Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal MIL - LIQ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal MIL - LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal MIL - LIQ   Deal MIL - LIQ Emptydi 14 jan - 12:15:54

Naar Team Milram: Sébastien Reichenbach + Sacha Modolo
Naar Liquigas: Sergei Chernetski + Jempy Drucker

Een ruil tussen 95 miljoen aan stopvergoedingen. Ik vind Reichenbach een sterke renner maar tot nu toe rijdt hij vaak resultaten in de subtop die qua punten niet heel veel waard zijn. Van Modolo weet ik niet zo goed wat te verwachten bij Alpecin-Fenix. Hopelijk voor hem en Casperge weet hij zijn goede vorm weer terug te vinden.

We halen twee renners met vergelijkbare leeftijden binnen. Van Chernetski hoop ik dat hij veel voor eigen kans mag rijden bij Gazprom. Drucker vond ik sterk starten vorig seizoen, maar daarna is hij er door een zware val niet meer aan te pas gekomen. Ik hoop dat hij weer terug is op niveau en dat er nog wat koersjes voor hem over zijn vanaf P2 waar hij voor eigen kans mag rijden.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Guest
Gast




Deal MIL - LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MIL - LIQ   Deal MIL - LIQ Emptydi 14 jan - 12:30:35

Inderdaad een ruil met gesloten beurzen waarbij ik 2 renners terughaal. Modolo is niet zo snel meer als vroeger, maar is nu 2e man achter Merlier. Toch denk ik dat hij genoeg voor eigen kansen mag gaan. Reichenbach is een redelijke renner die veel moet knechten voor Pinot. Toch zie ik hem nog wel wat punten scoren als hij zijn eigen kans mag gaan.

Drucker is ook een snelle man, maar ik schat hem iets langzamer dan Modolo. Chernetsky heeft dan weer meer vrijheid dan Reichenbach, dus waarschijnlijk ook meer punten.

Al met al een deal die in evenwicht is.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MIL - LIQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: