Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TBV-PEU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal TBV-PEU Empty
BerichtOnderwerp: Deal TBV-PEU   Deal TBV-PEU Emptydo 20 okt - 21:26:14

Naar Bahrein Victorious (TBV): Tejada, Harold + Noppe, Christophe 
Naar Peugeot (PEU): Peña, Jesús David + Mayrhofer, lucas + 5 mil

Deal met 4 kleine renners. Ik kies hier voor verjonging. Noppe scoort elk jaar +- 2 resultaten ergens in België. 11+ sv, bijna 28. Daarvoor terug komt een snelle man als gokje in de naam van Mayrhofer terug. Bij de junioren erg talentvol, maar zoals zo vaak komt het er bij DSM (nog) niet uit. 
Pena komt voor Tejada, een jongen van 22 voor een knecht van Astana. Gezien dat Harold een Colombiaan is had hij al enkele jaren geleden eigenlijk al door moeten breken. Pena had dit jaar last van enkele blesures, gezien dit nog maar zn eerste jaar als prof was wil ik de gok wel nemen. De gok die bij Harold dus niet goed uitpakte. Wel liet Tejada dit jaar een paar keer zien wel oke te kunnen klimmen, zo haalde hij de 14e plek in Polen, klom hij een paar keer redelijk in de Giro, romandië en een 12e plek in Ruta Del Sol. Daarom was de 5 mil nodig voor het extra risico wat ik loop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 486
Join date : 27-12-19

Deal TBV-PEU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TBV-PEU   Deal TBV-PEU Emptyvr 21 okt - 8:07:15

Deal klopt. Ik heb eigenlijk in beide renners niet zoveel vertrouwen meer. Beide een bijzonder slecht eerste neo jaar gedraaid, terwijl het al geen hoogvliegers waren. 

Noppe scoort soms nog wel en is een wat meer zekere waarde in deze deal. Tejada laat zien aardig omhoog te kunnen. Denk dat hij de renner in deze deal is met het meeste talent. Mocht dit jaar daarnaast 2 rondes rijden, wat ook wel aangeeft dat hij redelijk hoog in de rangorde staat, en duidelijk over een goed herstelvermogen beschikt. Hopelijk krijgt hij komende seizoenen wat meer kansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TBV-PEU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: