Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal BWB OPQ

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Moragato

Moragato


Posts : 270
Join date : 26-06-22

Deal BWB OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal BWB OPQ   Deal BWB OPQ Emptyvr 9 sep - 15:50:37

Allegaert + Berckmoes + Hellemose = Hirt + Tratnik + Dombrowski

Ik zie meer in de wat meer ervaren Tratnik, Hirt en Dombrowski dan Allegaert, Berckmoes en Hellmose. Allegaert zal wel gemist worden bij die andere twee is het wachten of ze in de toekomst wat gaan maken, ze zijn wel talentvol maar of dat echt in grootste resultaten gaat resulteren betwijfel ik. Hirt was heel goed dit jaar hopelijk kan hij dat ook de komende jaren laten zien. Tratnik zal wel veel moeten knechten bij Jumbo Visma maar vind ik wel een erg sterke coureur. Dombrowski kan mogelijk vanuit vluchten nog wat leuke resultaten halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Deal BWB OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BWB OPQ   Deal BWB OPQ Emptyvr 9 sep - 16:51:42

Deal klopt.

Had de ijdele hoop dat ik met Pogacar en Powless en wat kleinere puntenpakkers richting top3 moest kunnen komen. Dat lukt niet dus plan even op de lange baan geschoven. Ga nu weer gewoon voor de lange termijn.  Met Hirt en Tratnik moeten we even afwachten wat de toekomst brengt. Bij hun nieuwe ploeg zullen de vrijheden wat minder zijn verwacht ik. Ben daar dus wat pessimistisch over.  Dombrowski zit bij Astana en daar wordt iedereen alleen maar minder. Dus die mag ook weg.

Moest wel wat terug halen en met een overvol progamma voor P5 verwacht ik nog wel wat van Piet Allegaert. Zit denk ik wel op zijn plek bij cofidis en heeft zijn resultaten van vorig jaar weten te verbeteren.  Hellemose heb ik puur op basis van zijn jeugd prestaties binnen gehaald. Zie dit jaar als een aanpassing op een niveau hoger. Hellemose heeft in de jeugd al laten zien dat hij wat kan.  OA 5e in de kleine Giro die Ayuso won.
Berckmoes 21 jaar en toch al wat puntjes verzamelt. Zit naar mijn mening nog veel groei in.

Moragato bedankt voor de onderhandelingen en de snelle uitkomst!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Deal BWB OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BWB OPQ   Deal BWB OPQ Emptyza 10 sep - 10:41:47

Is besproken en wat mij betreft gewoon akkoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal BWB OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BWB OPQ   Deal BWB OPQ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal BWB OPQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: