Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal BWB - SAE (P1 2022)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal BWB - SAE (P1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Deal BWB - SAE (P1 2022)   Deal BWB - SAE (P1 2022) Emptyzo 29 aug - 10:32:00

Naar BWB: Porte + Vliegen
Naar SAE: Teuns + Vervaeke + Valls

Porte vertrekt een jaar voordat hij vermoedelijk gaat stoppen. Eigenlijk wilde ik wel wachten op zijn SV, maar de mogelijkheid deed zich voor om Teuns ermee te halen. Dat is een stabiele renner, geen top WK renner, maar wel een renner die de nodige punten gaat scoren. Vervaeke gaat de stap naar Quick Step maken en daar wordt elke renner beter lijkt het, dus die zie ik qua marktwaarde wel toenemen. Probleem is dat hij moet knechten voor die vervelende REV. Vliegen heeft wat dat betreft meer vrijheid. Valls overbrugde het verschil in waarde tussen beide renners voor mij. Ik hoop dat ie stopt, maar dat zal nog wel minimaal een jaar duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens Online
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Deal BWB - SAE (P1 2022) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BWB - SAE (P1 2022)   Deal BWB - SAE (P1 2022) Emptyzo 29 aug - 18:44:24

Deal klopt.

Porte heeft al een mooie SV en haalde ook nog mooi wat puntjes dit jaar. Hopelijk blijft hij dat nog even doen. Sinds de druk eraf is behaald hij mooie resultaten.
Vliegen heb ik nog steeds vertrouwen in. Denk dat de druk als world tour team wat verlammend heeft gewerkt op de Gendt en Vliegen. Aimé de Gendt heeft de opgaande lijn al weer te pakken dus hopelijk volgt Vliegen snel.

Dylan Teuns vertrekt. Als ik naar zijn wk punten kijk dan valt dat enorm tegen. Hij is super allround maar blinkt nergens in uit. Voor een mooi bod mocht hij weg. 

Vervaeke zal denk ik een knecht worden zoals Gesink en dat gaat dan niet veel meer opleveren. Valls was voor het verschil.

Kelvin bedankt voor je eerlijke onderhandeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal BWB - SAE (P1 2022)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal FAS - FDJ ( per P1 2022
» Deal MUN - AST (per P1-2022)
» Deal DSM - SAE (P1 2022)
» Deal BWB - FDJ ( per P1 2022 )
» Deal MUN-RCS (per P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: