Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CMA - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85


Posts : 330
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal CMA - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal CMA - ABS   Deal CMA - ABS Emptyma 30 nov - 7:14:16

Naar Ceramiche Ariostea: Vincenzo Nibali
Naar Aqua Blue Sport: Geraint Thomas + Dimitry Claeys + Salvatore Puccio



Aangezien er redelijk wat interesse was voor Nibali, en ik zelfs al met 2 managers heel ver was startte ik een deadline. Mark kwam namelijk wel meteen met een bod die wat mij betreft prima was voor Nibali. De andere onderhandelingen duurde in mijn ogen gewoon te lang en bleef steeds hangen op dezelfde punten, dan moet je accepteren dat je te ver uit elkaar ligt. Door een deadline te starten wilde ik die managers nog wel de kans geven zich te mengen, maar tevergeefs. 

Dan naar het bod van Mark, die draait natuurlijk vooral om Geraint Thomas. Was de grote favoriet afgelopen Giro, helaas kwam hij een verdwaalde bidon tegen waardoor het in één klap over was. In tegenstelling tot Nibali denk ik dat Thomas nog wel de capaciteiten heeft om een grote ronde te winnen, vraag is of hij de interne concurrentiestrijd binnen Ineos nog wel in zijn voordeel kan beslechten. Claeys, de nummer 6 van Vlaanderen, een renner die bij het nieuwe Qhubeka mag gaan laten zien dat dat geen incident was op zijn 33ste. Puccio komt puur om het kleine verschil te overbruggen.

Ik vind het jammer dat Nibs moet gaan, maar ik denk dat hij vanaf nu elk jaar wel een beetje minder gaat worden. In mijn ogen het perfecte moment om hem te verkopen. Al hoop ik voor Mark uiteraard dat het verval mee gaat vallen.

Mark, bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Deal CMA - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CMA - ABS   Deal CMA - ABS Emptyma 30 nov - 9:04:50

Deal Klopt, Punten zijn in 2021 niet het belangrijkste voor Ceramiche Ariostea. Persoonlijk denk ik dat Nibali zijn stopvergoeding wat eerder vrij gaat komen dan Thomas mochten hier alsnog een paar mooie resultaten aan verbonden zitten is het natuurlijk mooi meegenomen. Tevens is Lo Squalo Dello Stretto een persoonlijke favoriet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
 
Deal CMA - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal CSI-SUN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: