Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!

Ga naar beneden 
+3
joske47
ben_pronk
Noud
7 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyzo 14 apr - 23:37:40

Ik kap ermee, ben er klaar mee Smile

Jaartje plezier gehad. Dat is inmiddels ver te zoeken voor mij. 

Wie mijn team wilt hebben mag hem hebben. 


Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 8:04:45

Veel succes op Scorito Thomas!! Xje
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 8:42:25

Heb je gedronken Thomas?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 16:19:18

Begrijpelijk... Succes verder Thomas.
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 17:09:20

Jammer, je had een mooi team opgebouwd en was een betrokken manager, benieuwd hoe het nu verder gaat met Team Colombia.
2.9.1.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 22:50:26

Na wat gesprekken met een aantal managers heb ik toch besloten door te gaan. 

Ik ga kijken hoe het loopt de komende periode. Als ik de smaak weer te pakken krijg is dat prima, en als dat niet het geval is heb ik het tenminste nog even geprobeerd en niet een jaar werk weggegooid uit frustratie.  

Ik heb toestemming om terug te komen naar mijn eigen team van admin Kelvin. Smile


Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 23:12:22

Slaat nergens op. Weggaan is weggaan.

Ik zak voor altijd eerder aan Mark en Ruud verkopen dan aan jou.

Nee maar serieus, ik vind het echt bizar dat op dit soort kinderlijk gedrag geen straf staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 23:15:19

Ben het wel met Noud eens om eerlijk te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 23:19:29

Straf hoeft van mij niet maar bied dan in ieder geval je excuses aan voor dit kinderachtige gedrag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptyma 15 apr - 23:24:03

Eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptydi 16 apr - 0:04:03

Mijn mening is op dit moment nog steeds dat ik wil stoppen, want aan dit soort onzin en de onzin van afgelopen dagen beleef ik geen plezier. 

Er zijn vandaag echter een groot aantal managers geweest die mij persoonlijk hebben benaderd via Whatsapp om door te gaan en of om te benadrukken hoeveel spijt ik van mijn keuze ga krijgen (ja, incl. Noud). 

Naar aanleiding van die berichten heb ik besloten deze periode aan te kijken en te zien of ik het plezier terug ga vinden. 

Je mening mag zijn dat het kinderachtig is om te stoppen, dat is prima en boeit me echt helemaal niets. Ik weet zelf hoe het gelopen is en als jij daarover als buitenstaander een mening over wilt hebben, doe je ding (dat zou ik namelijk ook doen).

Ik ga WK2 (het spel) nog een kans geven dankzij de berichten van een aantal managers en ik ga mijn eigen plezier erin (proberen) creëren en hervinden. Hiervoor of voor het stoppen ga ik echt geen excuses aanbieden. 


Thomas


Laatst aangepast door WCEendT op di 16 apr - 0:20:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptydi 16 apr - 0:12:37

Nou we zijn enorm vereerd dat je ons nog een kans gaat geven man!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptydi 16 apr - 0:19:49

Vraag me af en toe echt af hoe iemand zo verschillend kan zijn in privé op Whatsapp en in de groepschat of in dit geval op het forum. 

Als jij het op die manier wilt lezen en plezier hebt in het negatieve uit mijn post proberen te halen, doe vooral je ding. Ik hoop alleen maar dat er andere zijn die het niet zo (willen) lezen. 

Dit was mijn laatste reactie hier dan ook, als iemand nog vragen heeft of de admins me wat moeten vertellen dan hebben jullie mijn nummer Smile.
 

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptydi 16 apr - 0:31:47

Ik heb privé gezegd dat je het gaat missen, niet dat ik vind dat je je beslissing terug moet draaien. 

Verder lees ik het inderdaad als een bericht met 0 zelfreflectie en puur en alleen dat anderen fouten hebben gemaakt die jou je spelplezier kosten.

Anyway genoeg erover, van de admins mag dit soort gedrag dus schijnbaar. Dus dan is het goed, daar hebben we admins voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 520
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptydi 16 apr - 9:35:11

If you ask me, finding a new, active manager is usually a difficult task (as everyone noticed with recent changes) so banning Thomas right away because he said he want to quit without considering that he has already changed his mind wouldn't make much sense, right ? We could strictly follow the rules here but would that give any value to the game in this case ? I doubt it.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptydi 16 apr - 9:52:59

Yeah well its not a im too busy so i consider leaving kinda quit.

Its a 9-year-old i cant win on FIFA kinda rage quit. 

But making him leave is a bit too harsh. Making HIM feel that he was wrong and childish is not.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 747
Join date : 11-09-18

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptydi 16 apr - 12:13:46

Ik vind het mooi dat je door gaat, alleen was je volgens mij erg impulsief gestopt... vind zeker dat er geen straf ofzo moet komen. Alleen als dit vaker gebeurt dan kunnen er waarschuwingen worden gegeven. Een bedenktijd ofzo is niks mis mee dacht ik. 
Maar een ding vind ik wel, als je je plezier verliest door bepaalde dingen kan er met goed overleg wellicht wat aan gedaan worden of verbetert worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Emptydi 16 apr - 13:04:41

Om het voor iedereen helder te maken. Thomas krijgt zijn team gewoon terug. Enige consequentie is dat hij een waarschuwing krijgt. Dit heb ik via de app met hem gedeeld. 

Ik hoop dat hiermee de rust terug is en dat iedereen gewoon weer door kan gaan.

Gr,
tevens namens Wallen en Mark

Kelvin
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Gesponsorde inhoud





Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!   Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stoppen WAAROM MOET DE TITEL MINSTENS 10 TEKENS?!?!?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stoppen met WK
» helaas genoodzaakt te stoppen
» Stoppen Tinkoff Saxo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Inschrijvingen-
Ga naar: