Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 DEAL CSI - RCS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Guest
Gast




DEAL CSI - RCS Empty
BerichtOnderwerp: DEAL CSI - RCS   DEAL CSI - RCS Emptydi 3 nov - 17:07:14

Naar CSI: David Gaudu

Naar RCS: Valter + Tejada + Gavazzi + 32,5

Ik wilde graag een (toekomstig) topper aan mijn team toevoegen en het liefst ook nog een Franstalige. David Gaudu heeft zich al meermaals laten zien als high potential en daarom ben ik ook bereid om daarvoor te betalen. Ik zie in hem een renner die kan floreren in klassementen, maar ook in de heuvelklassiekers en leuke eendagswedstrijden. Mijn team is aan een flinke renovatie bezig, dus dat is ook de reden dat ik talenten als Valter en Tejada laat gaan. Gavazzi heeft nog geen contract voor volgend jaar, maar is nog geen zekere stopper. Het restbedrag is na even onderhandelen over en weer. 

Melvin, bedankt voor de onderhandelingen en succes met de renners.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 746
Join date : 11-09-18

DEAL CSI - RCS Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL CSI - RCS   DEAL CSI - RCS Emptydi 3 nov - 22:54:22

Deal klopt,
Ondanks dat ik denk dat Gaudu bij de aller besten van de wereld kan behoren laat ik hem toch gaan. Hij heeft soms wat Tom D. problemen. Daarbij heeft hij in mijn team een hoge druk. David is een van de weinige punten pakkers in het oh zo jonge team. Valter en Tejada passen daarentegen perfect in dat team. Valter heeft al eerder een kort moment in mijn team gezeten, maar door een afgekeurde deal was dat helaas maar voor even. Valter laat al wat leuke dingen zien tussen de profs, hetzelfde geldt voor Tejada in de Tour. Daar was hij regelmatig een van de laatste knechten die overbleef berg op. Hopelijk kan hij snel stappen zetten, netzo als veel andere Zuid Amerikanen vaak laten zien. Omdat deze twee jongens heel veel risico met zich mee brengen is daar gavazzi+32,5 mil gavazzi heeft 70 sv en nog geen contract. Hij moet vertrekken bij androni. Dit is zo vlak voor de winterbreak een leuke bijkomstigheid. 
Bedankt voor de onderhandelingen Ralf, hopelijk overstijgen de renners onze verwachtingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
DEAL CSI - RCS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal CSI - SUN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: