als een van de actievere leden. Dit jaar 23 deals gemaakt, daarnaast check ik bijna dagelijks even het forum. 


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Activiteit, eventueel hulp waar nodig voor de admins en in de vorm als coach. 


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
De combinatie van zelf een team beheren met het volgen van de sport. Dit geeft een extra dimensie aan het wielrennen en juich je soms net iets harder Razz 


- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik hoop het, probeer snel te reageren, ieder bod aan te horen en kijken naar mogelijkheden. Probeer soms te helpen met advies en praat met managers over wielrennen in het algemeen. 


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het was een overlevingsjaar, een jaar om te vergeten. Hoewel ik qua punten niet perse veel meer had verwacht valt het toch tegen. De dopinggevallen van dit jaar waren zo'n beetje met z'n allen aanwezig in mijn team. Daarnaast vielen enkele talenten nog tegen of kwamen veel blessure/ ziekte tegen. 


- Wat vond je goed gaan?
Ik ben blij met de transfers die ik heb gemaakt, daarnaast was er veel activiteit en is het leuk om de renners te volgen. Mijn team is weer een beetje verjongt, daarnaast is het team versterkt met wat leuke namen die een matig jaar achter de rug hebben. Op die manier hoop ik volgend jaar wat sterker voor de dag te komen en de middenmoot aan te vallen. Verder hebben de admins het naar mijn idee goed gedaan, weinig rumoer is vaak een goed teken, complimenten.


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Hoewel ik de meeste dingen gewoon goed vind gaan in het spel zijn er natuurlijk altijd verbeterpunten.
Ik zie de punten al wel veel voorbij komen, maar bij sommige managers is het soms lastig onderhandelen gezien er weinig activiteit is of nauwelijks open staan voor onderhandelingen. Gelukkig gaat dit om individuen. De admins kunnen hier weinig aan doen gezien ze vaak wel aan de minimale activiteits-eis voldoen. Het zal vooral echt aan de managers zelf of klachtenstapeling zijn. Nu is elke dag online ook niet nodig, zeker niet in drukke periodes, maar een paar keer per week zou wel wenselijk zijn. 
De verbeterpot is echter een toevoeging die moeilijker voor de onderste team te bereiken is. Als groot team kan je makkelijker vol investeren in jeugdige renners en moeilijker aan punten geraken. 
Ik merk zelf een groot verschil als ik mag vergelijken met mijn team op wk3.
Daar heb ik veelal een waardevoller team en kan makkelijker grote talenten kopen en verkopen. Zo kan je ook veel makkelijker inspelen op de verbeter pot. De kleine teams, zoals ik met dit rommel team jaren geleden heb gekregen is het naar mijn idee erg lastig om de leuke jongens los te weken bij andere teams. Natuurlijk moet je de management vaardigheden en dosis geluk in acht nemen.
De cijfers geven natuurlijk de beste weergave, dus ik ben benieuwd wat de verbeterpot volgend jaar teweeg brengt. Hopelijk kan ik er dan een mooi deel van mee snoepen! 
Op een plezierig 2024 speeljaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptywo 13 dec - 19:25:41

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan? 
ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen? 
Zeker voldoende actief: leuk aantal deals gemaakt en ik vind van mezelf dat ik steeds snel reageer op interesses waarbij ik ook regelmatig zelf initiatief neem. Ook de Roglic deadline vond ik een geslaagd experiment dat voor leven in het spel zorgde.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum? - Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier? 
Mijn renners volgen tijdens de koers en er mee handelen. 
Toegevoegde waarde: 
ik wil best nog een keertje coach zijn of ergens helpen indien gewenst.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen? 
Ik heb dit jaar o.a. Roglic, Kung, Jakobsen, Groenewegen, Démare, Quintana, Lutsenko en Woods verkocht dat zijn toch heel wat serieuze puntenpakkers. Ik verander regelmatig van strategie en renners voor hun hele carrière vasthouden is niet mijn insteek. Ik hoop met regelmatig open te staan voor de verkoop van dit type renners aan spelplezier te hebben bijgedragen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren? 
Positief, leuke rangschikking behaald in het klassement en een recordje van grootheid Ruud 😉 afgesnoept (aantal zeges).

- Wat vond je goed gaan? 
Ik denk dat de verbeteringspot een positief effect heeft op de algemene activiteit doordat een aantal managers hierop inspelen. 
Er zijn toch enkele heel actieve nieuwe managers bij gekomen zoals een Ceramiche, Minerva, Moragato en Koreboer. Dat is goed voor het spel en pluim voor hen want ik zie voor nieuwkomers toch best wel een aantal goede deals en interessante strategieën.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ik herken me wel in de frustratie van verschillenden over activiteit. Ik zie zelf het spel ook als een dynamisch spel waarbij transfers het voornaamste en unieke aspect is aan de wk spellen. Echter is er binnen de regels van dit spel ook ruimte voor managers die liever focussen op andere aspecten van het spel en zich bijvoorbeeld liever bezig houden met het aankopen van neo’s en hun ontwikkeling volgen binnen het eigen team waarbij er geen mogelijkheid is tot handel. Zelf heb ik me er inmiddels bij neergelegd dat ik met een aantal van dat type managers wellicht nooit een deal zal maken en ik steek in deze managers geen effort meer. Ik focus me op de managers die naar mijn gevoel wel open staan voor onderhandelen. Zo vind ik het op zich wel fijn. Als het de bedoeling is dat iedereen actief gaat handelen denk ik dat je de regels moet veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwartebroekengeletrui

Zwartebroekengeletrui


Posts : 285
Join date : 01-09-18
Age : 25
Location : Meppel

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydo 14 dec - 14:47:05

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja, ik ga graag door, ik heb een plan uitgezet voor mijn team en ik zie dit nog steeds zitten.
 
- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Op gebied van transfers kan dit wel actiever denk ik. Mijn TL houd ik wel bij en ik reageer volgens mij zo snel mogelijk op die reacties. Daarna zit er soms iets meer tijd tussen berichten om iets meer over keuzes na te denken. Misschien kan ik pro-actiever worden door het contact vaker zelf te initiëren. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Voorlopig voornamelijk actief zijn als speler.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Voornamelijk meer in het volgen van mijn team en opleidingsrenners dan transfers. Zeker omdat de meeste interesses in mijn team dezelfde renners zijn die lastiger beschikbaar zijn.

- Vind je dat je met jouw speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Misschien iets minder, wat ik al zei, ik kan zelf iets actiever zijn in het informeren. Daarnaast probeer ik wel open te staan voor onderhandelingen, maar dat gaat niet met elke renner even makkelijk.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren? 
Dit was het eerste jaar zonder Roglic en dit was in de resultaten duidelijk terug te zien.

Wat vond je goed gaan?  
De jonge renners die al het een en ander hebben laten zien met Sheffield als grote man. Maar ook anderen als Gloag en Riccitello lieten leuke dingen zien, Sosa en Louvel hadden helaas een kleine terugval in punten, maar ik zie ze wel verbeteren. Grootste verrassing was Leitao voor mij, die leuk was op de baan, maar ook op de weg punten wist te pakken.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
-
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydo 14 dec - 20:05:21

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Yep


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Veel actiever ga je ze niet vinden.


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
logischerwijs als admin die verantwoordelijk is voor verwerking van transfers en uitslagen etc. Verder door altijd na te denken over maatregelen die het spel kunnen verbeteren.


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Renners aankopen en volgen. Dit jaar genoten van Waerenskjold en Lund bijvoorbeeld. Vooral als je eerst wordt uitgelachen voor betaalde neoprijzen die later het dubbel waard blijken te zijn!! (gaat ook wel eens mis, haha)


- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Mijn activiteit en bereidheid tot handelen zeker. Daar staat tegenover dat veel van mijn renners flink duur zijn aangeschaft omdat iedereen mij een poot uitdraait als ik voor een Viking kom. Niet veel managers willen vervolgens diezelfde waarde betalen om renners bij mij op te pikken. Daardoor lijkt het soms of renners niet beschikbaar zijn wellicht. Dat is natuurlijk niet het geval.


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
erg positief. Ik heb mijn neos van 2023 opgeofferd om met een mooi budget de komende jaren de neos in te kunnen gaan. Leuk dat de langetermijnvisie tot zo ver gelukt is. Fijn dat SKA weer glimpen van goede vorm liet zien! to be continued


- Wat vond je goed gaan?
Wederom een redelijk rustig jaar. Dat zie ik als een compliment voor ons allen. Weinig gedoe en met vlagen ook heel actieve periodes op het forum. Hofsje verdient een pluim met zijn record aan deals en dan met name omdat zijn team door de jaren heen toch ook steeds iets sterker wordt. Joske met een knappe overwinning als underdog vs BIA en AST. Tot slot enkele leuke en fanatieke nieuwe managers die voor nieuw elan zorgen en lekker actief zijn. Dat er nog meer mogen volgen!


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Hoewel ik nog steeds achter het goedkeuren van de Pogacardeal sta is deze wel enorm slecht voor het spel. Zeker hoe die voorlopig uitpakt. Hopelijk kijken we er over enkele jaren anders tegenaan en heeft de andere kant de potentie waar gemaakt.
De invoering van de verbeterpot baal ik van. De vormfout die we moesten rechtbreien kost twee jaar vertraging en een onevenredige winst voor OPQ (slim gespeeld natuurlijk) die nooit de bedoeling was. Hiermee zijn veel deals ook wat scheef nu natuurlijk terwijl we juist geen jojo-effect wilden bewerkstelligen zoals je op wk1 ziet. Nog één jaartje op de blaren zitten en dan is ook dat hopelijk verleden tijd.

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Jappe666

Jappe666


Posts : 161
Join date : 24-09-20

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyvr 15 dec - 1:10:34

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Team zit een beetje vast omdat mijn waarde vooral zit in jonge jongens waar ik fel in geloof, en anderzijds er amper interesse is voor de jongens die wel te koop zijn.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

/

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Jong talent kunnen oppikken en dan zien doorbreken.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Waarschijnlijk minder, doordat ik enkele talentvolle jongens heb vastgelegd met het oog op de lange termijn.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Met Poole, Milesi en Frigo 3 neo's gehaald die meteen alle 3 hun visitekaartje afgaven. Skjelmose en Carlos Rodriguez definitief doorgebroken, Pozzovivo, Halvorsen en Covi grootste teleurstellingen.

- Wat vond je goed gaan?

Keuzes met de neo's.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Mijn eigen activiteit, waarvoor ik me ook wil excuseren bij iedereen, al is het ergens ook wel 'frustrerend' dat er ook bijna alleen maar interesse getoond wordt in de renners die eigenlijk niet te koop zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyzo 17 dec - 13:55:37

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jazeker. Dit jaar was geen goed jaar. Voor het eerst ook het idee gehad dat ik qua ontwikkeling van het team teruggevallen ben.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ja ik ben actief, maar nee ik heb niet extreem veel deals oid. gemaakt. Maar ik log vrijwel dagelijks in. Het liefst laat ik handelingen ook via PM lopen en niet via app. Ik vind het op zich niet erg om via de app te reageren, maar ik heb altijd de neiging direct te willen reageren en als ik niet achter de pc zit, dan ben ik er voor mn hoofd niet 100% bij ;-)

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ben naast actieve speler ook admin.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het volgen van mijn renners. Niet dat ik perse fan van ze ben, maar dagelijks alle uitslagen even checken of er punten behaald zijn, blijf ik leuk vinden.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik sta open voor elke vorm van onderhandeling, maar sommige renners wil ik gewoon niet van af. Echter probeer ik in een onderhandeling wel altijd te zoeken naar een oplossing.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Heb wat meer ingezet op jongere renners ipv. pure punten. Had in de gaten dat ik mijn mooie truitje kwijt zou raken, dus daarom wat gevestigde namen laten vertrekken voor vooral wat jongere gasten waar mi. nog marge op zit.

- Wat vond je goed gaan?
Weinig. De vuelta overwinning van Kuss was een mooie bonus aan het einde van het jaar. Qua Wk2 spel an sich denk ik dat we goed samenwerken met de andere WK's en zijn ideeën overal bespreekbaar. Echter, zelf ben ik conservatief van aard, dus wat goed is, hoeft voor mij niet steeds te veranderen.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Zoals iedereen eigenlijk aangeeft, de activiteit van sommigen kan beter. Eens in de zoveel tijd doe ik inlogcheck om te kijken of iedereen aan de inlogregel voldoet. Vaak blijkt dan dat vaak dezelfde managers tegen een waarschuwing oid. aan zitten. Dat gaat natuurlijk ten koste van het spelplezier van anderen, dus ik doe een oproep aan juist die managers om lekker actief te blijven en toch proberen om minimaal wekelijks in te loggen.


Rest mij degene die ik niet meer ga spreken, hele fijne feestdagen te wensen en we spreken elkaar vast en zeker met de neo verkoop in 2024!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptywo 20 dec - 16:07:16

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Te wisselvallig omdat het verwachtingspatroon (top 5 in het ploegenklassement) uitzichtloos was. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ervaring 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Doelstellingen halen maar even goed het sociale contact met de collega managers

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik denk het niet want ik kreeg wel vaker aanmaningen binnen. Dit is een puntje dat ik niet wil zien terugkeren. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
De admins doen een geweldige job hierdoor loopt alles heel smooth. 

- Wat vond je goed gaan?
De admins doen een geweldige job hierdoor loopt alles heel smooth. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Geen opmerkingen
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyzo 24 dec - 11:11:11

Reminder (!) er hebben pas 20 teams zich gemeld voor volgend jaar met nog een week te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyzo 24 dec - 11:58:52

Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zonder enige twijfel

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben niet meer de enorm actieve manager die ik was. Daar ben ik mij bewust van. Ik zal onder het gemiddelde zitten qua activiteit als we dit beoordelen obv deals en onderhandelingen. Wel heel actief in het volgen van wielrennen en mijn eigen wk renners. Al heb ik wel altijd actief proberen te zijn door interessante namen op mijn TL te zetten. Ik zal proberen weer wat actiever te zijn! 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ervaring en het zijn van een speler

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het volgen van mijn eigen renners 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Dat ik het volgen van mijn eigen renners zo leuk vind heeft verder natuurlijk niemand wat aan. Ik maak misschien in de ogen van de meeste mensen te weinig deals, dat snap ik natuurlijk best, maar vrijwel al mn renners hebben wel een keer op de TL gestaan. Dus ik bied imo wel veel mogelijkheden met een mooie TL

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Leuk weer uiteraard. Had een ijdele hoop misschien wat serieuzer mee te doen om de winst maar dat bleef uit. Misschien volgend jaar Wink

- Wat vond je goed gaan?
Mooie resultaten en ontwikkelingen neergezet. De tour weer gewonnen met Jonas. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ook ik ben geen liefhebber van de verbeterpot. Hopelijk hebben de aanpassingen eraan een positieve ommekeer daarin. De aanpassingen lijken mij in ieder geval sowieso goed.
Naar mijn mening was de Pogacar deal wel de meest bizarre deal in de hele wk geschiedenis inclusief afgekeurde deals. Toen die deal kwam ging ik wegens gezondheidsredenen niet heel goed waardoor ik me toen niet al te veel uitgesproken heb. Dus misschien mag ik er niet al te veel over klagen achteraf hahahah 
Activiteit is en blijft natuurlijk altijd een probleem. Maar dat is imo nooit anders geweest. Op wk2 krijg ik in tegenstelling tot wk3 wel veel meer reacties op een net aangepaste volle en interessante TL dus wat dat betreft is het nog best goed zo. 
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyzo 24 dec - 11:59:49

Oke blijkbaar zorgt het invullen op de mobiel door de vragen te kopiëren voor een mooie lettergrootte 😂
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptywo 27 dec - 14:11:58

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Uiteraard!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben een actieve manager, ik maak veel deals en reageer altijd snel op pm’s.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ik lees alles, maar posten doe ik alleen indien echt nodig. Mijn toegevoegde waarde hieraan is dus beperkt en zal dat ook blijven vrees ik.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het maken van deals en het volgen van mijn renners.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Doordat ik een actieve manager ben verwacht ik dat ik aan hun spelvreugde bijdraag.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het was een mooi jaar. In 2022 veel kleinere renners gehaald die in 2023 een mooie stap in hun ontwikkeling hebben gemaakt zoals Lazkano, Welsford en Vauquelin. De waardestijging heb ik vervolgens weten om te zetten in mooie deals waardoor mijn team in de breedte veel sterker is geworden. Ook Ciccone was weer helemaal terug, top om te zien, maar inmiddels heeft ook hij het veld moeten ruimen. 

- Wat vond je goed gaan?
Alles, het was een leuk jaar. Extra leuk aan 2023 vond ik de terugkeer van Mark.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Helaas zijn een aantal managers behoorlijk inactief. Wat mij betreft zouden er sneller waarschuwingen uitgedeeld mogen worden aan deze managers.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydo 28 dec - 10:33:11

Missend; Marco, Wallenquist, jack-caron, Koreboer, Rico, Chris85, hartstikkebedankt en rick-steggerda.


Laatst aangepast door kschiffmacher op zo 31 dec - 11:02:03; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydo 28 dec - 12:16:41

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Laatste maanden was het beter, maar Wk2 zit minder in mijn systeem dan 3, doordat ik daar zelf een team heb gevormd. Dat begint nu aardig te bewegen op dit WK, door wat deals de afgelopen tijd. Dat ga ik doorzetten.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Zie bovenstaand. Oh ja: positief zijn!

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Jong talent proberen te spotten en deze goed verkopen.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik mag actiever zijn, dat zou men op prijs stellen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Op te lage biedingen na prima!

- Wat vond je goed gaan?
Talent verzilvert en vastere waarde in mn team gecreeerd.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Gaat prima zo. 
Terug naar boven Ga naar beneden
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydo 28 dec - 12:40:56

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
ja, ik ga voorlopig door. Als ik merk dat ik nog steeds minder belastbaar blijf dan ga ik heroverwegen

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
ik ben wat minder actief geweest dan andere jaren, met name doordat ik langdurig minder belastbaar ben

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
voorlopig nog even weinig

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
het volgen van de renners in mijn team

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
het afgelopen jaar matig door de activiteit

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
mijn team deed het redelijk goed

- Wat vond je goed gaan?
dit forum wordt goed gerund, complimenten!

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
activiteit van de meerderheid laat wel te wensen over
Terug naar boven Ga naar beneden
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 520
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydo 28 dec - 22:28:32

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Yes.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
I'm active. Probably a bit less active in recent months but trying to visit forum often, reply to Pms asap and keep my TL up to date.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Probably none

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Buidling long term team with focus on yougesters and riders I follow for many years.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Hope so Smile

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Great. Despite lots of bad luck from Bernal and TGH I had amazing year and won big pot of money thanks to improvement bonus. Now the focus is to get right neos and get closer to the top of the ranking in 2024.

- Wat vond je goed gaan?
Improvement by guys like Bagioli, Veermeersch and Healy.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
All good Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
jack-caron

jack-caron


Posts : 4
Join date : 14-12-23
Age : 30
Location : nederland

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyvr 29 dec - 15:13:52

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
- ---ja dit wordt mijn 1e jaar ben benieuwd 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
---- ben nieuw en zoekende

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
-- ik ga eerst even wat rondkijken en ervaring op doen voordat ik  denk wat te kunnen bieden 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
-- lijkt me wel leuk een soort ploegmanager te spelen 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
---  ik hoop dat te gaan doen ja 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
--  deze vraag beantwoord ik volgend jaar Razz 


- Wat vond je goed gaan?
--- ook iets voor volgend jaar Razz

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
--  geef me wat de ruimte  en gun me zo  op zijn tijd iets 
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 330
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyvr 29 dec - 16:20:29

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Absoluut!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Lang niet actief genoeg de afgelopen periode, ik heb zin om alles weer op te pakken en hoop/verwacht daar in het nieuwe jaar ook meer tijd voor te krijgen.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Eerst maar eens mijn activiteit opkrikken en wellicht in de toekomst nog eens coachen.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Toch wel het onderhandelen / deals maken en het volgen van mijn renners.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Geen idee! Ik laat mijn eigen spelplezier niet beïnvloeden door andere managers dus wat dat betreft ook niet echt bezig met het feit of andere managers spelplezier uit mijn speelwijze halen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Roerige tijden privé dus veel te weinig aan WK gedaan, tijd om daar weer verandering in te brengen.

- Wat vond je goed gaan?
De admins op WK2 zijn toppers! Zelden gezeik of problemen. Helder, duidelijk, nooit op eigen titel problemen opzoeken etc. etc. Thanks daarvoor mannen! En ik vind het een aanwinst voor WK dat Mark (Ceramiche) weer is gaan spelen!

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Mijn eigen activiteit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyza 30 dec - 22:15:56

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Actief zat in de meeste periodes, helaas af en toe periodes van weken dat er nauwelijks tijd is voor dit spelletje.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Admin.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Transfers die op de iets langere termijn goed uitpakken, en lange termijn strategie uitvoeren terwijl daarnaast nog ruimte is voor kleinere transfers voor direct resultaat.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Ja

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Renners ontwikkelen lekker verder, enkele brandjes op wk2 redelijk succesvol geblust.

- Wat vond je goed gaan?

Geen grote issues

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Begrip voor elkaar blijft aandachtspunt, blijft een uitdaging om dit spel er één te laten zijn waar zowel de lange als korte termijn strategie gespeeld kan worden, waar de hyperactieve speler genoeg actie vindt, maar ook de iets minder actieve speler zijn ei kwijt kan. Daarnaast blijft altijd de vraag wat de minimale mate van activiteit moet zijn.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Koreboer

Koreboer


Posts : 58
Join date : 18-02-23

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyzo 31 dec - 10:56:37

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Zeker, ik vind het echt een tof spel en ben blij dat ik dit jaar kon aanhaken. Nu krijgt mijn team mijn eigen sausje en wordt het volgend jaar echt leuk het te gaan volgen.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Ik ben in dit spel denk ik een van de actievere managers, al merk ik dat er wel een kentering komt en er enthousiaste mensen bijgekomen zijn. Ik kijk meerdere keren op een dag even of er een reactie is. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Ik ben vrij snel coach geworden van een team. hier lever ik een toegevoegde waarde. Verder sta ik altijd open voor onderhandelingen. Iedereen is te koop in mijn team tegen de juiste prijs.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Ik hou van het handelen. Volgend jaar ga ik met plezier naar mijn vernieuwde team kijken.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Zeker, als een ieder zo enthousiast zou zijn als ik dan denk ik dat we een tof spel hebben met elkaar!

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Ik speel nu iets meer dan een half jaar en ik ervaar veel speelplezier. Ik merk helaas dat bij een aantal managers veel renners vast zitten of voor bedragen worden aangeboden wat echt nergens over gaat.

- Wat vond je goed gaan?

Ik heb dit jaar veel geleerd hoe te handelen. 

Ik wil Kelvin ook even bedanken via deze weg (mijn coach) hij heeft mij echt op een super manier wegwijs gemaakt in dit spel. tnx man! ook de andere admins op dit forum verdienen een pluim, er is hier zelden gezeur of gezeik! 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Ik lees hier veel dezelfde antwoorden en ik kan helaas niet anders dan mijzelf hier bij aansluiten. Er is helaas bij veel mangers nog inactiviteit. Dit is jammer. Soms moet je dagen wachten op antwoord zoniet weken. 

Ook vind ik dat sommige managers helemaal vast zitten met hun team en niets meer verkopen, of als je een bod doet met een tegenbod komen wat echt nergens op slaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco


Posts : 32
Join date : 09-05-23

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptyzo 31 dec - 11:10:58

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Gemiddeld , begin vrij actief omdat het nieuw was daarna privé erg druk gehad en einde seizoen wielrennen die me er even vanaf gehaald heeft 


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Mijn interesse in het wielrennen gebruiken om talenten op te merken.


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Het handelen en proberen zo’n sterk mogelijk team neer te zetten in alle categorieën van het fietsen 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Ik hoop het , al vind ik wel dat er vaak mindere renners tegen betere aangeboden worden 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Als redelijk lastig , nieuw in het spel , veel dingen die op je afkomen, waarde bepaling 


- Wat vond je goed gaan?


Overleg met je coach en sommige onderhandelingen die wel goed gegaan zijn 



- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Emptydi 2 jan - 17:01:39

Fijn om te zien dat iedereen zich gemeld heeft! Zojuist zijn alle transferlijsten verwijderd. We zien alle nieuwe TL's graag tegemoet! Je oude TL kun je terugvinden in het archief.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Gesponsorde inhoud





Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meldingstopic 2024 + eindejaarsbericht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meldingstopic hartstikkebedankt
» Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht
» Meldingstopic charelke
» Meldingstopic charelke
» Meldingstopic kunske

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Algemeen Forum-
Ga naar: