Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal FES - OPQ

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Moragato

Moragato


Posts : 270
Join date : 26-06-22

Deal FES - OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal FES - OPQ   Deal FES - OPQ Emptyvr 21 okt - 15:56:35

Damiano Caruso = George Bennett + Valerio Conti + Jasha Sutterlin

Caruso gaat vertrekken, een prima renner die al wat ouder is maar nog altijd kan scoren. Voor hem in de plaats maar liefst 3 man waarvan George Bennett de beste is. Bennett zit misschien in een team waar hij voornamelijk knecht is, maar lijkt wel kansen te krijgen in kleine wedstrijden. Conti had geen geweldig jaar, maar wist in de afgelopen jaren gewoon wedstrijden te winnen, een slechte coureur is het dus zeker niet. Tot slot nog Sutterlin daar gaat het de laatste jaren iets minder mee, maar wie weet kan hij nog iets laten zien in een klassieker of in een klein rondje met een tijdrit. Daarnaast zorgen de 3 renners voor wat meer stopvergoeding dan Caruso, wat voor de lange termijn altijd handig is.

EDIT: Omdat dit een deal is met mijn coach heeft een admin mijn deal goed gekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddie

Eddie


Posts : 371
Join date : 19-04-21

Deal FES - OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FES - OPQ   Deal FES - OPQ Emptyvr 21 okt - 16:05:10

De deal klopt.

De SV van Caruso is lager dan de andere, maar krijg ik wel weer eerder. Wss een beetje tegelijk met Gesink en Mollema, dus 300 miljoen waarmee ik dan gelijk een mooie neo voor kan kopen.

Bennett heeft zeker het talent, waar het nog steeds uit kan komen. Conti is een leuke aanvallende renner, kwam er de laatste tijd enkel te weinig uit. Sutterlin ooit een begenadigd tijdrit talent.

Kwa punten zitten ze denk ik ook niet ver van elkaar af. Caruso is kopman (of beschermde renner) in zijn team en zie ik in zijn laatste jaren nog steeds meerdere top10 plekken in rondes behalen.
Dus liever 1 renner die bijvoorbeeld 300 punten behaald dan ditzelfde aantal verdeeld over 3 renners, dit ivm ploeggrootte. Ik denk ook dat momenteel Caruso iets meer punten in zijn eentje behaald, maar dit moet de toekomst uitwijzen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal FES - OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FES - OPQ   Deal FES - OPQ Emptyza 22 okt - 12:55:20

Deal is met mij besproken en heb 'm akkoord bevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens Online
Gesponsorde inhoud





Deal FES - OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FES - OPQ   Deal FES - OPQ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal FES - OPQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: