Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal FAS - FDJ ( per P1 2022

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal FAS - FDJ ( per P1 2022  Empty
BerichtOnderwerp: Deal FAS - FDJ ( per P1 2022    Deal FAS - FDJ ( per P1 2022  Emptyzo 22 aug - 23:51:06

Naar FAS : Diego Rosa + 6,5 
Naar FDJ : Kenny Elissonde + Julian Mertens 

2de deal van het vernieuwde FDJ 

Kenny Elissonde laatste maanden in de Tour en Vuelta leuk bezig geweest 2x punten gepakt ,hopelijk mag hij dat vaker laten zien en krijgt hij wat meer vrijheid 
Julian Mertens bij de jeugd prima resultaten laten zien waarbij hij liet zien het zware klassieker werk aardig goed aan te kunnen bij de profs nog niet echt gelukt naar hopelijk komt het nog 

Diego Rosa verlaat mijn ploeg al snel dit jaar is voor hem een jaar om snel te vergeten ,mag mede daarom ook wel aardig makkelijk gaan 

Miss komende jaar meer succes voor hem bij het team van Jonathan 
Veel plezier met Rosa, Jonathan
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Deal FAS - FDJ ( per P1 2022  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FAS - FDJ ( per P1 2022    Deal FAS - FDJ ( per P1 2022  Emptyma 23 aug - 12:12:31

Elissonde verkoop ik denk ik op het juiste moment, goede klimmer die bergritten kan winnen in grote rondes. Dit jaar lijkt hij toch vrij goed in vorm te zijn en dat resulteert in maar 29 punten verlopig. 

Dan pak ik liever Diego Rosa die een heel beroerd seizoen kent maar normaal wel een renner die kan scoren in heuvel klassiekers van de 2e lijn waar de punten sneller oplopen. Zijn SV is ook hoger, als hij stopt vind ik dat dan ook niet erg. 


Mertens heb ik er eigenlijk gratis bijgedaan, team zit vrij vol en dat is nooit fijn. Blij dat ik nu Adriaan heb kunnen overtuigen tot deze deal met inzetten Mertens anders had ik toch iemand moeten ontslaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal FAS - FDJ ( per P1 2022
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RCS - BWB (P1 2022)
» Deal DSM - LIQ (P1 2022)
» Deal MUN -BWB (Per P1 2022)
» Deal RAL - LIQ (p1 2022)
» Deal TBV - BWB (P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: