Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Afwezigheid? Meld het even

Ga naar beneden 
+27
Mitch
bbflood1
Sven
Melvinbraam
Jappe666
Eddie
Timodej
Chris85
Rawolf
rick steggerda
Zwartebroekengeletrui
rage
Teela
kunske
Noud
Mochie07
charelke
hartstikkebedankt
FaustoCoppi
FietsPanKrukVor
kschiffmacher
BryanC
Flowtosti
joske47
Rico
Ceramiche Ariostea
Admin
31 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Posts : 48
Join date : 04-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 24 aug - 11:20:37

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Ben je afwezig? Meld even vanaf wanneer tot wanneer je minder actief bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com

AuteurBericht
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 19 jun - 6:40:03

Goed nieuws Casperge, sterkte komende tijd.

Ik tot en met weekend afwezig. Op reis voor werk en niet/minder online.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 19 jun - 8:48:15

Casperge 2 schreef:
Casperge 2 schreef:
Casperge 2 schreef:
Vanaf aanstaande donderdag voorlopig niet aanwezig in het spel. Ik moet dan naar het ziekenhuis om een open hart operatie te ondergaan. Het zat er al een tijd aan te komen, maar nu gaat het echt gebeuren.
Ik moet daarna minstens een week blijven en dan nog een tijd thuis revalideren. Het kan ook zijn dat ik dat bij mijn familie ga doen. Omdat ik geen internet op mijn telefoon wil/heb kan ik voorlopig dan niet online komen.


Deze keer klopt het wel, vanaf woensdag minstens een week niet online.
Ik ben intussen al weer uit het ziekenhuis en het is allemaal enorm meegevallen.  Very Happy
Top man!! Nu wel thuis verder herstellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 19 jun - 10:44:19

kschiffmacher schreef:
Casperge 2 schreef:
Casperge 2 schreef:
Casperge 2 schreef:
Vanaf aanstaande donderdag voorlopig niet aanwezig in het spel. Ik moet dan naar het ziekenhuis om een open hart operatie te ondergaan. Het zat er al een tijd aan te komen, maar nu gaat het echt gebeuren.
Ik moet daarna minstens een week blijven en dan nog een tijd thuis revalideren. Het kan ook zijn dat ik dat bij mijn familie ga doen. Omdat ik geen internet op mijn telefoon wil/heb kan ik voorlopig dan niet online komen.


Deze keer klopt het wel, vanaf woensdag minstens een week niet online.
Ik ben intussen al weer uit het ziekenhuis en het is allemaal enorm meegevallen.  Very Happy
Top man!! Nu wel thuis verder herstellen?
Ik blijf eerst 2 weken bij mijn moeder daarna verder thuis denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 19 jun - 11:18:23

Fijn casperge!



Ik zelf tot en met einde van dit weekend weinig tot niet online en za niet (altijd) in staat zijn PMs te beantwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 20 jun - 13:17:19

FietsPanKrukVor schreef:

Ik zelf tot en met einde van dit weekend weinig tot niet online en za niet (altijd) in staat zijn PMs te beantwoorden.

Dit gaat wat langer duren, weet niet precies tot wanneer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 27 jun - 1:20:04

Feitelijk ben ik altijd afwezig... Ben best wel druk en hoop met deze permanente melding van afwezigheid van de domste regel van het moeten maken van een TL af te komen. 

Vind het moeten maken van een TL hetzelfde als iemand uit een rolstoel schoppen en dan roepen "Je kan best lopen en anders dan doe je maar niet meer mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 27 jun - 2:47:54

Glomser schreef:
Vind het moeten maken van een TL hetzelfde als iemand uit een rolstoel schoppen en dan roepen "Je kan best lopen en anders dan doe je maar niet meer mee."

Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat dit op zijn best een ongelukkige vergelijking is...

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 27 jun - 9:40:05

Glomser schreef:
Feitelijk ben ik altijd afwezig... Ben best wel druk en hoop met deze permanente melding van afwezigheid van de domste regel van het moeten maken van een TL af te komen. 

Vind het moeten maken van een TL hetzelfde als iemand uit een rolstoel schoppen en dan roepen "Je kan best lopen en anders dan doe je maar niet meer mee."
Glomser... Ik reageer even niet als admin maar op persoonlijke titel...

A) Zoals Rico zegt, is de vergelijking idioot. 
B) Het feit dat je zelf al zegt altijd afwezig te zijn, is de reden dat we deze regel bedacht hebben.

Daarnaast lees ik je bericht over een hetze tegen bepaalde managers en het geven van een gele kaart aan de organisatie. Hier kan ik alleen maar om lachen. In plaats dat je iemand van ons een PM stuurt en daar je ongenoegen laat blijken, moet jij perse en public zulke opmerkingen maken. Daarbij is dat niet de eerste keer. Op WK1 was je blijkbaar ook al niet tevreden. Dus als het je niet zint, waarom stop je dan niet? Of begin een eigen WK? Of accepteer dat er regels zijn. Of geef persoonlijk bij 1 van ons aan wat je niet zint.

Het gaat er niet zozeer om dat je het ergens niet mee eens hoeft te zijn, het gaat om de manier waarop je dingen brengt en persoonlijk stoor ik me daar aan.

Dan nog een reactie van mij als admin; je afwezigheidsmelding telt op deze wijze niet. Je hoeft niet elke dag een deal te maken of elke dag een update van je TL te doen. Maar als we vragen om per periode een TL op te maken, dan hoeft dat niet zo lastig te zijn toch? Daarbij kunnen we de activiteit van mensen meten en houden we mensen betrokken. Ongeacht of je tevreden bent over je team of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 28 jun - 13:42:19

Ben van 5 t/m 14 juli op vakantie en dus afwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 3 jul - 23:02:01

Alvast aangeven dat ik op verlof ben van 17/7 tot 5/8.
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 4 jul - 0:04:29

Ik ben op verlof van 10/7 Tot 20/7
Terug naar boven Ga naar beneden
FaustoCoppi

FaustoCoppi


Posts : 675
Join date : 25-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 9 jul - 18:19:20

Ik ben de komende weken bezig met een grote verbouwing thuis. Ik zal wel gewoon online zijn, maar het kan zo zijn dat een reactie misschien iets langer duurt dan normaal. Zeker als ik er een lange dag/week op heb zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 9 jul - 18:23:43

Op vakantie van 23-7 tm 7-8

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Gast
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 18 jul - 20:14:57

Vakantie van 19-7 tm 11-8
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 2 aug - 21:31:11

Vakantie van 6 augustus tot en met 17 augustus 2019. Reactie kan dus wat langer uitblijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyza 3 aug - 0:34:47

Tot dinsdag afwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyza 3 aug - 11:32:56

Vanaf morgen tm donderdag afwezig
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 6 aug - 8:58:23

Tussen 12 en 26 augustus minder actief aanwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 6 aug - 11:09:23

Ben van 12 tot 21 augustus afwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 20 aug - 16:32:58

Afwezig van 22 Augustus t/m 30 Augustus
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 26 aug - 16:43:50

Tot 31 Aug
Terug naar boven Ga naar beneden
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 28 aug - 13:15:36

Tot volgend weekend weinig online
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyza 31 aug - 0:33:36

cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 18 okt - 15:55:55

Van 19/10 tot 26/10 op verlof
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 1 dec - 12:43:37

Deze week op reis voor werk en niet/weinig online
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 14 jan - 19:49:28

afwezig vanaf vrijdagavond tm dinsdag. transfers verwerken zal even op zn gat liggen en reageren op pm en app zal misschien wat langer duren. 

Lekker skiën met school!!!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 24 jan - 6:05:45

Afgelopen week enorm druk geweest met werk en reizen dus traag geweest met reageren - excuses had ik eerder hier moeten melden. Nu weer meer tijd maar helaas net m'n hand gebroken dus ben alsnog soms iets trager....
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 30 jan - 21:48:22

Sorry jongens. Ik ben de afgelopen tijd en waarschijnlijk ook nog de aankomende weken niet veel online ivm gezondheidsproblemen van zowel mezelf als mijn ouwelui. Ik zal proberen om dit weekend of begin aankomende week te reageren op alle lopende reacties betreffende mijn TL en zal daarna proberen om in ieder geval een keer per week een reactie te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 30 jan - 22:01:46

kokkie1975 schreef:
Sorry jongens. Ik ben de afgelopen tijd en waarschijnlijk ook nog de aankomende weken niet veel online ivm gezondheidsproblemen van zowel mezelf als mijn ouwelui. Ik zal proberen om dit weekend of begin aankomende week te reageren op alle lopende reacties betreffende mijn TL en zal daarna proberen om in ieder geval een keer per week een reactie te geven.
Neem je tijd! Zijn zaken belangrijker dan WK. Voel je tot niets verplicht hier voorlopig. We kunnen eventueel je team on hold zetten mocht het echt nodig zijn. Sterkte en beterschap voor jullie allen!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 11 feb - 21:02:19

tot mid volgende week op reis voor werk en minder online
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 12 feb - 8:57:03

Tot volgende week vrijdag 21/2 voor mijn werk in buitenland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 23 feb - 20:04:43

Voorlopig geen zin meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 23 feb - 23:00:58

29/2 t/m 7/3 op skivakantie. Berperkt bereikbaar
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 7 jun - 9:28:50

Casperge 2 schreef:
Voorlopig geen zin meer
Dag Casper,

Op bovenstaand bericht is geen reactie meer gekomen. Daarbij is er wel contact geweest met een admin inzake een onderhandeling. We willen graag weten of je weer volledig aan het spel gaan deelnemen en hetgeen gebeurd is achter je te laten. Als je niet meer actief wil nemen omdat je er geen zin meer in hebt, is dat prima. Maar geef dat dan aan als je wil.

Gr,
Admins
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 7 jun - 14:01:20

kschiffmacher schreef:
Casperge 2 schreef:
Voorlopig geen zin meer
Dag Casper,

Op bovenstaand bericht is geen reactie meer gekomen. Daarbij is er wel contact geweest met een admin inzake een onderhandeling. We willen graag weten of je weer volledig aan het spel gaan deelnemen en hetgeen gebeurd is achter je te laten. Als je niet meer actief wil nemen omdat je er geen zin meer in hebt, is dat prima. Maar geef dat dan aan als je wil.

Gr,
Admins
Ik denk dat ik vrij duidelijk ben geweest. Zolang ik geen excusses van de admins en Noud staan jullie op mijn zwarte lijst. De reactie van Noud ging veel te ver(dat zei hij zelf al) en dat hij dan bijval krijgt van een admin kan echt niet. Toch weigeren jullie om er serieus op te reageren en geven geen antwoord op mijn vragen. 

Met andere spelers kan ik wel normaal doorspelen. Het probleem ligt bij jullie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 7 jun - 15:55:49

Help me ff herinneren? Wat heb ik gedaan waarvoor excuses gemaakt moeten worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 7 jun - 16:07:01

Noud schreef:
Help me ff herinneren? Wat heb ik gedaan waarvoor excuses gemaakt moeten worden?
Commentaar geven in een deal en over mijn functioneren als coach. Dat mag niet en ik ga er van uit dat je dat wist toen je dat deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 7 jun - 16:23:36

Oké, het spijt me maar ik ga daar geen excuses voor maken. Ik vind de vraag die ik daar gesteld heb een terechte. De opmerking is nooit bedoeld als persoonlijke aanval, dus als je het als dusdanig ervaren heb dan vind ik dat vervelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 14 jun - 12:10:59

Ik ben even een week niet aanwezig ik zal daarna ook even mijn transferlijst opnieuw erop zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 30 jun - 8:55:38

Komende week wat minder goed bereikbaar (t/m vrijdag)
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyza 18 jul - 18:26:09

Tot woensdag afwezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 19 jul - 13:08:34

Tot eind Juli slecht bereikbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 23 jul - 13:09:05

Vanaf komend weekend paar weken met vakantie
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyza 25 jul - 1:44:38

Ik ben de aankomende weken in verband met revalidatie en onderzoeken weer wat minder online.
Zal proberen in ieder geval minimaal 1 keer in de week te reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 26 jul - 9:16:30

ik heb deze week mijn schouder uit de kom gehad. dus het kan zijn dat het langer duurt voordat ik reageer op berichten of appjes. misschien dat ik even niet online ben, maar dan weet iedereen waar het aan ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 26 jul - 10:52:46

beiden beterschap !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Guest
Gast




Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptyzo 2 aug - 5:39:56

Weekje met vakantie dus niet/minder online
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 4 aug - 20:37:27

Voorlopig even vooral in het weekend actief, wat hectiek op werk helaas...
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 11 aug - 9:12:30

Vanaf zaterdag 2 weken vakantie. Via whatsapp af en toe bereikbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 11 aug - 16:22:32

Vanaf donderdag 2,5w verlof mogelijk reageer ik minder snel op berichten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheid? Meld het even   Afwezigheid? Meld het even - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheid? Meld het even
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Algemeen Forum-
Ga naar: