Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal KEL - SAE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal KEL - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Deal KEL - SAE   Deal KEL - SAE Emptyvr 27 nov - 19:09:34

Naar Kelme; Capiot
Naar Saeco; Wynants + 39,5 miljoen


Vrij simpel... Teela wist dat ik op zoek was naar cash en wilde dan graag ook Wynants kwijt. Capiot had ik net, maar zoals ik al zei... niet echt specifiek met een doel. Nu kon ik makkelijk cash oppikken terwijl ik wellicht iets meer voor Capiot had kunnen krijgen. Enfin, soms maak je keuzes die in lijn liggen met de strategie die je volgt. Dat laatste heb ik nu dus gedaan. Leuke bijkomstigheid is dat Wynants bij Saeco zat toen ik met die spel begon en nu dus vermoedelijk ook gaat afsluiten.

Teela, succes met Capiot!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Deal KEL - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal KEL - SAE   Deal KEL - SAE Emptyvr 27 nov - 19:56:50

Was al een tijdje op zoek naar een leuke manier om mijn cash te besteden. De deal van Jasper was wellicht wat leuker want hem lukt het om met ongeveer evenveel cash van een leuke renner een hele leuke renner te maken, maar ik ben zeker niet ontevreden met deze deal.

Kelvin wilde graag snel geld om klaar te zijn voor de neo's. Daar heb ik geen zin in dus was bereid om mijn cash uit te geven mits ik daar nog enig rendement uit zou kunnen halen.

In mijn waardering op Capiot kwam ik op minimaal 75 uit. En dan ben ik veilig gaan zitten. Zijn beste jaren moeten immers nog komen en dus aan de ene kant voor cash wellicht niet het allerhoogste rendement, maar neem daar ook de punten nog bij, dan is het voor Kelme gewoon een hele leuke deal.

Kelvin hoop dat je een leuke nea kunt aantrekken met de poen van vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
 
Deal KEL - SAE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: