Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal MUN -BWB (Per P1 2022)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Deal MUN -BWB (Per P1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Deal MUN -BWB (Per P1 2022)   Deal MUN -BWB (Per P1 2022) Emptydi 24 aug - 19:52:19

Naar MUN: Sergio Higuita
Naar BWB: Matteo Jorgenson + Cristian Rodriguez + Filippo Fiorelli

In mijn huidige team had ik Jorgenson als belangrijkste renner voor de toekomst. Ik vond het eigenlijk alleen jammer om hem af te staan voor de herverdeling.
Nu ik van Noud dit bod kreeg was ik er vrij snel uit. Er was meer interesse maar wil erg graag Jorgenson terug en op deze manier krijg ik er 2 renners met potentie bij.

Higuita gaat dan weg maar is erg wisselvallig en doorgaans zijn columbianen gedurende hun carrière niet altijd stabiel.

Jorgenson in de jeugd al veel goede dingen laten zien. Ook in het voorjaar al. In de Giro ging het wat mis. Ik las echter dat hij Soler moest bijstaan en rustig moest kijken waar zijn mogelijkheden lagen in zijn eerste grote ronde. Na de proloog werd hij ziek. Borst en bijholten vol met slijm. En met het slechte weer kwam de koorts. Peter Winnen vroeg zich in de column voor de volkskrant af of het niet beter was geweest om hem uit koers te halen. Nu bleef de vermoeidheid hem parten spelen en bleven de resultaten natuurlijk uit.  Volgend seizoen komen de kansen wel weer en misschien ook al wel in de duitsland of great britain tour.

Daarnaast Fiorelli. Ook hem heb ik in mijn huidige team. Goede Giro gereden waarin bleek dat hij niet alleen kan sprinten maar ook mee kan in heuveletappes. Een laatbloeier die zijn ware potentie heeft ontdekt. Ik verwacht nog wel dat hij zich door kan ontwikkelen.

Rodriguez ging van Caja Rural naar TotalEnergies. Hij kreeg in kleinere rondjes zijn kans en dat viel niet tegen. Ook een middenmoter die welkom is in een wat krappe selectie.

Noud bedankt dat je me de mogelijkheid hebt gegeven om Jorgenson terug te halen en succes met Higuita.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Deal MUN -BWB (Per P1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN -BWB (Per P1 2022)   Deal MUN -BWB (Per P1 2022) Emptydi 24 aug - 19:55:33

Deal klopt. Higuita, tsja. Het is nog geen 1,5 jaar geleden dat ik denk ik ergens tussen de 350-400 miljoen in waarde voor hem heb neergelegd, net voor corona begon. Daarna is hij niet meer op het niveau gekomen wat hij daarvoor had en dus al helemaal niet doorgegroeid naar het niveau wat ik voor ogen had.

Maar toch heb ik er nog altijd heel veel vertrouwen in, en in deze deal haal ik Higuita een stuk goedkoper binnen dan 1,5 jaar geleden. Het wisselvallige zal er absoluut uit moeten wil hij gaan renderen, maar ik hoop dat hij bij Bora die stap kan gaan zetten. Ik ben in ieder geval erg blij met deze deal want Higuita is één van mijn favoriete renners.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MUN -BWB (Per P1 2022)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - BWB (P1 2022)
» Deal AGR - BWB (p1 2022)
» Deal FAS - FDJ ( per P1 2022
» Deal MUN - AST (per P1-2022)
» Deal DSM - SAE (P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: