Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TLK - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal TLK  - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal TLK - AST   Deal TLK  - AST Emptyzo 28 aug - 19:40:53

Naar TLK: Oscar Rodriguez
Naar AST: Jonas Rutsch + 5

Op de dag dat Astana een sloot punten heeft binnengehaald met sensatie de Lie en andere renners als Piccolo, Aranburu en Yates mogen we weer een nieuwe deal bekendmaken. Jonas Rutsch komt ons team versterken! We waren hard op zoek naar een sterke, klassieke renner en Rutsch stond al een tijdje hoog op het verlanglijstje. Door zijn mindere jaar is hij wat in prijs gedaald, maar het vertrouwen blijft onverminderd groot. Het is een sterke hardrijder die ook nog vrij aardig kan tijdrijden. Met een beetje geluk verwacht ik dat hij alsnog gaat slagen.

De vertrekker is Oscar Rodriguez (27). Een leuke renner, maar om eerlijk te zijn had ik er iets meer van verwacht. Bij Movistar komt het er niet helemaal uit en dan mag je weer vertrekken. Misschien dat hij zijn waarde wel bij Telekom kan tonen, maar ik kies dus voor het gokje in Rutsch.

Dank Rage!
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 585
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal TLK  - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - AST   Deal TLK  - AST Emptyzo 28 aug - 20:17:28

Klopt. 

Een typische heuvel renner met een explosieve sprint kan makkelijker renderen dan een hardrijder. 
Dealtje die twee kanten op kan gaan. 

Dank je Ben voor de deal
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TLK - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: