Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 635
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)  Empty
BerichtOnderwerp: Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)    Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)  Emptyvr 27 aug - 19:05:28

Naar TLK : Alexis Renard + Jonas Rickaert + Alexis Gougeard
Naar FDJ : Juan Sebastian Molano + Oscar Riesebeek + Jonas Gregaard 

Molano komt naar mijn ploeg de laatste maanden erg sterk bezig ,hopelijk laat hij dat komend jaar/jaren ook zien,
Als 2de Oscar Riesebeek ,dit seizoen best goed jaar gehad 1x 2de in een giro etappe 3de op het NK interessant wat hij komend jaar zal kunnen 
Nr3 Jonas Gregaard, rijdt volgend jaar bij Unox en zal zich een stuk vrijer voelen dan bij Astana waar hopelijk de top 10 plekken binnen gaan stromen voor hem 😄

En dan de vertrekkers 
Alexis Renard nog aardig onbekend talent eigelijk die dit jaar van zich laat spreken door oa 3de in de tour de wallonie te zijn geworden
Nr2 Jonas Rickaert nog maar een dag binnen ,maar vertrekt ook alweer na 24 uur ongeveer,het is een renner met die concurrentie binnen de ploeg heeft maar wel een goeie motor in de benen heeft en wel redelijk makkelijk weer kon gaan 
Als 3de Alexis Gougeard ,had ooit een sterker motor in zijn benen ,maar die motor is de laatste jaren steeds meer gaan haperen en dus kon hij ook wel aardig makkelijk weg 

Bedankt voor deze deal Robin
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 584
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)    Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)  Emptyvr 27 aug - 19:37:24

Klopt.

OUT:
Ik heb het niet zo voor Molano. Hij is veel belovend en laat vlagen van zijn mogelijkheden zien. 
Volgend jaar heeft hij Gaviria en Ackermann voor zich. En staat hij op gelijke hoogte met Hodeg en Trentin. 
Vaak is Molano de laatste man voor Gaviria daarom kon hij voor een leuk voorstel gaan.
Riesebeek verkoop ik nu hij goed rijdt. In het begin jaar geraakte ik hem nog niet aan de straat stenen kwijt. 
Gregaard gaat van Astana naar Uno-X. Uno-X is een heel sterk PCT team maar ze focussen hun vaak op eendagswerk en rondjes in Scandinavie. Gregaard is meer klimmer en ik denk niet dat hij op zijn plek zal zitten bij Uno-X. 

IN:
Renard zijn overgang naar Cofidis kan wel eens goed uitpakken. Hij verteert een heuvel en kan snel aankomen. Dit is een ideale mix voor de Coupe de France wedstrijden. Er zijn heel veel wedstrijden in Frankrijk en hij zal zijn kansen krijgen. 
Rickaert de lead-out van Merlier. Maar bij Alpecin krijgt iedereen zijn kansen en Jonas heeft zo'n grote motor dat hij zelf nog succesvol is. De kleinere Belgische wedstrijden leveren een smak punten op. En daar miste ik toch een renner.
Gougeard kan twee kanten uit.. Hij heeft zo'n grote motor maar verpest dat door in de vroege vlucht te gaan. Voor zijn ontwikkeling vertrekt hij het best bij AG2R en gaat hij naar een team zoals Arkea. Zij toonden in het verleden al interesse en dit is het beste moment. 

Bedankt Adriaan voor de deal
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Nieuwe TL maken voor 2022!
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: