Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht

Ga naar beneden 
+24
hartstikkebedankt
Rico
BryanC
Flowtosti
Wallenquist
pirrewiet
Peter Post Forever
Teela
Melvinbraam
Jappe666
Eddie
joske47
Chris85
Timodej
Othello
hofsje
Zwartebroekengeletrui
bbflood1
Rawolf
rage
FaustoCoppi
ben_pronk
Mochie07
kschiffmacher
28 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyma 20 dec - 14:26:43

Beste managers,

2021 is nu echt bijna ten einde. Dat betekent dat we ons gaan richten op de NEO verkoop en op het nieuwe jaar, 2022. Voordat we over gaan tot het meldingstopic bij deze tevens een tweetal opmerkingen waarvan we vinden dat jullie die alvast moeten weten. Wist je dit al? Zie het dan als reminder.

Met ingang van 2023 zal er een eindejaarsuitkering gaan gelden. Binnen WK spelers ook wel bekend als de verbeterpot. We hebben jullie hier eerder in dit topic; https://cyclingclassics.forumotion.com/t1151-eindejaarsuitkering-na-jaar-4 al over verteld. We gaan seizoen 2022 als Indexseizoen nemen, hetgeen betekent dat als je met je team in 2023 beter presteert dan in 2022, dus aanspraak maakt op een x percentage. Met ingang van 2023 zal dan ook het prijzengeld worden aangepast. Ook hiervoor verwijzen we naar bovenstaande link.

Dan de NEO verkoop die voor de deur staat. Vanaf vrijdag 14 januari 19.30uur kunnen er deadlines geplaatst worden voor de dag daarna. Voor de volledigheid verwijzen we naar; https://cyclingclassics.forumotion.com/t2043-aankodinging-data-neo-verkoop-2022 

Dan bij deze de oproep om je te melden voor volgend jaar. 
Hierin vragen wij terugkoppeling over het afgelopen jaar aan de managers, maar het geeft ons de mogelijkheid de activiteit ook weer eens te meten.

De gevolgen van missen van deze melden zijn net als voorheen, uitsluiting van de Neo verkoop voor week 1. Bij het vaker missen of meerdere waarschuwing kan dit zelfs leiden tot ontslag.

De deadline staat op 31 december 2021 23:59.

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

- Wat vond je goed gaan?

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


Alvast bij voorbaat dank!

P.s. Om hier het overzicht te houden wil ik jullie vragen alleen de reacties hier te posten en niet op elkaar te gaan reageren


Laatst aangepast door kschiffmacher op zo 16 jan - 22:07:31; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyma 20 dec - 14:44:02

Ik zal zelf even aftrappen.


- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben een zeer actieve manager. Heb m'n team dusdanig aangepast dat ik eigenlijk al vrij snel klaar was om 2022 in te gaan.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Naast een actieve manager, ben ik admin.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Op WK2 is dat voor mij toch wel de strijd om elk jaar beter te worden en hoger te eindigen. Oftewel zoveel mogelijk punten halen.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
De laatste periode zeker niet. Normaal ben ik altijd bereid een renner te laten gaan. De laatste periode heb ik daar bewust wat moeilijker over gedaan.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Bijzonder jaar. Voor mij de bevestiging dat ik met mijn team een gooi naar de overwinning kan doen. Dit is natuurlijk alleen mogelijk doordat Ruud ermee stopte, wat ik overigens erg jammer vind. Hij kent het spel zo door en door dat ik het graag tegen hem op had blijven nemen.

- Wat vond je goed gaan?
M'n team is behoorlijk beter gaan scoren.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Na de herverdeling had ik wat langer een actieve houding verwacht. Helaas hebben we ook veel managers zien vertrekken en zien we ook dat bepaalde managers weinig tot niet actief zijn. Ik hoop dat dit volgend jaar toch anders word.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Mochie07

Mochie07


Posts : 486
Join date : 27-12-19

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyma 20 dec - 15:54:09

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik zie mezelf wel als een actieve manager. Ik vind dat ik voor de herverdeling niet actief genoeg was. Ik had toen ook het gevoel dat ik niks kon met mijn team. Na de herverdeling is het meer als mijn team gaan voelen en kon ik er meer energie in investeren. Ik denk dat ik waarde heb ingeleverd met de herverdeling maar spelplezier heb gewonnen. Ik vond het daarnaast ook belangrijk dat er een aantal goede teams ook meededen, zodat de teams ná de verdeling voldoende competitief waren. Dit probleem werd natuurlijk ook perfect opgelost door de waarde injectie van Banesto.

Ik ben op wk2 nog steeds niet zo actief als wk3, maar denk dat ik een ruime voldoende scoor.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ik hou me graag bezig met voorbeschouwingen of discussies. Dit is voor mij een manier om wat extra activiteit toe te voegen aan het spel.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Handelen, mijn renners volgen, voorbeschouwingen, tactieken

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Dat denk ik wel doordat ik redelijk actief ben.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Over het algemeen wel goed. Het spel had de herverdeling nodig om terug in balans te komen en weer spannend en actief te worden. Op wk2 vind ik wel redelijk veel inactieve managers zitten, dit haalt voor mij wat handelsplezier weg.

- Wat vond je goed gaan?
De herverdeling was top geregeld en er werd goed en snel gehandeld door de admins. Ook heb ik nu een wat duidelijkere tactiek, wat handelen leuker en makkelijker maakt.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ik zou graag zien dat elke manager minstens één deal maken. Ik vind niet dat dit een taak van de admins via extra regels. Maar zou zelf graag zien dat managers zelf de wil hebben om te handelen. Wanneer een manager helemaal niet handelt is er dus ook geen enkele manier om bepaalde renners te verkrijgen. Deze renner zit voor altijd 'vast'.

Daarnaast is het natuurlijk jammer dat Ruud het spel heeft verlaten (samen met enkele anderen ervaren managers). Al heeft dat met de herverdeling ook iets terug gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1049
Join date : 10-10-18
Age : 34

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyma 20 dec - 18:14:16

Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jup

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen? Prima

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Doen wat ik altijd doe.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Jeugd opleiden en die doorverkopen op dit WK

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Yes

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Tof jaar en wederom goed geregeld. Zie echt uit naar 2022! Een nieuwe winnaar is ook weleens leuk.

- Wat vond je goed gaan?
Heel veel


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Geen feedback
Terug naar boven Ga naar beneden
FaustoCoppi

FaustoCoppi


Posts : 675
Join date : 25-08-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptydi 21 dec - 10:13:44

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik ben altijd wel actief geweest in het zoeken naar deals en ook het beantwoorden van pm's doe ik netjes. Al was het de afgelopen 2 maanden wel enorm hectisch op het werk, waardoor WK op een lager pitje kwam te staan. Gelukkig lijkt het nu een stuk rustiger te worden. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Actief te blijven met het zoeken naar transfers en hopelijk dat het wat makkelijker wordt komend jaar.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het aanschaffen en volgen van jonge talenten en hun ontwikkeling. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Over het algemeen wel ja, al heb ik ook momenten dat ik bepaalde boden direct afkap, omdat het voor mij niet in de buurt komt van wat ik ervan verwacht.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Prima, blij met het presteren van mijn team en mijn talenten. Op transfergebied dus soms wat ergernis. Merk dat ik er af en toe moeite mee heb dat er alleen gevraagd wordt naar de jonge talenten in mijn team en dat andere niet eens naar gekeken wordt. Zelfs niet wanneer ik naar een kleine renner informeer. Als voorbeeld Dainese waar 70 miljoen op geboden werd toen hij wat minder presteerde en zo zijn er nog wel meer voorbeeld. 

- Wat vond je goed gaan?
Zaken waren goed geregeld en duidelijk.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Het transfer stukje dat ik eerder noemde, maar geen idee hoe je dit moet faciliteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 587
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptydi 21 dec - 14:03:11

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeer zeker, ik heb recent hard geïnvesteerd in het team. Na de herverdeling was het wat zoeken welke richting ik uit wou gaan. 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik was matig actief maar na de herverdeling wat mij de juiste boost gaf, was ik één van de actiefste. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
De jaren ervaring op de WK's 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Door een andere tacktiek te hanteren hoop ik eens mee te doen om de knikkers. Dit is een andere insteek en ga ik ook frequenter controleren of ik on track zit. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Iedere manager weet ik dat open sta voor te onderhandelen. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?


- Wat vond je goed gaan?
De admins leveren goed weer, communiceren goed en tijdig. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Niet meteen een punt dat voor mij beter kan. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptydi 21 dec - 15:07:19

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
ja opzich wel maar als er iemand in het inschrijvingstopic staat te springen wil ik ook gerust mn plekje afgeven omdat ik ook al wk1 en wk3 doe. 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
wk2 is bij mij een beetje het ondergeschoven kindje omdat ik hier het minst met mn team heb maar ik maak nog steeds relatief veel deals. Het is wel leuk om op een andere wat minder uitgekiende manier bezig te zijn met dit spelletje.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
transfers maken

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
transfers maken -> team verbeteren. (competitieelement)

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
ja, door transfers. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
mn team word steeds leuker

- Wat vond je goed gaan?
herverdeling heeft een korte impuls gebracht maar die is sneller uitgedroogd dan ik had gedacht. 
Goede admins

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Opzich zou ik het wel leuk vinden om WK2 een iets unieker spel te maken tov 1 en 3. Omdat er zeker op wk2 veel managers zijn met overlap. Andere spelelementen zou wel leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptydi 21 dec - 21:55:51

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?Ja

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?lastig te zeggen. Ben hier erg tevreden over de spelleiding

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?Volgen van mijn renners in de wedstrijden

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?Geen idee

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?Zeer tevreden. Herverdeling was erg leuk

- Wat vond je goed gaan? Niks aan te merken

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!Kan hier niks bedenken
Terug naar boven Ga naar beneden
Zwartebroekengeletrui

Zwartebroekengeletrui


Posts : 285
Join date : 01-09-18
Age : 25
Location : Meppel

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 22 dec - 10:19:04

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Jazeker, ik haal nog steeds veel plezier uit dit spel.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Op dit spel (wk2) was ik het minst actief van alle spellen. Ik heb zelf de keuze gemaakt om niet mee te doen aan de herverdeling omdat ik een aantal renners met een doel had gekocht en deze niet wilde opgeven. Ik ben wel begonnen met de wat grotere namen op de TL te zetten, maar dat is voor mij lastiger dan ik had gehoopt. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Niet zoveel behalve actiever gaan managen.


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Ik vind het volgen van de renners zelf het mooist. Het halen van een renner en dan kijken hoe hij punten gaat scoren voor mijn team. Ik zie transfers die ik doe, veelal als lange termijn en niet zozeer als handelswaar. Daarnaast ben ik ook fan van de opleidingsrenners zodat ik daar ook iets eerder renners mee kan volgen. 


- Vind je dat je met jouw speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Dat is denk ik wat minder. Ik vind het soms moeilijk om renners te verkopen. Ik ben vaak wel bereid om te luisteren naar interesses, maar heb problemen met doorpakken. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het volgen van mijn renners ging goed. Ik heb een aantal jongere renners die stappen hebben gezet dit jaar en meer punten wisten te pakken. 


- Wat vond je goed gaan?
Het spel werd weer goed geregeld, niks op aan te merken. Top dat er ook meegedacht wordt door het organiseren van de herverdeling, ondanks dat ik zelf niet meedeed. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Geen opmerkingen
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 22 dec - 11:17:52

Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeker 

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Wk2 was voor mij een wat lastiger jaar ,hier heb ik voor mij gevoel het minst aan gedaan ,tot de herverdeling waarbij ik Pogacar oa had gekozen maar ik wilde in de breedte een leuker team en toen nog iets van 12 transfers gemaakt 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Actief transfers maken ,en regelmatig wat berichten plaatsen

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
De renners volgen die ik in mijn team heb, en zeker als ze punten scoren,neo verkoop en regelmatig een transfer

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik hoop het

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Mijn team had voornamelijk een frans tintje met dat ik van TLJ naar FDJ ben gegaan maar mijn team was teveel afhankelijk van een paar renners en ben ik uiteindelijk in de herverdeling gegaan waar ik tevreden mee ben nu 

- Wat vond je goed gaan?
Herverdeling voornamelijk ,en dat als er een speler stopte er vaak best snel weer een nieuwe speler voor in de plek kwam 
- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom 
Ik heb geen klachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Othello

Othello


Posts : 289
Join date : 07-08-21

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 22 dec - 13:52:39

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Voldoende actief. Ingestapt bij herverdeling en ondertussen mijn team al aardig verbouwd.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Ervaring Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht 1f602 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Bouwen aan je eigen team en talenten scouten

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Vast en zeker. En anders hoor ik het graag.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Weinig van meegekregen omdat ik vrij laat instapte. Sowieso net als 2020 een raar jaar qua kalender en wedstrijden die niet door konden gaan. Juist beloften en teams van (P)CT-niveau hebben hier veel last van, waardoor het ook lastig is om bepaalde renners goed te beoordelen qua resultaten en progressie.

- Wat vond je goed gaan?
Het is hier goed geregeld!

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Geen idee
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 191
Join date : 19-02-20
Age : 33
Location : Rotterdam

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 22 dec - 20:51:24

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Zeker

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Actief genoeg. Ik ben niet continu aan het handelen, maar maak toch meerdere deals per jaar.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Achter de schermen heb ik regelmatig contact met de admins.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Mijn renners in actie zien, koersen volgen waar ik normaal nooit interesse in heb omdat ik een renner aan de start heb. Daarnaast vind ik het leuk de onbekende pareltjes te proberen te spotten en die met een leuke winst te verkopen. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ongetwijfeld. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Leuk jaar. M'n team deed het zelfs voor de herverdeling al stukken beter dan vorig jaar, en na de herverdeling heb ik alleen maar meer zin in volgend jaar.

- Wat vond je goed gaan?
Keurig gescout, en nu een duidelijk plan voor de toekomst ingezet.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ik kan soms wat meer uit deals halen, maar geen zin om oeverloos lang te onderhandelen over een paar miljoen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 330
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 22 dec - 21:21:23

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?


Absoluut!

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?


Redelijk actief, kan altijd beter!

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?


Iets pro actiever zijn, in de toekomst wellicht een rol als coach.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?


Mijn eigen renners volgen, onderhandelen/transfers maken.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?


Ik denk het wel!

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?


Bij vlagen weer het echte plezier teruggevonden, komt toch met golven vanwege Covid en alles daaromheen. 

- Wat vond je goed gaan?


Solide en rechtlijnige admins op WK2, baken van rust!

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


Als ik naar mezelf kijk kan vooral de activiteit beter op de momenten dat ik zelf even iets minder zin heb. Overtuigd dat dat goed gaat komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptydo 23 dec - 11:13:21

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan? 

ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?


Ik zie me zelf als voldoende actief op dit wk. Sta altijd open voor onderhandelingen en heb hier ondertussen een leuk team opgebouwd waardoor ik denk voldoende gemotiveerd te zijn om actief bezig te blijven.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?


Manager zijn.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?


Op dit wk probeer ik een leuk neobudget samen te stellen om mee te bieden op de bekendere neo’s. Daarnaast je team volgen tijdens het wielerseizoen.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?


Hopelijk, heb nog geen klachten ontvangen.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?


Beste resultaat ooit voor mijn ploeg, hopelijk kan ik die lijn doortrekken.

- Wat vond je goed gaan?


·         Herverdeling gaf leuke stimulans.
·         Aanpassing punten EK.
·         Admins die het spel en het admin zijn goed beheren, actief bezig zijn met het spel en nadenken over hoe ze dit beter kunnen maken.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Het grote voorspel spel lijkt me niet de oplossing voor het door de admins vermelde activiteitsprobleem (https://cyclingclassics.forumotion.com/t1958-activiteit-bevorderen). Wat inzetten op wedstrijdjes heeft voor mij weinig te maken met de activiteit rond handelen. Lijkt me een gemiste kans om daadwerkelijk iets ten gronde te veranderen (als dat het doel was). En ik zou het mooi vinden als er een wk is dat zich onderscheidt van de andere wk's door hier meer op in te zetten. Mijn suggestie hiervoor staat in het hierboven vermelde topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptydo 23 dec - 14:13:00

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
JA

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik heb wel redelijk wat deals gedaan en kijkend naar mijn team, is er nog veel werk aan de winkel om het “mijn” team te laten zijn.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Voor nu ben ik deelnemer en geef ik zo nu en dan mijn mening en probeer met nieuwe dingen te komen.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Groei zien bij mijn “eigen” renners, bevestiging krijgen van talenten herkenning.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik heb aangetoond geen problemen te hebben met het laten gaan van de toppers in mijn team, daar waar enkele andere toppers altijd onbespreekbaar zijn en bij hetzelfde team blijven.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Het is even wennen als nieuwe manager, ook kwa communicatie van zowel mijn kant als ook van mede managers richting mij.

- Wat vond je goed gaan?
Ik heb een aantal “grote” deals gedaan om mijn team te verjongen en “mijn” eigen te maken. Dit is gelukt, enkel nu wat minder zichtbaar door de herverdeling.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Niet zo zeer beter, maar ik ben een groot voorstander van een draft systeem, al begrijp ik dat het met dit spel lastig is. Al zou het misschien een idee kunnen zijn om het vanaf week 2 wel te doen. Week 1 gewoon een neo-verkoop, maar dan elk team max 2 renners, daarna in week 2 een draftsysteem van 1 of 2 rondes.
Ook een systeem waardoor het onaantrekkelijker wordt toppers een contract voor het leven te geven. Bijvoorbeeld een systeem met salaris voor renners en dan de ranglijst op basis van winst ten opzichte van betaald salaris. Dit gaat echter voor veel meer werk zorgen, wat misschien niet wenselijk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 161
Join date : 24-09-20

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptydo 23 dec - 16:48:53

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja



- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Zijn paar periodes geweest waar ik het door omstandigheden (werk, verhuis, quarantaine,...) ontzettend druk heb gehad, maar in de wat luwere periodes uiteindelijk toch 29x mijn handtekening gezet onder (het stopzetten van) rennerscontracten.


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?


/


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?


Bouwen aan een team en dat tot ontplooiing zien komen.


- Vind je dat je met jouw speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?


Denk ik wel, doordat in principe iedere renner zijn prijs heeft.


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?


Veel jonge namen toegevoegd, dus investering in de toekomst.


- Wat vond je goed gaan?


De verjonging


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


Het gescoord aantal punten
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptydo 23 dec - 18:13:32

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Uiteraard
- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Zeer actief, reageer 9/10 binnen een dag.
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Actieve manager, daarnaast inzetbaar voor kleine klusjes, ervaring, sfeer en liefde!
- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het bouwen van een team, vond PCM ook altijd leuk Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Icon_smile en daarnaast het volgen van de renners. Dit maakt de koers nog extra leuk om te kijken.
- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Jawah, bespreek renners met managers, inzichten delen, samen lachen etc.
- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Prima! Ben dit jaar een beetje overgestapt op renners die ik graag volg en veel van verwacht. Dit brengt wat meer plezier in het spel. Ik heb niet mee gedaan aan de herveredeling, dit had mogelijk positief voor mijn team kunnen uitvallen. Dit heb ik besloten omdat ik al een paar jaar dit team uit de sloot aan het trekken ben en dat graag op eigen houtje wil voortzetten. Daarnaast ben ik vrij actief en dus een herverdeling niet nodig om actiever te worden. Helaas is door corona wielrennen nog niet terug bij af, maar dat is nou eenmaal de situatie waar we inzitten.
- Wat vond je goed gaan?
Het spel loopt soepel dit jaar. Dit is een compliment naar de admins omdat zij dus duidelijke en of goede beslissingen maken. 
- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Terug naar boven Ga naar beneden
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyza 25 dec - 21:58:22

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen? Voldoende Actief. Ik reageer altijd vrij vlot. 

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum? Als jullie een keertje hulp nodig hebben, dan moet je het maar laten weten. 

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier? Verreweg gedurende het seizoen en het volgen van mijn renners. 

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen? Ik ken de verwachtingen van andere naar mij niet. Kan hier dus niet zoveel over zeggen. 

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Enkele leuke deals en enkele slechte, onderdeel van het spel. 

- Wat vond je goed gaan? Ik reageer altijd wel snel. 

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)! 


Groet,
Gerben
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 798
Join date : 26-08-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyzo 26 dec - 10:28:58



- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Zeker.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Ik ben een actieve manager, maak veel deals en reageer snel. Ik post alleen weinig op het forum door tijdgebrek en omdat ik dat gewoon minder belangrijk vind. Indien nodig geef ik natuurlijk wel mijn mening!

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Niet meer dan ik nu doe.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Het proberen te verbeteren van mijn team in de hoop ooit bij de top 5 te komen.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Ja, doordat ik snel reageer, veel deals maak en ook mijn toppers (zijn er helaas weinig) niet vast zitten.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Was een jaar waarin ik veel transfers heb gemaakt en mijn team heb versterkt met een aantal stabiele puntenpakkers waardoor ik verwacht volgend jaar een stap te zullen maken qua gescoorde punten.


- Wat vond je goed gaan?

De admins op WK2 hebben het van de 3 WK-spellen het beste op de rit staan.

- Wat kon beter?

Behalve het aantal gescoorde punten niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
pirrewiet

pirrewiet


Posts : 54
Join date : 22-09-21

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyzo 26 dec - 19:37:32

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?


waarschijnlijk

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?


redelijk actief. Nog niet zo lang aan de slag, sowieso is het de betrachting om heel het originele team te verkopen, dus ik ben zeker nog even actief

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?


geen idee

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?


jeugdrenners die een uitslag rijden

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?


geen idee

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

nog maar paar maand op wk2, niet echt veel over te zeggen

- Wat vond je goed gaan?


lijkt dat de admins hier alles snel verwerken en dergelijke, top!

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 519
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyma 27 dec - 10:12:39

De vragen die wij graag willen dat je kort even beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
yes.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Yes, Im active manager, trying to reply to PMs as fast as possible and visiting forum almost every day.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Let's be honest: none Smile I was an admin for a while few years back but for now I dont have enough time to really dig into the game.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
WK1 but only because Im more happy with my team there then the one I have on WK2 which is still somewhere middle in process of rebuilding.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Doubt it. Some riders in my team I like and there are not for sale under any circumstances so it's harder to make a deal with me. But on the other hand, those riders also gives me the most fun so no wonder Im not open to sell them.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Pretty bad. Bernal did well and 2nd place from Vermeersch in Roubaix were the highlights. Im still waiting for a real breakthorugh from Bagioli.

- Wat vond je goed gaan?
Nothing specific

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
I like the rules that we have here, I wouldnt change them for now.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
Guest
Gast




Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyma 27 dec - 11:50:37

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja, ik beleef er nog voldoende plezier aan

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Dit kon beter maar had ook het idee dat het spel voor de herverdeling op slot leek te zitten en met parallele wks waar ik niet aan deelneem ging de lol er een beetje af.
Ik wil proberen het komend seizoen iets proactiever te handelen zodat ik er voor mezelf maar ook voor anderen meer spelplezier uit kan halen.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?


Altijd bereid om naar interesses te kijken en vlot te reageren, maar wil dus wat meer zelf interesses uit gaan zetten.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?


dit was vooral het volgen van "eigen" renners maar ben voornemens meer uit het spel te halen

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

lijkt me al beantwoord, wil hier dus meer in gaan doen

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

voor de herverdeling was de lol er een beetje af, maar zie in dat dit ook wel komt 
door eigen (niet) handelen

- Wat vond je goed gaan?


 Herverdeling is erg netjes gedaan wat mij betreft en lijkt ook te werken

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Niks te klagen over de organisatie, dank voor jullie enthousiasme en inzet
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyma 27 dec - 14:25:12

 Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
jazeker
- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
als admin die uitslagen en transfers verwerkt dagelijks actief. Als manager wel actief maar minder met transfers dan voorgaande jaren.
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
het snel verwerken van transfers en uitslagen 
- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
jonge renners halen (jeugd of neo) en die volgen. Dit jaar toch de doorbraak gezien van een Honore (waar nog om gelachen werd toen ik die als neo haalde) en Kron. Asgreen natuurlijk grootste naam van het team die ook zijn beste jaar tot nu toe heeft gehad. Ook de wederopstanding van Valgren was fijn omdat het vertrouwen uitbetaald werd.
- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Door mijn Vikingsquad is het aantal transfers wat verminderd. Tevens heb ik veel vertrouwen in de meeste van mijn renners en zijn er weinig managers die ze op dezelfde waarde schatten. Dat maakt het handelen ook wel lastiger. Honore was echter op een haar na verkocht vorige maand. Alle renners zijn beschikbaar voor het juiste bod, dus het zal niet alleen aan mijn eigen speelstijl liggen.
- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Top! Beste seizoen van de Vikingsquad tot nu en er is nog ruimte zat voor progressie. Een team zonder renners van de buitencategorie en toch een 12e plaats. Top 10 wordt het volgende doel.
- Wat vond je goed gaan?
De herverdeling en de daarbij komende activiteit. Nu is het even wachten op het nieuwe seizoen waarvan ik verwacht dat het spannender zal zijn voor de podiumplekken dan in het Banesto-tijdperk. 
- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ik zal op zoek blijven naar nivellerende oplossingen om een herhaling te voorkomen

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 29 dec - 4:06:57

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
zeer zeker


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Ik weet dat ik niet de meest actieve manager ben geweest. Maar dat heeft zo zijn redenen. Ik ben actief genoeg om dit mooie spel te blijven spelen, maar ik was vroeger zeker actiever. Hopelijk snel weer!


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Buiten het spel spelen niet heel veel. Ik zal mijn mening vaak wel kenbaar maken als er bepaalde veranderingen gevraagd worden of discussies gaande zijn.


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het volgen van mijn renners (helemaal als je ze zelf 'ontdekt' als ze nog goedkoop zijn en als ze dan doorgroeien).


- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Ik ben niet heel makkelijk in het laten gaan van mijn renners waar ik echt wat mee heb. Dus er zullen zeker managers zijn die dit niet zo zien haha.


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Was een mooi jaar. Van een vd slechtste teams naar 3e worden. Hopelijk blijven mannen als Bettiol Haig Hamilton en Teunissen volgend jaar wat meer bespaard van blessures, wie weet wat er dan kan gebeuren... 


- Wat vond je goed gaan?
De prestaties van mijn team in het algemeen en de ontwikkeling van mannen als Vingegaard Haig en Padun.


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ik vond het spel goed lopen. Wederom hulde naar de admins, topwerk mannen! Wordt zeer gewaardeerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 968
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 29 dec - 8:35:57

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Lekker bezig geweest met werken naar een lange termijn doel, wat renners met pensioen en daarvoor talentvolle neo's aangeschaft.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Admin en af en toe de boel een beetje sussen als de gemoederen wat verhit raken.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Volgen van renners, uitdenken van lange termijn strategie en die proberen te volgen (hoe moeilijk dat soms ook is)

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Ja, veel van mijn renners zijn beschikbaar voor het juiste ruilmateriaal (hoewel dat de komende seizoenen wel iets minder zal gaan worden).

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Prima, maar wel wat weinig renners in mijn team gehad die veel mee hebben kunnen doen voor punten.

- Wat vond je goed gaan?

Denk dat we de herverdeling goed hebben aangepakt, was wel een risico dat gedurende het seizoen te doen, maar dat ging gelukkkig prima.

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Ik blijf vinden dat managers kritisch naar zichzelf moeten zijn en bepalen of ze genoeg interesse/tijd hebben om actief aan dit spel deel te nemen. Dat betekent niet dat je elke periode bakken met transfers moet doen, maar toch wel enkele gerichte aan- of verkopen elk seizoen en binnen 48 uur kan reageren op een pm bericht.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 29 dec - 11:16:57

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja, dit blijft toch de eerste WK waaraan ik meedeed dus er zit wat sentiment


- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Denk in de middenmoot ten opzichte van anderen


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Niet veel denk ik en ik heb een nieuwe baan dus even kijken hoe het gaat


- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Het volgen van de renners in het team en ik probeer mijn team wat te herbouwen


- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Dit jaar heb ik Démare, Poels, Woods en Ciccone laten gaan dus ik denk dat ik wel heb bijgedragen aan wat activiteit in de markt


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Qua renners ging het behoorlijk goed o.a. met Laporte en Woods. Ik probeer mijn team wat om te bouwen en heb de jonkies Vlasov, Bissegger en APP gehaald


- Wat vond je goed gaan?
Herverdeling was een goed idee


- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Activiteit blijft lastig, net als wat minder waardevolle renners verhandelen
Terug naar boven Ga naar beneden
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 5 jan - 9:00:41

beantwoord:

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Ja
- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Prima na herverdeling
- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Handelen en actief zijn
- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Kijkennof mn talenten ontplooien op wk2
- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Vast
- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Twee helften. Eerst minder actief nu eigen team is leuker
- Wat vond je goed gaan?
Na herverdeling kleur aangebracht in team
- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Ik heb een straf gekregen voor te laat zijn. Dat vind ik tamelijk fors. Stuur me een appje. Ik lig namelijk bijna elke dag in. Dan kun je zeggen: dat zijn regels. Maar mensen maken foutjes hè. Zoals de admins zelf een fout maakte met het terugkopen, nog de afgelopen week. Maar als admin kan dat, als speler niet. Twee maten. Vind ik slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 196
Join date : 24-12-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 5 jan - 9:19:39

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Ja, ik ga door. Heb daar wel over getwijfeld, zie daarvoor onderstaande.

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Ik vind mezelf op WK2 eigenlijk niet actief genoeg. Ik had qua ploeg voor de herverdeling als best een prima jaar met o.a. Colbrelli en Mohoric, maar het pakt me dan toch niet genoeg. Daardoor besloten aan de herverdeling mee te doen en toen ging het qua activiteit een fase lang wel beter. Echter de laatste weken weer helemaal ingekakt.

Ik weet hoe belangrijk activiteit is voor een spel als WK, en doordat ik op deze versie eigenlijk qua activiteit onder het niveau zit wat ik wenselijk acht vind ik het niet altijd makkelijk om door te gaan. Echter denk ik dat op dit moment het alternatief voor WK2 er niet echt is. Als zich managers aandienen die echt graag het stokje willen overnemen, dan wil ik echter graag mijn plaatsje afstaan.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Veel WK ervaring, maar dat hebben de admins inmiddels ook, dus daar is weinig extra behoefte aan.

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Prestaties van renners en het doorontwikkelen van jonge renners. Daarnaast wat persoonlijke favorieten. Maar het allerbelangrijkste voor mijn spelplezier op WK is dat een team echt als mijn eigen opgebouwde team voelt. Dat je net wat harder juicht als je eigen renners vooraan rijden in de wedstrijden. En dat gevoel heb ik dan toch vooral bij mijn WK1 team, doordat ik dat team voor mijn gevoel echt zelf van relatief laag niveau heb opgebouwd.

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Nee, veel te weinig.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Slecht. Corona is kut. Op wielervlak wel goed, blij dat er heel veel wedstrijden zijn doorgegaan. Daarnaast vind ik de spelleiding van WK2 altijd super goed, zijn zeer grondig en nemen snel beslissingen. Zelden of nooit is er de neiging tot rare veranderingen en er zijn ook nooit periodes dat iets lang onduidelijk blijkt. Dus de WK2 admins zijn voor mij echt een voorbeeld van hoe ik zelf als WK1 admin ook graag de communicatie wil doen.

- Wat vond je goed gaan?

Zie hierboven. Straffen zijn volledig verdiend. Er zijn 3 wk's en op alle drie is ieder jaar een meldingstopic. Mis je dat dan krijg je een straf. Ik denk dat het vooral heel aardig is van de admins dat ze de straf een stuk kleiner hebben gemaakt dan de straf die eigenlijk staat voor het missen van het meldingstopic. Dus bedankt daarvoor, en niet zo zaniken Rick.  Very Happy

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!


De activiteit in zijn algemeenheid denk ik. Maar dat is heel moeilijk af te dwingen. 3 WK's is denk ik gewoon heel erg veel. WK1 heeft daarbij het voordeel van een vaste oude garde die al richting de 10 jaar speelt soms. WK3 heeft het voordeel van nieuw elan met veel enthousiaste managers. WK2 valt er een beetje tussenin denk ik.


Wat denk ik wel goed is voor het spel is dat Banesto herverdeeld is. WK2 was eigenlijk al na een seizoen of 2 niet meer interessant doordat 1 team er zo ver bovenuit stak. Hopelijk komt de beleving nu wat meer terug nu het weer om de overwinning gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
charelke

charelke


Posts : 283
Join date : 31-08-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptywo 5 jan - 21:38:28

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?

Die bedoeling is er inderdaad. 



- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?

Ik ben zeker niet de actiefste manager, maar kom wel heel regelmatig langs op het forum al dan niet zonder in te loggen. Laatste 3 weken (bijna) niet door eerst het coronabeestje en daarna de feestdagen.

Laatste paar maanden ook redelijk wat communicatie (pm en app) gehad omtrent mogelijke transfers. Blijkbaar veel managers met interesse extra cash en stoppers met leuker SV. 


- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?

Beetje een buitenbeen met een ploeg met toch een duideljjke focus (ITT). Nog niet zeker dat ik hierbij ga blijven. 



- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?

Zoals de meeste managers: het goed presteren van je renners. 

Handelen doe ik niet voor de sport maar enkel als ik een meerwaarde zie: een renner waar ik iets mee heb of die een versterking kan zijn.


- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?

Dat valt moeilijk te meten lijkt me. 


- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?

Vooral als een vreemd jaar door gekende omstandigheden. 

Verder super tevreden met de terugkeer van Dumoulin en het presteren van renners zoals Kung en Lampaert. 


- Wat vond je goed gaan?

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!

Ik vind dat de admins dat hier in het algemeen prima doen. 

Geef de managers voldoende vrijheid om hun eigen aanpak te volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Emptyvr 7 jan - 8:35:04

- Ben je van plan volgend jaar door te gaan?
Natuurlijk ben ik van plan om door te gaan

- Hoe kijk je terug op je eigen activiteit afgelopen jaar? Beschouw je jezelf als een actieve manager? Zo nee, hoe wil je dit veranderen?
Probeer zoveel mogelijk te handelen war mogelijk, maar na de herverdeling even kijken hoe of wat met mijn team.

- Wat voor toegevoegde waarde kan jij bieden aan het forum?
Mijn sprintteam is er niet meer. Smile

- Uit welke facetten op WK haal jij voor jezelf het meeste spelplezier?
Hoe doen mijn renners het in de echte wedstrijden

- Vind je dat je met jou speelwijze ook bijdraagt aan het spelplezier van anderen?
Dat weet ik niet. Voor de een misschien wel voor de ander weer niet.

- Hoe heb jij afgelopen jaar als manager ervaren?
Goed

- Wat vond je goed gaan?

- Wat kon beter (suggesties voor de toekomst zijn ook welkom)!
Admins maken beslissingen accepteer deze gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht   Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meldingstopic 2022 + eindejaarsbericht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meldingstopic 2021
» Meldingstopic herstart WK2
» Meldingstopic charelke
» Meldingstopic 2023 + eindejaarsbericht
» Meldingstopic BryanC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Adminberichten-
Ga naar: