Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CER - PAN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1418
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CER - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal CER - PAN   Deal CER - PAN Emptydi 25 jun - 21:33:08

Naar Cervelo: Sondre Holst Enger + Rasmus Quaade
Naar Panasonic: Rasmus Wallin

Cervelo slaat weer toe op transfermarkt en voegt twee nieuwe Vikingen toe aan het team terwijl er eentje vertrekt. Wallin hebben we gekocht voor 11 miljoen als neo. Hoewel nog jong zien we bij Riwal de ene na de andere coureur beter presteren en voor hem komen in de rangorde. Ook veel jongere renners als Norsgaard, Kron en stokbro. De twijfel is of hij op pct-niveau het gaat redden. 

De 11 miljoen winnen er terug in de vorm van de Sv van Quaade. Deze tempobeul pakt zelf ook zn puntjes nog wel eens mee via een vlucht of aardige tijdrit. Bovendien bestaat de kans dat hij weer naar CT-niveau terug gaat na dit jaar. 

Enger krijgen we dus eigenlijk als toegevoegde waarde in deze deal. Al een sv van 17,5 met voldoende ruimte voor verbetering. Toegegeven rijdt hij laatste jaren geen deuk in een pakje boter, maar zit ook bij het verkeerde team in mijn ogen. Zou leuk zijn mocht hij naar Unox of Riwal gaan. In het slechtste geval heb ik 18 miljoen winst gemaakt op Wallin.

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens Online
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 795
Join date : 26-08-18

Deal CER - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - PAN   Deal CER - PAN Emptydi 25 jun - 22:35:11

Met Wallin denk ik een snelle man binnengehaald te hebben die vooral in de kleinere koersen in Scandinavië punten kan scoren. Is pas 23 jaar dus jong genoeg om zich nog te ontwikkelen.

Enger had ik vooral als handelswaar binnengehaald, presteer namelijk al jaren niks. Quaade is al 29 en valt me dit jaar behoorlijk tegen dus mocht ook gaan.

Aangezien ik voor de neo’s amper budget heb is dit voor mij een goede manier om toch een jonge renner te met potentie te werven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CER - PAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: