Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal AGR - PAN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
WCEendT

WCEendT


Posts : 63
Join date : 05-02-20
Age : 26

Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Emptydo 9 jul - 21:26:02

Naar AGR: KÄMNA Lennard
Naar PAN: NEILANDS Krists + HERMANS Quinten + DEVRIENDT Tom

Deze deal zal wel wat argumentatie nodig hebben. 

Kamna bij de junioren en belofte een wereldtopper op de tijdrit, maar ook daarbuiten. Altijd al wel redelijk vertrouwen in hem gehad. Lijkt zijn tegenslagen te hebben overwonnen en is mij vorig jaar vaak positief opgevallen. Daarnaast is hij nog echt heel jong, moet nog 24 worden en denk dat hij snel op gelijke hoogte (of erboven) gaat staan met o.a. Grosschartner, Muhlberger & Konrad, voor zover dat nog niet het geval is.

De eerste keer heb ik hem gekocht voor Gougeard of Debusschere... nu heeft hij mij zo'n 80-100 miljoen meer gekost. Hopelijk stelt hij mij niet teleur! 

Neilands gaat het team verlaten, goede WK renner. Vraag mij wel af hoe goed hij nou echt is als hij zwaardere (WT) koersen gaat rijden i.p.v. .HC en .1 koersen. 

Hermans heeft zijn weg ambities nog een jaar terug in de kast gezet vanwege corona en mag dus vertrekken, gekocht voor ~50 mil tijdens de neo, vind ik persoonlijk wat hoog. 

Devriendt jaar goed begonnen, als hij die trend doorzet ga ik hem misschien nog missen, maar op het moment vind ik het prima om hem erbij te doen.

Lever dus flink wat punten in de komende jaren, nu zijn punten ook niet extreem belangrijk voor mij (voorlopig).


Laatst aangepast door WCEendT op do 9 jul - 21:42:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 63
Join date : 05-02-20
Age : 26

Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Emptydo 9 jul - 21:35:26

* Nog even complimenten naar PPF! Na eerst afwijzen van mijn mindere biedingen, toch snel tot een deal gekomen toen het wat serieuzer werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 796
Join date : 26-08-18

Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Emptydo 9 jul - 22:42:15

Deal klopt!

Kamna had ik gehaald om lang te houden dus wilde hem echt enkel voor een top bod laten gaan. In eerste instantie was Lutsenko mijn target maar snap dat deze niet bespreekbaar was. Wilde vervolgens mijn toch wel kleine team een kwantiteitsimpuls geven en ook het aantal stabiele puntenpakkers vergroten en met deze deal is dat gelukt!

Neilands scoort stabiel zijn punten en kan zich nog verder ontwikkelen.

Hermans is ook nog jong, focust nog even op veldrijden maar zal uiteindelijk op de weg uitkomen. Droomt zelf van de Waalse Pijl, ik ben benieuwd. Zie zelf vooral een puntenpakker voor de kleinere rondewedstrijden en Belgische eendagskoersen.

Ten slotte komt ook Devriendt nog over. Dit jaar erg goed begonnen en ook vorig jaar in Oostenrijk wist hij al een etappe te winnen, ik laat me dus graag verrassen!

WCEendT bedankt voor de onderhandelingen en veel succes met Kamna, hopelijk komt zijn talent er helemaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AGR - PAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal CSI - SUN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: