Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal MTN -MIL

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Deal MTN -MIL Empty
BerichtOnderwerp: Deal MTN -MIL   Deal MTN -MIL Emptyvr 6 nov - 14:31:17

Naar MTN: Richie Porte
Naar MIL: Matteo Jorgenson+Maximiliano Richeze + 25

Van mijn 3 teams vind ik deze de lastigste. Gaat een hele lange termijn projectje worden vrees ik.
Op zoek naar wat jeugd met potentie. Was op andere WK's ook al op jacht naar Jorgenson, maar daar was de prijs me te gortig.
Het voordeel hier is dat Porte ervoor geruild kon worden.Als ik uitgebouwd ben met dit team zal Porte met pensioen zijn dus vandaar dat hij mocht vertrekken. Richeze is welkom omdat ik veel renners einde contract heb. 16 renners voor volgend seizoen kan een uitdaging zijn. 25M mooi meegenomen voor de Neo sale.

Jeroen bedankt.
Torsten zal als tijdelijke coach optreden. Torsten ook dank!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal MTN -MIL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MTN -MIL   Deal MTN -MIL Emptyvr 6 nov - 14:42:16

Deal is overlegd en door mij goedgekeurd

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Deal MTN -MIL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MTN -MIL   Deal MTN -MIL Emptyvr 6 nov - 15:06:19

Een aantal mensen heeft de afgelopen tijd geïnformeerd naar Matteo Jorgenson. Ik heb erover gedacht een deadline te zetten maar besloten toch voor een deal met Bert te gaan. 

Jorgenson heb ik voor 1 mil gekocht in de neosale, wat natuurlijk te weinig was. Hij heeft het ook goed gedaan dit seizoen. 24e in Kuurne, 17e in MSR en ook redelijk in de Waalse Pijl en LBL is gewoon heel aardig voor een 21 jarige neo. Movistar is denk ik echter niet het goede team voor deze jongen en volgend jaar komen daar Garcia Cortina en Mühlberger die in de koersen waar hij het dit seizoen oke deed eerder een kans gaan krijgen. In 2022 rijdt hij dan wellicht ergens anders maar hoe goed hij echt is, geen idee eerlijk gezegd. Maar een goed talent, dat zeker wel. Nu krijg ik ongeveer 70 miljoen voor hem en dat heeft me doen besluiten hem toch te verkopen. Ook Richeze vertrekt met SV 40 maar hij rijdt nog door en mijn gevoel zegt daarna misschien nog wel een seizoen. 25 cash erbij, ik heb toch niet veel dus wie weet pik ik een tweede Jorgenson voor weinig op deze neosale.

Naar MTN komt Richie Porte die dit seizoen waarschijnlijk naar 125 miljoen stopvergoeding gaat. Daarnaast had hij ineens zo ongeveer het beste seizoen uit zijn carrière met naast Tourpodium zelfs een goede Waalse Pijl en Luik. Bij Ineos zal hij altijd nog wel wat klassementen gaan rijden, ook als knecht of wat voor rol hij ook krijgt. Alleen jammer dat de Tour Down Under niet doorgaat Wink

Om misschien toch eens een grote neoklapper te maken heb ik nu met Kristoff en Porte ook twee renners op redelijke leeftijd met een enorme SV dus dat is ook niet weg om straks weer te bouwen aan de ploeg.

Torsten bedankt voor het meekijken aangezien ik de coach van Bert ben, en Bert dank voor de deal
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal MTN -MIL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MTN -MIL   Deal MTN -MIL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MTN -MIL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal RAL-TIS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: