Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 635
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal SKY - FDJ  ( deal P1 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022   Deal SKY - FDJ  ( deal P1 2022 Emptywo 25 aug - 2:22:26

Naar SKY : Niklas Larsen +10 
Naar FDJ : Urko Berrade 

Uitleg volgt later
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 545
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal SKY - FDJ  ( deal P1 2022 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022   Deal SKY - FDJ  ( deal P1 2022 Emptywo 25 aug - 3:26:49

Deal klopt.

Ik ben op wk2 al een tijdje bezig met een leuke baanploeg. Niklas mag nu Fabio Robbe en zn maatje Frederik komen vergezellen. Eigenlijk moet er ook nog een wat meer ervaren baanrenner bij om deze mannen te ondersteunen.

Niklas heeft natuurlijk een verschrikkelijke kuttijd gehad sinds ie prof is. Elke koers op zn bek en rijdt haast niks uit. Maar ik heb hem altijd wel erg talentvol gevonden, het zou er toch nog in moeten zitten ergens...
Urko doet het leuk dit jaar, kan bij Kern lekker zn eigen gang gaan voor mooie ereplekken. Toch kies ik voor Niklas en niet alleen omdat hij mooi in mn baanploeg past. Ik denk ook dat Niklas een grotere kans heeft op een hoge upswing. Ondanks dat hij er nu nog weinig van bakt denk ik dat zijn eventuele potentiële niveau hoger is dan dat van Urko. Nu maar hopen dat ie dat potentiële niveau ook daadwerkelijk gaat bereiken... 

Bedankt voor de wederom prettige onderhandelingen Adriaan. Veel plezier met Urkich
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS - FDJ ( per P1 2022

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: